ADA este asistentul tău personal, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pentru a te ajuta cu nelămuriri despre produsele și serviciile noastre bancare.
ADA te poate transfera la un Specialist Contact Center, dacă nu are răspuns la întrebările tale.
Cine este ADA?
ADA, este asistentul virtual pe care îl poți întreba orice nelămurire legată de conturile tale sau detalii despre produsele și serviciile noastre bancare. Vei primi imediat răspunsul la întrebările tale.
Unde o găsesc pe ADA?
BCR.ro Persoane Fizice
ADA te întâmpină pe site-ul bcr.ro, pe paginile de produse și servicii pentru persoane fizice. Momentan ADA te poate ajuta cu informații despre aceste aspecte.
Iconiță chat
Caută iconița de chat din colțul ecranului, când ai nevoie să o întrebi ceva pe ADA. Ea va sta închisă în general, dar o poți chema oricând, printr-un singur click.
Laptop sau telefon
Poți discuta cu ADA atât de pe computer sau laptop, cât și de pe tabletă și telefon mobil. ADA este optimizată pentru a facilita comunicarea pe orice dispozitiv.
WhatsApp
ADA este disponibilă și pe WhastApp la numărul
0767 232 227
Avantajele ADA
DISPONIBILITATE 24/7
Primești răspuns instant, oriunde ai fi, fără să aștepți în apel sau să mergi la o sucursală chiar dacă o accesezi în afara programului de lucru.
Oferă mentenanță pentru produsele tale și răspunsuri la aproximativ 2000 de întrebări posibile
ÎNVAȚĂ CONSTANT
Cu cât discuți mai mult cu ADA, cu atât va învăța mai multe comenzi și îți va putea răspunde mai precis la întrebări.
La finalul conversației, ADA te poate întreba cât de ușor ți-a fost să afli răspunsul dorit și dacă ești mulțumit de soluția primită. Feedback-ul tău o ajută pe ADA la îmbunătățirea răspunsurilor oferite.
COMENZI RAPIDE
Adresează întrebarea ta către ADA sau selectează unul dintre subiectele rapide de interes.
SIGURANȚĂ
Datele pe care le furnizezi către ADA sunt securizate, ca și când le-ai transmite direct către bancă. ADA îți poate identifica profilul de client în câteva secunde.
Ce operațiuni poți face asistat de ADA
O poți întreba pe ADA orice despre produsele și serviciile BCR. De asemenea, ADA te poate autentifica în calitate de client și poate oferi informații despre produsele deținute.
BCR.ro
- Soldul contului curent si IBAN-ul acestuia
- Informatii despre produsele de economisire:
- Suma totală disponibilă in contul de economii sau depozitul la termen
- IBAN-ul contului de economii
- Dată scadentă a depozitului la termen
- Informatii din graficul tău de rambursare si suport pentru credit tău:
- valoarea următoarei rate
- data scadentă a următoarei rate
- soldul rămas de rambursat
- data scadentă finală a creditului
- modificare dată scadentă
- rambursare anticipată
- informatii despre asigurările care urmează să expire
- emitere adresă de radiere ipotecă
- Informații și suport pentru cardul tău de credit:
- soldul disponibil
- suma minimă de plată
- soldul nou
- data scadență pentru suma minimă de plată
- datoria totală
- activarea abonamentului pentru planuri de rate
- anularea planurilor de rate
- Suport pentru cardurile tale precum:
- blocarea unui card
- refacerea unui card
- regenerarea PIN-ului
- modificarea limitelor pentru cardul tău de debit: plată la POS sau retragere numerar de la ATM
- modificarea adresei de livrare card
- Informatii despre popririle active pe conturile tale:
- data la care s-a activat poprirea
- numele executorului
- suma totală poprită
- suma rămasă de achitat
- plățile realizate pentru stingerea debitului
- Înregistrarea unei reclamații
- Programarea unei vizite în unitate
AdaBot
Asistentul virtual ADA este de acum integrat cu Open Ai.
AdaBot este un model algoritmic de inteligență artificială, bazat pe tehnologia generative AI, funcționalitatea sa principala fiind aceea de a răspunde la întrebarile utilizatorilor website-ului www.bcr.ro și a aplicației, specifice serviciilor de Internet Banking și Mobile Banking oferite de BCR (vezi Termene și condiții)
Rămâi alături de ADA și te poți bucura de banking virtual rapid, inteligent și confortabil.