Regulamentul Campaniei de promovare
“Asigură viitorul cu noi iar noi iți achitam trei prime de asigurare lunare - Protecție personalizată pentru afacerea ta”
Perioada de desfășurare: 01.04.2025 – 31.08.2025
SECȚIUNEA 1 - ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Organizatorul Campaniei „Asigură viitorul cu noi iar noi iți achităm trei prime de asigurare lunare - Protecție personalizată pentru afacerea ta” este Banca Comercială Română S.A. instituție de credit, persoană juridică română, cu sediul în Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, București, cod poștal 060071, România, având Codul Unic de Înregistrare RO 361757, cod RAJ 500341, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/90/1991, înregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cod IBAN RO93RNCB0002B00056474306 deschis la Banca Comercială Română S.A.– Centrală, societate comercială pe acțiuni administrată în sistem dualist, având un capital social subscris și vărsat integral în valoare de 1.625.341.625,40 lei, prin reprezentanții legali/convenționali (denumită în continuare „Organizator” sau „BCR").
SECȚIUNEA 2. TERMENI ȘI DEFINIȚII
2.1 Campania „Asigură viitorul cu noi iar noi iți achităm trei prime de asigurare lunare - Protecție personalizată pentru afacerea ta” (denumită în continuare „Campania”) se derulează în conformitate cu prevederile prezentului Regulament oficial (denumit în continuare „Regulament”), care are caracter obligatoriu pentru toți Participanții.
2.2 În scopul prezentului Regulament:
Participant înseamnă orice persoană juridică sau orice persoană care desfășoară activități independente (PDAI) cu cifra de afaceri anuală netă de până la 1 milion EUR echivalent lei, cu sediul social/domiciliul fiscal pe teritoriul României, care intră în Campanie și îndeplinește condițiile prezentului Regulament.
SECȚIUNEA 3 - DURATA CAMPANIEI. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI PRODUSELE / SERVICIILE PARTICIPANTE
3.1 Campania este organizată în perioada 01.04.2025 ora 00:00, inclusiv, ora României – 31.08.2025, ora 23:59, inclusiv, ora României și se desfășoară pe teritoriul României, conform Mecanismului acesteia descris la Secțiunea 4 din prezentul Regulament.
3.2 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifică Regulamentul sau de a înceta Campania înainte de termen, urmând că modificările să între în vigoare la dată prevăzută în fiecare act adițional încheiat în acest sens. Modificările Regulamentului sau încetarea Campaniei vor fi aduse la cunoștință Participanților prin publicarea informației pe website-ul www.bcr.ro sau prin afișare în unitățile teritoriale BCR cu cel puțîn 3 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor. Prevederile Secțiunii 9 „Încetarea Campaniei” se aplică corespunzător.
3.3. Produsul participant la Campanie este următorul:
a) Asigurarea George Smart Protect, produs al asigurătorului OMNIASIG Vienna Insurance Group intermediat de BCR în calitate de agent afiliat, și care poate fi contractata în perioada Campaniei din aplicația aferentă Serviciului Internet Banking și Mobile Banking al BCR (denumită în continuare ”Aplicația George”), în cadrul secțiunii dedicate George Store/Magazin George.
3.4 Regulamentul oficial de desfășurare a Campaniei este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant.
3.5 Pentru detalii privind Campania, Participanții pot solicita gratuit consultarea Regulamentului, după cum urmează:
a) adresandu-se unităților BCR;
b) accesând portalul Organizatorului (www.bcr.ro, secțiunea Campanii în derulare (https://www.bcr.ro/ro/business/informații-utile/campanii)
c) apelând InfoBCR (serviciu disponibil zilnic, de luni până duminica, intre 8.00 și 22.00) la următoarele numere de telefon: 0800 801 BCR (0800 801 227) apelabil din orice rețea națională sau la +4021 407 42 00, apelabil la tarif normal din străinătate;
d) în fereastra destinată informării cu privire la Campania curentă, care se deschide în cadrul fluxului de contractare din George a asigurării George Smart Protect.
SECȚIUNEA 4 - DREPTUL DE PARTICIPARE. MECANISMUL CAMPANIEI
4.1 La Campanie pot participa toți clienții persoane juridice sau persoane fizice autorizate care desfășoară activități în mod independent („PDAI”), încadrate în segmentul Micro (cifra de afaceri anuala neta de până la 1 milion EUR echivalent lei) cu sediul social/domiciliul fiscal pe teritoriul României, dețînători de afaceri mici și mijlocii care, pentru a fi considerați eligibili, vor îndeplini cumulativ următoarele condiții:
a) Să participe la Campanie prin intermediul persoanelor fizice care au calitatea de reprezentanți legali ai persoanei juridice, respectiv titulari ai persoanei fizice autorizate ce desfășoară activități independente („PDAI”);
b) Să aibă intre 0 și maxim 49 de angajați la data de emitere a contractului de asigurare;
c) La data emiterii contractului de asigurare, cifra de afaceri disponibila trebuie să fie de maxim 1,000,000 EUR;
d) Să nu aibă deja un contract de asigurare George Smart Protect;
e) Să fie titularul unui cont curent în lei deschis la BCR sau să își deschidă un cont curent în lei în perioada de derulare a Campaniei;
f) Să achiziționeze, în calitate de contractant, asigurarea George Smart Protect direct din aplicaţia „George” în secțiunea „George Store / Magazin George” dedicată poliței de asigurare George Smart Protect în perioada Campaniei și să achite prima de asigurare pentru primul an, în cazul în care pentru plata primei de asigurare a fost aleasă frecvența anuală;
g) Clienții care aleg asigurarea George Smart Protect, dar care nu doresc să participe la Campanie, au posibilitatea de a transmite un mesaj în acest sens la adresa de email contact.center@bcr.ro în termen de 15 zile de la data achiziției;
h) respecta termenii și condițiile prezentului Regulament.
4.2 Nu pot participa la Campanie:
a) angajații BCR, în cazul în care aceștia dețin calitatea de reprezentanți legali ai uneia dintre persoanele juridice participante la Campanie.
4.3 Participarea la Campanie este gratuita și benevola.
4.4 Pentru a putea câștiga unul din premiile acordate în această Campanie, utilizatorii produsului menționat la pct 3.3 trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile prevăzute la pct. 4.1 din Regulament și, în momentul incasarii premiului, să aibă un contract de asigurare George Smart Protect în vigoare și pentru care nu există o cerere de denunțare/reziliere a asigurării.
4.5 Prin nerespectarea de către participanții la Campanie a condițiilor prevăzute la pct. 4.1, “Organizatorul” are dreptul să dispună recuperarea sumelor reprezentând primele de asigurare achitate pe seama participanților din contul curent al acestora.
SECȚIUNEA 5 - DESCRIEREA PREMIILOR
5.1 Valoarea unui premiu este egală cu valoarea (echivalentul) a trei prime lunare de asigurare George Smart Protect și este cuprinsă intre 170 lei si 450 lei, in funcție de opțiunile de asigurare, limitele de acoperire si de frecvența de plata a primei de asigurare, alese de catre participant.
Premiul se vă calcula și acorda astfel:
- pentru contractele încheiate cu frecvența de plata lunara a primei de asigurare, valoarea premiului este egala cu valoarea a trei rate de prima lunara;
- pentru contractele încheiate cu frecventa de plata anuala a primei de asigurare, valoarea premiului este echivalentul a trei rate lunare din prima anuala de asigurare din primul an de contract (calculat astfel: prima anuala de asigurare/12*3);
- pentru contractele de asigurare încheiate cu frecvența de plata anuala a primei de asigurare, câștigătorul vă primi premiul în contul curent activ în Lei deschis la BCR, în maximum 30 de zile de la plata primei inițiale pentru primul an de asigurare;
- pentru contractele de asigurare incheiate cu frecvența de plata lunara a primei de asigurare, BCR va plati lunar, direct asiguratorului OMNIASIG Vienna Insurance Group prima de asigurare aferenta primelor trei scadente, aceasta reprezentand premiul pentru castigator.
5.2 Se estimează acordarea unui număr de 7.000 premii, în valoare totală maximă de 1.688.820 lei.
5.3 Premiile se acordă participanților la Campanie în ordinea finalizării fluxurilor de contractare a asigurării din aplicația George, fiind aplicabile condițiile de participare și de acordare menționate în prezentul Regulament, până la epuizarea numărului de premii disponibile, respectiv a valorii maxime (1.688.820 lei), caz în care participanții vor fi informați în consecință.
5.4 În funcție de opțiunile de asigurare, limitele de acoperire și de frecventa de plata a primei de asigurare alese de participanți, numărul de premii estimat poate fi diferit de numărul de premii efectiv acordate, caz în care Campania continuă indiferent de numărul de participanți estimat inițial, până la terminarea bugetului alocat Campaniei (valoarea totală brută maximă mentionată la pct. 4.2).
SECȚIUNEA 6 - ACORDAREA PREMIILOR.
6.1 Mecanismul de desfășurare a Campaniei este următorul:
6.1.1 Participarea la Campanie este reprezentată de îndeplinirea condițiilor prevăzute la pct. 4.1 din Regulament. Achiziția produselor de asigurare, conform prevederilor Secțiunii 4, pct. 4.1, este subsecventă analizei nevoilor clienților și adecvării produsului la nevoile acestora, conform prevederilor legale aplicabile.
6.1.2 Fiecare participant care va achiziționa o poliță de asigurare George Smart Protect prin modalitatea menționată la pct. 4.1 lit. f) din Regulament, va primi din partea Organizatorului, premiul constând în:
a) restituirea către participant a echivalentului a trei prime lunare din prima anuala de asigurare plătita în primul an de contract, în valoare cuprinsa intre 170 și 450 lei/participant, în cazul în care contractul este încheiat cu o frecventa de plata anuala a primei de asigurare. Acordarea premiului sub forma restituirii echivalentului a trei prime lunare din prima de asigurare plătita de către participant se vă aplica doar daca contractele de asigurare sunt în vigoare și daca nu exista o cerere de denunțare/reziliere a asigurării, în momentul achitării premiului. Premiul vă fi transferat în contul curent activ în Lei al clientului în termen de maximum 30 de zile de la plata primei inițiale.
b) achitarea de către Organizator, în numele și pe seama câștigătorilor, a primelor trei prime lunare de asigurare către Asigurătorul OMNIASIG Vienna Insurance Group, în valoare cuprinsa intre 170 și 450 lei/participant, în cazul în care contractul este încheiat cu o frecventa de plata lunara a primei de asigurare. Acordarea premiului se vă aplica doar daca contractele de asigurare sunt în vigoare și daca nu exista o cerere de denunțare/reziliere a asigurării, în momentul achitării premiului.
6.2 Un participant la Campanie poate beneficia doar de un singur premiu, pe baza poliței contractate în perioada Campaniei. Dreptul asupra premiului nu poate fi transferat altei persoane și nu se poate schimba cu contravaloarea în bani. În situația în care câștigătorul încetează asigurarea George Smart Protect pe perioada în care costul acesteia este suportat de către Organizator, Organizatorul nu mai are nicio obligație către câștigător (câștigatorul nu poate solicita compensații sau stornări de prime pentru perioada trecută sau perioada rămasa pâna la sfarșitul Campaniei).
6.3 În cazul în care contractul este încheiat cu o frecventa de plata lunara a primei de asigurare, după încheierea perioadei de trei luni în care costul asigurării este suportat de către Organizator, valabilitatea poliței de asigurare vă continua să producă efecte conform termenilor și condițiilor de asigurare, cu condiția plații în continuare a primei de asigurare lunare de către participanți.
SECȚIUNEA 7 - TAXE ȘI IMPOZITE
7.1 Organizatorul nu are obligația calculării, reținerii, declarării și plații niciunui impozit în legătură cu premiile constând în acordarea a 3 (trei) prime de asigurare gratuite.
7.2 Din punct de vedere fiscal, suportarea/acoperirea de către Banca a primelor de asigurare reprezintă venituri impozabile pentru fiecare Participant, ce vor trebui înregistrate în contabilitatea proprie a fiecăruia și impozitate în conformitate cu reglementările fiscale în vigoare corespunzătoare fiecărei categorii (impozit pe profit/ microîntreprindere/ venit).
7.3 Pentru evitarea oricărui dubiu, obligațiile de natura fiscala și procedural-fiscala aferente celor 3 (trei) prime de asigurare gratuite ce vor fi primite de către Participanți în cadrul campaniei revin exclusiv în sarcina persoanelor juridice și persoanelor care desfășoară activități independente (PDAI), acestea urmând să dispună masurile necesare înregistrării acestora în evidentele proprii și să determine tratamentul fiscal aplicabil în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal.
SECȚIUNEA 8 - LEGEA APLICABILA. LITIGII
8.1 Orice neînțelegeri ivite intre Organizator și Participanți decurgând din interpretarea sau executarea prevederilor prezentului Regulament, se vor soluționă pe cale amiabila. În cazul în care acest lucru nu este posibil, Părțile se pot adresa instanțelor judecătorești romane competente.
8.2 Prezentul Regulament și oricare și toate obligațiile necontractuale rezultând din sau aflate în legătură cu acesta vor fi guvernate de, și interpretate în toate privințele în conformitate cu legea romana.
SECȚIUNEA 9 - ÎNCETAREA CAMPANIEI
9.1 Campania poate înceta:
a) în caz de forță majora și/sau caz fortuit (astfel cum acestea sunt definite de Codul Civil);
b) prin decizie unilaterala a Organizatorului că urmare a cererii Băncii Naționale a României, în calitate de Autoritate de Reglementare a BCR;
c) în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voință să de a continua Campania;
d) înainte de termenul încetării Campaniei, în cazul atingerii numărului de premii specificat la art. 5.2, sau după caz, epuizării bugetului alocat Campaniei.
9.2 În toate cazurile enumerate la Art. 9.1 de mai sus, cu excepția literei (a) când Organizatorul vă anunță Participanții pe website-ul www.bcr.ro sau prin afișare în unitățile sale teritoriale, de îndată ce circumstanțele producerii evenimentului de forță majora/caz fortuit o vor permite, Organizatorul vă anunță Participanții pe website-ul www.bcr.ro sau prin afișare în unitățile sale teritoriale cu cel puțin 3 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
9.3 În situațiile avute în vedere la art. 9.1 lit. (a) și (b) sunt incluse și hotărârile instanțelor judecătorești și/sau deciziile unor autorități publice competente.
9.4 Pentru situațiile avute în vedere la art. 9.1 și 9.2 de mai sus, Organizatorul nu are nicio obligație către Participanți cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despăgubire sau alte asemenea pretenții.
SECȚIUNEA 10 - PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
10.1 Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale reprezentantilor persoanelor juridice participante la Campanie in conformitate cu prevederile legale aplicabile in materia protectiei datelor cu caracter personal, inclusiv cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016.
10.2 Datele cu caracter personal sunt prelucrate in vederea executarii obligatiilor si exercitarii drepturilor care rezulta in privinta Organizatorului din prezentul Regulament si pentru buna desfasurare a Campaniilor, cum ar fi: pentru desemnarea castigatorilor acestei Campanii si acordarea premiilor, pentru realizarea de rapoarte statistice cu privire la clientii, produsele si serviciile BCR si pentru transmiterea catre Participanti de informatii privind Campania in derulare prin diverse mijloace de comunicare. Furnizarea datelor este voluntara. Refuzul furnizarii acestora poate atrage insa imposibilitatea participarii la Campanie.
10.3 Datele cu caracter personal ale reprezentantilor persoanelor juridice participante vor fi stocate pe durata necesara organizarii Campaniei, precum si ulterior in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului inclusiv obligatiile in materie fiscala si in materia arhivarii. Dupa expirarea duratelor de stocare, este posibil ca Organizatorul sa anonimizeze datele, lipsindu-le astfel de carul personal, pentru scopuri statistice.
10.4 Reprezentantii persoanelor juridice participante la Campanie beneficiaza de urmatoarele drepturi in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal: (i) dreptul la informare, (ii) dreptul de acces la date, (iii) dreptul la rectificare, (iv) dreptul la stergerea datelor, (v) dreptul la restrictionarea prelucrarii, (vi) dreptul la portabilitate, (vii) dreptul la opozitie, (viii) dreptul de a nu fi supus unui proces decizional automatizat si (ix) dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, in masura in care considera ca le-au fost incalcate drepturile. Pentru mai multe detalii privind activitatile de prelucrare si modul de exercitare a drepturilor, Participantii pot contacta Organizatorul la adresa de e-mail: dpo@bcr.ro.
SECȚIUNEA 11 - ALTE PREVEDERI ALE REGULAMENTULU
11.1 Prin participarea la Campanie, Participanții (prin reprezentanții lor) sunt de acord și accepta necondiționat și în mod irevocabil prevederile prezentului Regulament.
11.2 În cazul în care Organizatorul constata neîndeplinirea și/sau nerespectarea condițiilor Regulamentului, acesta își rezerva dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin Participanților, fară a fi ținut de despăgubiri sau plati.
11.3 Participarea la Campanie implica înțelegerea, cunoașterea, acordul expres și acceptarea fară obiecții a Regulamentului de către Participanți.
11.4 Câștigătorii înțeleg și accepta că dreptul asupra premiilor nu pot fi transferate și nu se poate solicita contravaloarea în bani/alte produse/servicii pentru acestea.
11.5 Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se pot trimite prin Asistentul virtual „ADA”, pe site-ul bcr.ro, prin apel telefonic la *2227 sau pe adresa de mail contact.center@bcr.ro.
11.6 Prezentul Regulament a fost redactat și semnat astăzi 28.03.2025, la București.
Denumirea Organizatorului
Banca Comerciala Romana S.A., Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod poștal 060071, București, Romania