Regulamentul Campaniei de promovare
“Noi facem primul pas, tu asigura-te ca pasesti protejat”

Perioada de desfasurare: 11.10.2023 – 31.05.2024

Regulamentul Campaniei de promovare 
“Noi facem primul pas, tu asigura-te ca pasesti protejat”

Secțiunea 1 - ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1        Organizatorul Campaniei ”Noi facem primul pas, tu asigura-te ca pasesti protejat”, denumită în continuare „Campania” este Banca Comercială Română S.A., instituție de credit, persoană juridică romană, cu sediul în București, Calea Plevnei nr. 159, Business Garden Bucharest, clădirea A, etajul 6, Sector 6, Bucureşti, cod 060013, inregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/90/1991, având Codul Unic de Înregistrare RO 361757, inregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cod RAJ 500341, având cont bancar cod IBAN RO93RNCB0002B00056474306 deschis la Banca Comercială Română S.A. – Centrală, societate comercială pe acțiuni administrată în sistem dualist, având un capital social subscris și vărsat integral în valoare de 1.625.341.625,40 RON (denumită în continuare „Organizator” sau „BCR”)

1.2        Campania de promovare „Noi facem primul pas, tu asigura-te ca pasesti protejat”, denumită în continuare „Campania” se va derula în baza prevederilor prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toți participanții.

 

Secțiunea 2 – SCOPUL, DURATA CAMPANIEI, ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI PRODUSELE/ SERVICIILE PARTICIPANTE

2.1.      Scopul acestei campanii consta in promovarea produsului Activ+ in randul clientilor care doresc sa fie protejati pentru anumite evenimente si sa economiseasca in acelasi timp.

2.2.      Campania se va desfășura pe întreg teritoriul României, în perioada 11.10.2023 ora 00:00, inclusiv, ora României – 31.12.2023, ora 23:59, inclusiv, ora României, conform mecanismului Campaniei (Secțiunea 5 din prezentul Regulament). 

2.3.      În situația în care Organizatorul decide să scurteze ori să prelungească această Campanie, acest fapt va fi adus la cunostința participanților prin publicarea informației pe site-ul www.bcr.ro sau prin afișare la unitățile teritoriale, cu cel puțin 3 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.

2.4. Serviciile și produsele participante la Campanie sunt:

  • Asigurarea Activ+, produs al asiguratorului BCR Asigurări de Viaţă Vienna Insurance Group S.A intermediat de BCR in calitate de agent afiliat și care poate fi contractat prin intermediul angajatilor din unitatile BCR.

2.5. Regulamentul oficial de desfășurare a Campaniei este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant.

2.6.  Contractarea asigurării Activ+ din prezenta Campanie poate fi accesată direct in unitatile bancare în intervalul 11.10.2023 (startul Campaniei) – 31.12.2023, inclusiv (sfârșitul Campaniei).

2.7.      Pentru detalii privind Campania, participanții pot solicita gratuit consultarea Regulamentului, după cum urmează:

a)    adresându-se unităților BCR;

b)    accesând site-ul www.bcr.ro, secțiunea Campanii pentru persoane fizice;

c)    apelând Contact Center BCR (serviciu disponibil zilnic, de luni până duminică, între 8.00 și 22.00) la următoarele numere de telefon cu tarif normal: *2BCR (*2227) apelabil din orice rețea natională sau la +4021 407 42 00, apelabil din orice rețea națională sau din străinătate.

 

Secțiunea 3 – CONDIȚII DE PARTICIPARE

3.1       La Campanie pot participa toate persoanele fizice rezidente romane care, pentru a fi considerate eligibile, vor îndeplini cumulativ următoarele condiții:

a)     Să fi împlinit vârsta de 18 ani până la data de start a Campaniei 11.10.2023;

b)     Să aibă maximum 60 ani împliniți la data de intrare în vigoare a contractului de asigurare;       

c)     Să fie titularul unui cont curent în lei/euro deschis la BCR sau își deschidă un cont curent în lei/euro în perioada de derulare a Campaniei;

d)     Să achiziționeze, in calitate de contractant, asigurarea Activ+ din orice unitate bancară în perioada campaniei și să achite prima initiala de asigurare, conform frecvenței alese;

e)     Clienții care aleg asigurarea Activ+, dar care nu doresc să participe la Campanie, au posibilitatea de a transmite un mesaj în acest sens la adresa de email contact.center@bcr.ro în termen de 15 zile de la data achiziției;

f)       Sa nu fie angajati ai BCR/ai entitatilor la care BCR detine participatii, ai partenerului BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group sa precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul/sotia celor mentionati mai sus

3.2       Participarea la Campanie este gratuită.

3.3    Pentru a putea câștiga unul din premiile acordate în această Campanie, utilizatorii produselor menționate la pct 2.3 trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile prevăzute la pct. 3.1 din Regulament și, în momentul incasarii premiului, să aibă un contract de asigurare Activ + în vigoare, cu plata la zi și pentru care nu există o cerere de denunțare/reziliere a asigurării.

3.4       Prin nerespectarea de către participanții la Campanie a condițiilor prevăzute la pct. 3.1, “Organizatorul” are dreptul să dispună recuperarea sumelor reprezentând primele de asigurare achitate pe seama participanților din contul curent al acestora.

 

Secțiunea 4 – DESCRIEREA PREMIILOR

4.1       Valorea unui premiu este egală cu valoarea unei prime lunare de asigurare Activ+ și este de cuprinsă intre 100 lei si 500 lei sau echivalentul in euro, in functie de frecventa de plata a primei aleasa de catre participant.

            Premiul se calcula si va acorda astfel:

  • pentru contractele incheiate cu prima lunara, valoarea premiului este egala cu valoarea unei singure prime lunare;
  • pentru contractele incheiate cu prima trimestriala, semestriala sau anuala, valoarea premiului este echivalentul lunar al primei anuale din primul an de contract (calculat astfel: prima anuala de asigurare/ 12);
  • indiferent de frecventa de plata a primei de asigurare (lunara, trimestriala, semestriala sau anuala), castigatorul va primi premiul in contul curent activ in Lei/Euro deschis la BCR, in maximum 30 de zile de la plata primei initiale.

4.2       Se estimează acordarea unui număr de 8.000 premii, în valoare totală brută maximă de   1.200.000 lei, formată din valoarea premiilor.

4.3       Premiile se acordă participanților la Campanie în ordinea în care aceștia contractează asigurarea, fiind aplicabile condițiile de participare și de acordare menționate în prezentul Regulament, până la epuizarea numărului de premii disponibile, respectiv a valorii brute maxime (1.200.000 lei).  

4.4       În funcție de cum aleg participanții primele de asigurare, numărul de premii estimat poate fi diferit de numărul de premii efectiv acordate, caz în care Campania continuă indiferent de numărul de participanți estimat inițial, până la terminarea bugetului alocat Campaniei (valoarea totală brută maximă mentionată la pct. 4.2.

 

Secțiunea 5 – MODALITATEA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI, CRITERII DE ACORDARE A PREMIILOR

5.1       Mecanismul de desfășurare a Campaniei este următorul:

5.1.1    Participarea la Campanie este reprezentată de îndeplinirea condițiilor prevăzute la pct. 3.1 din Regulament. Achiziția produselor de asigurare, conform prevederilor Secțiunii 3, pct. 3.1, este subsecventă analizei nevoilor clienților și adecvării produsului la nevoile acestora, conform prevederilor legale aplicabile.

5.1.2    Fiecare participant care va achiziționa o poliță de asigurare Activ+ prin modalitatea menționată la pct. 3.1 lit. c) din Regulament si va efectua plata primei in contul Asiguratorului BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group, va primi din partea Organizatorului, dupa validarea politelor de asigurare de catre Asigurator, premiul constând în restituirea echivalentului lunar al primei de asigurare platita de catre participant, pentru o perioadă de o luna, în valoare cuprinsa intre 100 si 500 lei/euro/participant.

            Acordarea premiului sub forma restituirii echivalentului lunar al primei de asigurare platita de catre participant se va aplica doar daca contractele de asigurare sunt in vigoare, cu plata primei initiale achitata si pentru care nu exista o cerere de denuntare/reziliere a asigurarii, in momentul achitarii premiului. Premiul va fi transferat in contul curent activ in Lei/Euro al clientului in termen de maximum 30 de zile de la plata primei initiale.

5.2       Un participant la Campanie poate beneficia doar de un singur premiu, pe baza poliței contractate si validate în perioada Campaniei.

 

Secțiunea 6 - TAXE ŞI IMPOZITE AFERENTE

6.1       Organizatorul se obligă sa suporte, să calculeze, să rețină, să vireze și să declare, impozitul pe venit datorat pentru premiile obținute de către participanți în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, dacă este cazul.

6.2       Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legatură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a participantului. De la data virării premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin participantului.

 

Secțiunea 7 - LEGEA APLICABILĂ. LITIGII

7.1      Eventualele neînțelegeri apărute între Organizator și participanții la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești de la sediul Organizatorului.

7.2       Legea aplicabilă este legea română.

7.3       Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se vor putea trimite prin Asistentul virtual „ADA”, pe site-ul bcr.ro, prin apel telefonic la *2227 sau pe adresa de mail contact.center@bcr.ro în termen de maximum 15 zile de la data încheierii Campaniei. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamație.

 

Secțiunea 8 - ÎNTRERUPEREA/ ÎNCETAREA CAMPANIEI

8.1     Campania va putea fi întreruptă/ încetată înainte de termen prin epuizarea bugetului alocat Campaniei, în caz de forță majoră și/ sau caz fortuit (așa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului. În cazul deciziei Organizatorului, acesta vă anunța participanții cu cel puțin 3 zile înainte pe portalul Organizatorului (www.bcr.ro) sau prin afișare în unitățile teritoriale.

8.2       În situațiile avute în vedere la pct. 8.1 sunt incluse și hotărîrile instanțelor judecătorești, precum și actele unor autorități publice competente.

8.3       Pentru situațiile avute în vedere la pct. 8.1 și pct. 8.2, Organizatorul nu mai are nicio obligație către participanți cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despăgubire sau alte asemenea pretenții.

8.4       Campania încetează la atingerea numărului de premii specificat la art. 4.2, sau după caz până la epuizarea valorii brute maxime în cazul în care Organizatorul nu decide suplimentarea/ prelungirea acesteia. Anunțul privind încetarea Campaniei se va face de către Organizator cu cel puțin 3 zile înainte pe site-ul www.bcr.ro.

 

Secțiunea 9 - PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

9.1       Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participanților la Campanie în conformitate cu prevederile legale aplicabile în materia protecției datelor cu caracter personal, inclusiv, dar fară limitare la prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016.

Clientul are posibilitatea să nu participe la Campanie prin transmiterea unui mesaj în acest sens la adresa de email contact.center@bcr.ro în termen de 15 zile de la data achiziției.

Datele cu caracter personal prelucrate în scopul acordării premiilor sunt: numele, prenumele, codul de client, serie și număr poliță de asigurare, prima de asigurare, IBAN-ul aferent contului curent deschis la BCR.

9.2       Datele cu caracter personal sunt prelucrate în vederea executării obligațiilor și exercitării drepturilor care rezultă în privința Organizatorului prin acceptarea condițiilor prevăzute în prezentul Regulament de către participanți, după cum urmează: pentru înrolarea în Campanie, acordarea contravalorii primei de asigurare pentru 1 luna pentru polița Activ+, respectarea obligațiilor legale ce revin BCR (ex. păstrare evidențe, obligații fiscale dacă este cazul), pentru realizarea intereselor legitime ale BCR prin realizarea de rapoarte statistice cu privire la clienți, reconciliere sume etc. Furnizarea datelor nu este obligatorie. Refuzul furnizării acestora  atrage imposibilitatea participării la Campanie.

9.3       Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi introduse în baza de date destinată consumatorilor de produse și servicii BCR și vor fi stocate pe durata necesară organizării Campaniei, precum și ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiile în materie fiscală și în materia arhivarii. După expirarea duratelor de stocare, este posibil ca Organizatorul să anonimizeze datele, lipsindu-le astfel de caracterul personal, pentru scopuri statistice.

9.4       Participanții la Campanie beneficiază de următoarele drepturi în contextul prelucrării datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la opoziție, dreptul de a nu fi supuși unei decizii individuale automatizate și dreptul de a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în măsura în care consideră că este necesar. Pentru mai multe detalii privind activitățile de prelucrare și modul de exercitare a drepturilor, participanții pot contacta responsabilul cu protecția datelor al Organizatorului la adresa de e-mail: dpo@bcr.ro

 

Secțiunea 10 -  ALTE PREVEDERI ALE REGULAMENTULUI

10.1  Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord și acceptă necondiționat și în mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. În cazul în care Organizatorul constată neîndeplinirea și/ sau nerespectarea condițiilor stipulate de prezentul Regulament, își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin participantului, fară alte despăgubiri sau plăți. De asemnea Organizatorul poate recupera contravaloarea premiilor acordate, în cazul constatării nerespectării prevederilor prezentului Regulament.

10.2  Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare după anunțarea prealabilă a participanților pe site-ul www.bcr.ro și/ sau prin afișare la unitățile teritoriale. Anunţul se va face de către Organizator cu cel puțin 3 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.

 

Denumirea/Adresa Organizatorului

Banca Comercială Romană S.A., Calea Plevnei nr 159, Business Garden Bucharest, clădirea A, etajul 6, sector 6, București, România