REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE
“Castiga premii surprinzatoare”
Durata campaniei: 28.10.2024 – 31.12.2024
Art. 1 – Organizatorul
1.1 Organizatorul campaniei publicitare “Castiga premii surprinzatoare” (denumita in continuare „Campania”) este societatea LIDL DISCOUNT S.R.L., societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in București Sectorul 1, Strada CPT. AV. ALEXANDRU ȘERBĂNESCU, Nr. 58A, Sediul Central, Cod Unic de Inregistrare 22891860, atribut fiscal RO, numar de ordine de la Registrul Comertului J40/11387/2024, capital social 505.472.700 lei (denumita in continuare „Organizatorul”).
1.2 Campania se va desfasura prin intermediul societatii Mediaposte Hit Mail SA, cu sediul in Romania, str. Siriului nr. 42-46, Bucuresti, Sector 1 inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/ 8295/ 2000, cod de inregistrare fiscala RO13351917, denumita in continuare “Agentia”, care se va ocupa de implementarea si derularea activitatilor Campaniei.
1.3 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
1.4 Prin inscrierea la Campanie se prezuma cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a Regulamentului de catre participant si luarea la cunostinta a informatiilor referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, in vederea derularii Campaniei. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
Art. 2 - Durata si locul de desfasurare al Campaniei
2.1 Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei.
2.2 Campania se desfasoara in perioada 28.10.2024, ora 07:00 - 31.12.2024, ora 23:59 (“Perioada Campaniei”), cu respectarea dispozitiilor prezentului Regulament.
2.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi Perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia anuntand acest fapt in mod public, prin modalitatile mentionate la art. 3 din Regulament.
2.4 Validarea rezultatelor Campaniei si acordarea premiilor va avea loc conform prevederilor prezentului Regulament.
Art. 3 - Regulamentul Campaniei
3.1 Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe website-ul www.surprize.lidl.ro/deluxe.
3.2 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale la Regulament care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe pagina web www.surprize.lidl.ro.
Art. 4 – Produse participante:
4.1 In cadrul Campaniei participa, pe langa articolele comercializate in magazinele Lidl si produsele marca “Deluxe” comercializate de catre Organizator pe piata din Romania si detaliate in Anexa 1 la prezentul Regulament, denumite in continuare “Produse Participante”.
4.2 Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
4.3 Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent in fiecare magazin Lidl.
Art. 5 - Dreptul de participare
5.1 Se pot inscrie in vederea participarii la Campanie numai persoanele fizice cu domiciliul sau resedinta in Romania si care, la data inscrierii in Campanie, au implinit varsta de 18 ani (denumite în cele ce urmeaza ”Participanți”). Inscrierea la Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
5.2 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
a. persoanele care nu au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie;
b. angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
c. angajati ai Agentiei Mediaposte Hit Mail sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
d. rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (b) si (c) de mai sus.
5.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor mentionate la art. 5.2, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile de mai sus. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordarii premiului in cazul castigatorilor desemnati.
5.4 Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii in cadrul Campaniei, incalcand prevederile prezentului Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a actiona in instanta respectivele persoane, atat prin actiuni civile, cat si prin plangeri penale, in vederea recuperarii prejudiciilor cauzate.
a. Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
b. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie. Art. 6 – Premiile Campaniei 6.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate, prin tragere la sor
Art. 6 – Premiile Campaniei
6.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate, prin tragere la sorti, conform mecanismului descris la Art. 7 de mai jos, urmatoarele premii (“Premiile”):
Sumele incluse in tabelul de mai sus sunt exprimate in lei si nu includ TVA.
6.2 Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este 903.818 lei (noua sute trei mii opt sute optsprezece) exclusiv TVA, din care 815.413 lei (opt sute cincisprezece mii patru sute treisprezece) valoare neta premii acordate exclusiv TVA si 88.405 lei (opt zeci si opt mii patru sute cinci) impozit pe venit retinut la sursa.
6.3 Specificatiile premiului constand in autoturism marca BMW X4 („Marele Premiu”) sunt cuprinse in Anexa 2 care este parte integranta din prezentul Regulament.
6.4 Specificatiile premiului constand in iPhone 16 Pro sunt cuprinse in Anexa 3 care este parte integranta din prezentul Regulament.
6.5 Specificatiile premiului constand in Ceas Apple Watch 10 sunt cuprinse in Anexa 4, care este parte integranta din prezentul Regulament.
6.6 Organizatorul isi va respecta toate obligatiile de natura fiscala aferente acestor premii, in conformitate cu prevederile Legii 227/2015 privind Codului Fiscal, cu modificarile si completarile aplicabile la momentul oferirii premiilor.
6.7 Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor / parametrilor premiilor castigate.
6.8 Un participant (identificat prin nume, prenume, numar de telefon) poate castiga un singur premiu pe toata durata Campaniei, indiferent de modalitatea de inscriere in Campanie si de numarul de bonuri inscrise in Campanie.
6.9 Daca in timpul procesului de validare, Organizatorul sau Agentia constata ca un Participant a fost extras pentru mai multe premii, Participantul desemnat castigator va fi validat si poate intra doar in posesia primului premiu in ordinea in care acestea au fost extrase, restul premiilor urmand sa fie invalidate de catre Organizator.
Art. 7 – Mecanismul desfasurarii Campaniei
7.1 Inscrierea la Campanie Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
a) Participantul trebuie sa aiba drept de participare conform Art. 5 din prezentul Regulament;
b) Înscrierea se va face exclusiv în Perioada Campaniei menționată la Art. 2.2 din prezentul Regulament;
c) Participantul trebuie să ia cunostinta de conditiile in care sunt prelucrate datele cu caracter personal, potrivit Art. 10 din Regulament si Anexei 5 – Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal; d) Participantul trebuie sa achizitioneze, folosind Aplicatia Lidl Plus, in Perioada Campaniei produse din magazinele LIDL de pe teritoriul Romaniei (denumite in continuare “Magazine Participante”), in valoare totala, inregistrata pe un singur bon fiscal, de minimum 100 lei (o suta lei) cu TVA inclusa, dintre care minimum un Produs Participant din lista prevazuta in Anexa 1 la prezentul Regulament. Pentru claritate, valoarea bonului fiscal se va calcula drept suma valorilor Produselor inscrise pe acesta, fara alte costuri suplimentare reprezentate de garantia SGR si scazand valorile produselor ce nu pot fi promovate, conform legislatiei aplicabile (ex : tutun, formula pentru bebelusi, etc.); Pentru claritate, cu achizitia prin Aplicatie aferenta unui singur bon fiscal cu o valoare de minimum 100 lei (o suta lei) cu TVA inclusa, un Participant se poate inscrie o singura data in Campanie, indiferent de valoarea totala a achizitiei aferente acestuia;
e) In plus, toti Participantii care vor achita achizitiile aferente bonurilor inscrise in Campanie utilizand un card bancar MASTERCARD, vor avea sanse duble de castig in cadrul Campaniei. Pentru claritate, clientii care indeplinesc conditiile de participare de la art. 7.1 si au achitat cumparaturile in magazinul Lidl cu un card bancar Mastercard vor fi inscrisi in tragerea la sorti de doua ori pentru fiecare participare primita in aplicatia Lidl Plus. Beneficiaza de sanse duble participantii al carui bon de cumparaturi inscris in Campanie a fost achitat cu un card Mastercard emis de o banca de pe teritoriul Romaniei / cu sediul in Romania.
f) Emitentii participanti sunt: Alpha Bank, Alior Bank Sucursala București, Banca Comercială Română, Banca Comercială Intesa SanPaolo România, Banca Română de Credite și Investiții, Banca Transilvania, BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala București, BRD Groupe Societe Generale, BT Direct IFN, Capital Financial Services, CEC Bank, Credex IFNCredit Agricole Bank România, Credit Europe Bank, DiPocket Limited, Edenred, Exim Banca Românească, Garanti Bank, Libra Internet Bank, OTP Bank România, Patria Bank, Pluxee România, Raiffeisen Bank, Salt Bank, Speed Transfer Financiar, Techventures Bank, UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UP România. Lista de emitenti eligibili poate fi consultata si pe https://www.mastercard.ro/roro/companii/emitenti.html.
g) Dupa fiecare achizitie de Produse Participante in valoare de minimum 100 (o suta) lei cu TVA inclusa pe acelasi bon fiscal si minim un articol Deluxe, achizitie efectuata folosind Aplicatia, in termen de cel mult 24 de ore de la achizitie, se va emite in cadrul contului de utilizator din Aplicatie bonul fiscal aferent acesteia;
- dupa achizitia de Produse Participante si minim un articol Deluxe efectuata folosind Aplicatia, este verificat sumarul achizitiei, sumar ce indica daca aceasta intruneste conditiile de participare la Campanie conform Regulamentului;
- daca achizitia efectuata conform celor de mai sus indeplineste conditiile prevazute de Regulament, impreuna cu bonul fiscal aferent acesteia, va fi afisat in contul de utilizator din Aplicatie un buton de inscriere in Campanie denumit «Trimite participare » (« Participarea ») - inscrierea in Campanie se activeaza numai la apasarea butonului “Trimitere participare”.
- Participantul se poate inscrie in Campanie utilizand Participarea imediat dupa afisarea acesteia in Aplicatie sau oricand pe Durata Campaniei.
- Participantul se poate inscrie in Campanie cu un numar nelimitat de participari, in functie de numarul de achizitii efectuate conform Regulamentului;
h) Un Participant poate inscrie in Campanie un numar nelimitat de Participari insa poate fi validat o singura dată castigator al unuia dintre Premiile oferite in cadrul Campaniei.
i) Un Participant este definit de utilizatorul creat de acesta in cadrul Aplicatiei.
7.2 Modalitati de inscriere in campanie
7.2.1. Toti participantii inscrisi in Campanie vor fi centralizati intr-un sistem electronic, urmand sa participe la tragerea la sorti ce va avea loc dupa finalizarea Campaniei, conform Art. 7.3. din prezentul Regulament. 7.2.2. Participantii trebuie sa pastreze bonul/ bonurile fiscal/e cu care s-au inscris in Campanie, in original, necesare pentru validare;
7.2.3. Vor fi anulate si nu vor fi luate in considerare:
a) inscrierile efectuate in afara perioadei de desfasurare a Campaniei;
b) inscrierile efectuate prin utilizarea de mecanisme / tentative de frauda sau prin oricare alte modalitati decat cele prevazute de prezentul Regulament; inscrierile efectuate de persoane din categoriile prevazute la Art. 5.2.
7.3 Desemnarea castigatorilor
7.3.1 Tragerea la sorti presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele, pentru premiile oferite in cadrul Campaniei, dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie. Extragerea se va efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, de către Agentia Mediaposte Hit Mail SA, in prezenta unui notar public, pana cel tarziu la data de 31.01.2025.
7.3.2 La tragerea la sorti participa toate inscrierile valide conform prezentului Regulament, realizate pe intreaga Perioada a Campaniei 28.10.2024, ora 07:00 - 31.12.2024, ora 23:59
7.3.3 In cadrul tragerii la sorti se vor extrage:
a) 3 (trei) castigatori al premiului constand intr-un autoturism marca BMW X4;
b) 10 (zece) castigatori ai premiilor constand intr-o iPhone 16 Pro;
c) 20 (doua zeci) castigatori ai premiilor constand intr-un Ceas Apple Watch 10.
Dupa extragerea premiilor in ordinea mentionata la lit. a), b) si c) de mai sus se vor extrage rezervele pentru aceste premii astfel:
(i) 30 (trei zeci) rezerve ale premiilor constand intr-o masina marca BMW X4, respectiv cate 10 (zece) rezerve pentru fiecare din cele 3 premii;
(ii) 100 (o suta) rezerve ale premiilor constand intr-un iPhone 16 Pro, respectiv cate 10 (zece) rezerve pentru fiecare din cele 5 premii;
(iii) 200 (doua sute) rezerve ale premiilor constand intr-un Ceas Apple Watch 10, respectiv cate 10 (zece) rezerve pentru fiecare din cele 10 premii.
7.4 Validarea castigatorilor. Publicarea castigatorilor
7.4.1 Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
7.4.2 Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in maximum 3 (trei) zile de la data desemnarii castigatorilor, exceptând zilele de duminica si sarbatori legale, fiind efectuate 3 apeluri in intervalul orar 09:00–20:00; Numarul de telefon utilizat pentru inscrierea in Campanie serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu a putut fi contactat (respectiv numărul de telefon utilizat de Participant nu se poate apela sau Participantul nu a răspuns la apelul telefonic sau participantul se opune inregistrarii apelului), dupa cele 3 (trei) zile, Organizatorul, prin intermediul Agentiei, va transmite un SMS la numarul de mobil utilizat de catre Participant pentru inscrierea in Campanie care va conține un link securizat catre o pagina web unde acesta poate completa datele sale de contact necesare pentru continuarea procesul de validare, conform mecanismului descris la Art 7.4.3 sectiunea B de mai jos, respectiv pentru inmanarea Premiilor. Participantul va trebui să completeze datele pe pagina web din link-ul trimis prin SMS în termen de 2 (doua) zile calendaristice de la receptionarea mesajului SMS.
7.4.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice sau prin pagina web în cazul prevăzut de art. 7.4.3 de mai sus, informatiile necesare identificarii si validarii lui. Convorbirile telefonice vor putea fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campania promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
A. Daca Participantul nu se opune inregistrarii apelului, Participantului i se va solicita sa declare urmatoarele informatii:
(i) In etapa de pre-validare:
- data nasterii (exclusiv pentru verificarea conditiei privind varsta minima de 18 ani);
- daca este angajat al Organizatorului, al Agentiei sau ruda de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sot/sotie al tuturor celor mentionati anterior;
- daca are domiciliul sau resedinta in Romania.
(ii) In etapa de validare se vor solicita/prelucra in plus urmatoarele informatii:
- nume, prenume;
- CNP (in scopul exclusiv al indeplinirii obligatiilor fiscale pentru acele premii a caror valoare depaseste 600 lei);
- ID-ul contului Lidl Plus in aplicatia Lidl Plus. Acesta se obtine din aplicatia Lidl Plus si este de forma xxxx xxxx xxxx xxxx x (17 cifre) si poate fi gasit apasand butonul „CARDUL LIDL PLUS” din partea de jos a aplicatiei (text alb pe fundal albastru). ID-ul se gaseste sub codul QR, in partea stanga.
- primele 6 cifre ale cardului folosit la plata bonului in baza caruia a fost declarat castigator, doar in cazul in care bonul castigator face parte din sansa dubla de castig, în vederea verificării condiției de la punctul 7.1. lit e) și f), conform folosirii unui card Mastercard. Daca bonul extras ca fiind castigator nu este din transa cu sansa dubla de castig, cifrele aferente cardului nu sunt cerute de catre Agentie.
In plus, castigatorilor premiilor constand in Autoturism BMW X4, li se vor solicita sa trimita in termen de maximum 2 (doua) zile lucratoare de la data contactarii telefonice, copie a cartii de identitate, in vederea emiterii documentelor necesare pentru intrarea in posesia premiului; Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de maximum 2 (doua) zile calendaristice de la primirea link-ului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. Trimiterea documentului necesar in vederea validarii si intrarea in posesia premiului, se realizeaza prin incarcarea acestuia intr-o pagina web, accesand un link securizat. Participantul are la dispozitie urmatoarea modalitate de receptionare a link-ului securizat: SMS. Link-ul se va genera si transmite Participantului dupa finalizarea apelului sau dupa primirea sms-ului conform art. A.1. de mai sus. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentul solicitat in cadrul apelului telefonic sau sau prin pagina web în cazul prevăzut de art. A.1 de mai sus, in termenul specificat. Daca Participantul nu incarca documentul solicitat in termen de maximum 2 (doua) zile lucratoare de la primirea linkului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentului si, in cazul in care ceva este in neregula cu documentul/ele primit/e, acesta va fi anuntat (prin sms si / sau apelare telefonica) si rugat sa reincarce documentul/ele la link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte in termen de maximum 48 de ore de la data solicitarii, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare sau nu preia apelul, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare (mentionate la pct-ul 1.a de mai sus) si inmanare a Premiilor, in termen de 48 de ore. Participantul va primi un sms de confirmare a primirii documentului solicitat si, in cazul in care acesta nu este conform, Participantul va fi anuntat prin SMS sa reincarce documentul la link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte in termen de maximum 48 de ore de la data solicitarii (exceptand zilele de duminica si sarbatoriile legale), acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
B. Dupa finalizarea verificarilor, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de maximum 2 (doua) zile lucratoare de la data contactarii telefonice.
C. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de maximum 2 (doua) zile lucratoare de la primirea link-ului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora, procedura de validare a rezervelor fiind aceeasi ca si in cazul castigatorilor.
D. Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentului si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele la link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte in termen de maximum 48 de ore de la data solicitarii (exceptand zilele de duminica si sarbatoriile legale), acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
7.4.2 Constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.
7.4.3 Daca premiul nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept potential castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea desemnarii acestora. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalte rezerve, in ordinea desemnarii acestora si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
7.4.4 Nici Organizatorul si nici Agentia nu pot fi facuti raspunzatori pentru documentele trimise de Participant pentru validare care nu ajung la Organizator/ Agentie.
7.4.5 Nici Organizatorul si nici Agentia nu pot fi facuti responsabili pentru cazul in care un Participant nu poate fi contactat din cauze neimputabile acestora (de ex. fara a se limita la: numar de telefon invalid/ incorect/ incomplet, adresa de e-mail incorecta/ incompleta, etc.).
7.4.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda Premiul daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
7.4.7 Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea acestora pe website-ul www.surprize.lidl.ro/deluxe, pana cel tarziu la data de 30.03.2025.
7.4.8 Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de catre Participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora.
7.5 Intrarea in posesia premiilor
7.5.1 Premiile constand intr-un Autoturism BMW X4 se vor acorda castigatorului in Bucuresti, in parcarea unuia din magazinele Lidl, pe care Organizatorul se obliga sa il comunice castigatorului cu minimum 24 ore inainte de predarea efectiva. Castigatorul va trebui sa se prezinte la magazinul Lidl, unde va intra in posesia autoturismului BMW X4. Agentia si/sau Organizatorul vor pune la dispozitia castigatorului toate documentele pentru a intra in posesia autoturismului BMW X4 inclusiv polita RCA, valabila pe 1 luna de zile de la data la care se va efectua predarea premiului catre castigator. Inmanarea premiului va avea loc pana maximum la data de 31.12.2025 si va fi consemnata intr-un proces verbal de receptie. Toate costurile aferente cu deplasarea din localitatea de domiciliu in Bucuresti vor fi suportate de catre castigatorul desemnat. Predarea autoturismului se va realiza cu plin de combustibil. Daca câștigătorul desemnat va opta sa ridice autoturismul cu ajutorul unei autospeciale, pe rampa, atunci costul aferent va fi asumat integral de catre castigator.
7.5.2 Premiile constand intr-un iPhone 16 Pro si Apple Watch 10 vor fi expediate prin curier la adresa furnizata de catre castigatori cu ocazia validarii, in termen de maximum 90 de zile lucratoare de la data finalizarii procesului de validare, iar cheltuielile de expediere vor fi suportate de catre Organizator. Premiile vor fi inmanate castigatorilor pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului.
7.5.3 Pentru premiile descrise la art 7.5.2. curierul privat va incerca sa livreze de maximum 2 ori la adresa indicata de castigatori in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00- 17:00.
7.5.4 In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale. Art. 8 - Taxe si impozite 8.1 Organizatorul se obliga sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate in conformitate cu prevederile art. 110 alin (3) din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
Art. 8 - Taxe si impozite
8.1 Organizatorul se obliga sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate in conformitate cu prevederile art. 110 alin (3) din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
Art 9 – Limitarea raspunderii
9.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. 9.2. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
9.3. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
a) Inscrierile efectuate in afara perioadei Campaniei mentionate mai sus;
b) Inscrierile care nu contin toate informatiile obligatorii;
c) Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon/adreselor de email ale Participantilor;
d) Eventuale erori in datele furnizate de catre castigatorii desemnati; lipsa acuratetei datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind responsabilitatea exclusiva a Participantilor; ca atare Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui castigator;
e) Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului trimis prin curier sau in format electronic, cauzata de orice motiv altul decat propria sa culpa;
f) Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, de servicii postale/curierat etc;
g) Organizatorul nu este responsabil de starea premiului in momentul livrarii premiului catre castigator. Organizatorul este responsabil doar de starea predarii premiului catre curier in scopul livrarii catre castigator. h) Situatiile in care anumite persoane inscrise in Campanie sunt in incapacitate de a participa partial sau integral la procesul de validare, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita; Aceste circumstante se pot datora: informatiilor eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea Campaniei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/sau functionarea defectuoasa a e-mail-ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul Participantului, cauzata de probleme tehnice. Aceste circumstante pot, de asemenea, sa se datoreze unor schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea Campaniei (precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare), castigurile obtinute in urma Campaniei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de acordare a acestora si/sau distribuirea acestora.
i) Pierderea bonurilor fiscale;
j) Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
k) SMS-urile trimise de Organizator, dar care nu au fost primite de catre Participanti din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului;
l) Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor sau continutului acestora;
m) Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
n) Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie; Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
o) Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
p) Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere. 9.4. Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta castigatorilor, precum si a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbari legate de implementarea Campaniei. 9.5. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respecta regulile Campaniei sau in privinta caruia exista dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa Campaniei.
9.4 Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta castigatorilor, precum si a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbari legate de implementarea Campaniei.
9.5. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respecta regulile Campaniei sau in privinta caruia exista dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa Campaniei.
9.6. Participantii se obliga, de asemenea, sa puna la dispozitia Organizatorului toate datele de contact necesare, conform Regulamentului, necesare acestuia pentru a lua legatura cu Participantul in vederea derularii Campaniei – anuntare castigatori, transmitere premii etc.
9.7. Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din participarea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
Art. 10 - Prelucrarea datelor personale
Informatiile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum si cu privire la drepturile participantilor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal se regasesc in Anexa nr. 5 la prezentul Regulament.
Art. 11 - Incetarea / Intreruperea Campaniei. Forta majora
11.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Forta majora inseamna in intelesul art. 1351 Cod civil orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil pentru Organizator. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
Art. 12 - Imposibilitatea ridicarii premiilor
12.1 In cazul in care oricare dintre castigatorii Campaniei se afla in imposibilitate de a se deplasa, predarea premiului se va face unei persoane imputernicite prin procura notariala speciala pentru acest lucru. Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectivei persoane imputernicite prin procura notariala, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de aceasta.
Art. 13 – Contestatii si Litigii
13.1 Eventualele contestatii vor fi luate in considerare daca sunt receptionate de Organizator, la adresa de e-mail infolidlplus@lidl.ro, in termen de 3 zile de la publicarea castigatorilor pe pagina web - www.suprize.lidl.ro/deluxe. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.
13.2 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.
13.3 Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare semnarii procesului- verbal de predare-primire nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
Art. 14 - Alte Clauze
14.1 Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
14.2 In cazul in care o anumita prevedere a prezentului Regulament este declarata nula, celelalte prevederi raman valabile/valide in masura in care pot produce efecte juridice chiar in absenta conditiilor declarate nule. In masura posibilului, conditiile anulate se inlocuiesc cu o alta reglementare rezonabila, valida juridic, care sa corespunda cat mai mult scopului prevederilor lipsite de validitate.
14.3 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului si/sau a colaboratorilor sai implicati in organizarea Campaniei.
14.4 Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale si aplicabile tuturor Participantilor. Urmatoarele anexe fac parte integranta din prezentul Regulament:
Anexa 1 - Lista Produselor Deluxe Participante;
Anexa 2 - Specificatiile tehnice Autoturism marca BMW X4;
Anexa 3 - Specificatii tehnice iPhone 16 pro;
Anexa 4 - Specificatii Ceas Apple Watch 10
Anexa 5 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Anexa 6 – Produse excluse din Campanie Redactat astazi, data autentificarii, intr-un exemplar original care ramane in arhiva biroului notarial si 3 duplicate, din care un exemplar va ramane in arhiva biroului notarial, si doua exemplare au fost eliberate partilor.
Organizator Lidl Discount SRL
Anexa 1 – Lista Produselor Participante Deluxe
Lista Produselor Participante Deluxe click aici
Anexa 2 – Specificatiile tehnice autoturism marca BMW X4
Lista specificatii tehnice autoturism marca BMW X4 click aici
Anexa 3 – Specificatii iPhone 16 Pro
Lista specificatii iPhone 16 Pro click aici
Anexa 4 – Apple Watch 10
Lista caracteristici si specificatii Apple Watch 10 click aici
Anexa 5 – Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul Mediaposte Hit Mail SA
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor, in calitate de persoane vizate, in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protectia datelor” / “GDPR”) vor fi prelucrate de catre: LIDL DISCOUNT S.R.L., societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in București, sectorul 1, Strada CPT. AV. ALEXANDRU ȘERBĂNESCU, Nr. 58A, Sediul Central, Cod Unic de Inregistrare 22891860, atribut fiscal RO, numar de ordine de la Registrul Comertului J40/11387/2024 (denumita in continuare "Operatorul"), prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL SA, cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/ 8295/ 2000, Cod unic de inregistrare RO 13351917 (denumita in cele ce urmeaza “Imputernicit”). Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: Lidl Discount SRL, Str. Cpt Av. Alexandru Serbanescu nr. 58 A, sector 1, Bucuresti, telefon 0800 896 622 email: infolidlplus@lidl.ro. Datele de contact ale Responsabilului cu Protectia
Datelor Lidl sunt urmatoarele: Strada Cpt. Av. Alexandru Serbanescu, nr. 58 A, 014295, Sector 1, Bucuresti, email protectiadatelor@lidl.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
(i) Cod unic de participare cod generat de Aplicatie, aferent Participarii);
(ii) Cod unic de utilizator al Aplicatiei (ID-ul contului Lidl Plus);
(iii) Data participarii;
Furnizarea datelor cu caracter personal obligatorii enumerate mai sus este necesara in vederea participarii la Campanie. Neprelucrarea lor ar va avea drept consecinta imposibilitatea inscrierii si participarii la Campanie si ca atare, imposibilitatea castigarii premiilor Campaniei.
Pentru castigatori:
(i) Nume si prenume;
(ii) Numar de telefon;
(iii) Adresa de email (in scopul transmiterii link-ului securizat, in functie de canalul de comunicare ales de catre Participant);
(iv) Data nasterii (exclusiv pentru verificarea conditiei de participare referitoare la varsta);
(v) Domiciliul sau resedinta (exclusiv pentru validarea conditiei de participare referitoare la domiciliu/resedinta in Romania);
(vi) Informatia potrivit careia participantul nu se incadreaza in vreuna dintre categoriile de persoane care nu au dreptul de a participa conform art. 5.2.;
(vii) Adresa de livrare (exclusiv in vederea trasmiterii premiului si a procesului verbal de atribuire a premiului, in cazul premiilor care se livreaza prin curier);
(viii) Informatii necesare verificarii conditiei mentionate la art. 7 punct 1 litera h) din Regulamentul campaniei referitoare la posibilitatea unui participant de a castiga un singur premiu;
(ix) Bonul fiscal;
(x) Codul numeric personal, (in scopul exclusiv de indeplinire a obligatiilor fiscale cu privire la retinerea si virarea impozitului din premii, avand in vedere valoarea premiilor de peste 600 de lei, conform reglementarilor fiscale in vigoare);
(xi) Vocea, in cazul inregistrarii apelurilor telefonice;
(xii) Semnatura (pe procesul verbal de predare-primire a Premiului);
(xiii) In plus, pentru castigatorii premiilor constand in autoturism BMW X4 Operatorul va colecta de la castigatori si datele aferente actului de identitate, pentru intocmirea documentatiei aferente necesara pentru intrarea in posesia premiului.
Cod unic de participare, cod unic de utilizator al Aplicatiei, data participarii, in cazul tuturor participantilor, respectiv numele, prenumele si numarul de telefon ale castigatorilor, vor fi transferate catre Lidl Discount SRL de catre Lidl Stiftung & Co. KG, cu sediul in Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Germany, in calitate de operator de date cu caracter personal si entitate responsabila pentru operarea Aplicatiei. Aceste date vor fi transmise Lidl Discount SRL numai daca participantii isi exprima in prealabil acordul fata de Lidl Stiftung & Co. KG cu privire la transferul datelor pentru scopul derularii Campaniei. In cazul in care Participantii nu sunt de acord cu transferul datelor catre Lidl Discount SRL, acestea nu vor fi transferate, iar participantii nu vor putea participa in Campanie.
3. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor legale, inclusiv cele fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
Convorbirile telefonice care contin date personale ale Participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba în eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in temeiul contractului reprezentat de Regulamentul Campaniei (art. 6 alin. 1 litera b din GDPR), si al obligatiilor legale care revin in sarcina Operatorului in calitate de Organizator al Campaniei (art. 6 alin. 1 litera c) din GDPR).
Publicarea listei castigatorilor pe website-ul surprize.lidl.ro/deluxe se va face in temeiul obligatiei noastre legale (art. 6 alin. 1. litera c) din GDPR) de asigurare a transparentei si informarii participantilor la Campanie cu privire la finalizarea acesteia prin desemnarea castigatorilor si acordarea premiilor. Publicarea listei se va face cu respectarea principiului minimizarii datelor.
Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului (art. 6 alin. 1 litera f) din GDPR) constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanții pentru procesul de validare și inmanare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului Operatorului - Mediaposte Hit Mail SA, firmei de curierat si notarulului public care va participa la extragerea și validarea castigatorilor. In plus, datele pot fi dezvaluite si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Numele si prenumele participantilor castigatori ai Campaniei vor fi de asemenea publicate pe surprize.lidl.ro/deluxe.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv pentru o perioadă de 5 ani de zile, calculati în conformitate cu prevederile legale în materie financiar-contabilă, cu excepția unor cazuri specifice care justifică păstrarea documentelor pe o perioadă mai extinsă (de exemplu, în cazul unor controale/inspecții ale unor autorități publice).
Numele si prenumele participantilor castigatori ai Campaniei vor fi publicate pe surprize.lidl.ro/deluxe pentru o perioada rezonabila care nu va depasi 12 luni de la data realizării Campaniei.
Inregistrarile convorbirilor telefonice vor fi păstrate pentru un an de la înregistrare, cu excepția acelor situații în care există un interes legitim în a le păstra pe o perioadă mai îndelungată.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, daca consimtamantul este temeiul legal in baza caruia are loc prelucrarea;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fara interventie umana.
Dreptul de a va opune prelucrarii. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza in temeiul art. 6 alin. 1 litera f) din GDPR, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal, urmand ca Operatorul sa nu mai prelucreze datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care operatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
Persoanele vizate isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie printr-o cerere adresata Operatorului la adresa: Strada Cpt. Av. Alexandru Serbanescu, nr. 58 A, 014295, Sector 1, Bucuresti, fie prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail infolidlplus@lidl.ro. Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal poate fi de asemenea contactat la adresa protectiadatelor@lidl.ro.
Solicitarea dumneavoastră va fi analizată şi vi se va răspunde în termen de o luna de zile de la primirea solicitării de către Societate, conform Regulamentului general privind protecția datelor și a actelor normative interne aprobate în vederea implementării Regulamentului general privind protecția datelor.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea Anexei 5 privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
In masura in care in cadrul Campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului general privind protectia datelor, precum și ale legislației naționale aplicabile
Anexa 6 – Produse excluse din Campanie
Lista produse excluse din Campanie click aici