REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Vacanta de dupa vacanta - Segment C”
(denumit in continuare „Regulament”)
Durata campaniei: 25.11.2024 – 23.02.2025
(denumit in continuare „Regulament”)
Durata campaniei: 25.11.2024 – 23.02.2025
Sectiunea 1 - Organizatorul campaniei
1.1 Campania este organizata de Banca Comerciala Romana S.A., institutie de credit, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Soseaua Orhideelor nr. 15D, Cladirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod postal 060071inregistrata in Registrul Institutiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cont bancar cod IBAN RO93RNCB0002B00053474306deschis la Banca Comerciala Romana S.A. – Centrala, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/90/1991, CUI RO 361757, societate comerciala pe actiuni administrata in sistem dualist, avand un capital social subscris si varsat integral in valoare de 1.625.341.625,40 RON, denumita in continuare „Organizator” sau „BCR”, si de Mastercard Europe S.A. o societate belgiana publica cu raspundere limitata, cu numarul de inregistrare RPR 0448038446, al carei sediu social se afla la Chaussée de Tervuren, 198A, 1410 Waterloo, Belgia denumita in continuare “Co-Organizatorul”, prin intermediul:
i. Agentiei de publicitate S.C. B.V. McCann-Erickson S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Calea Floreasca, nr 165, etaj 8, sector 1, avand Cod Unic de Inregistrare 8084031, atribut fiscal RO, denumita in continuare „Agentia”, care va actiona cu aprobarea Co-Organizatorului, ca imputernicit, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor nr 679/2016 și va desfasura urmatoarele activitati:
i. Transmite catre Mediaposte Hit Mail, in conditii de siguranta, baza de date cu ID-urile participante la tragerea la sorti primita de la Organizator; ID-urile de campanie reprezinta coduri numerice atribuite fiecarui client al carui card este eligibil conform prezentului Regulament;
ii. Transmite catre Organizator baza de date cu ID-urile castigatoare, in conditii de siguranta;
iii. Achizitioneaza toate premiile Campaniei. Preda catre Mediaposte Hit Mail premiul constand in Excursie in Zanzibar si cupoanele valorice denumite conventional „Carduri cadou eMAG” pentru predarea/expedierea catre castigatori;
iv. Transfera in contul castigatorului suma de 5.000 lei ca bani de buzunar, parte din premiul constand in Excursie in Zanzibar.
ii. si cu sprijinul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, tronson 1, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40 / 8295/2000, CUI 13351917, atribut fiscal RO, reprezentata de dl. Marian Seitan, in calitate de Director General, care va actiona cu aprobarea Co-Organizatorului, ca subimputernicit, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor nr 679/2016 și va desfasura urmatoarele activitati:
i. Administreaza baza de date care va cuprinde ID-urile de campanie primite de la Organizator, prin intermediul Agentiei, in conditii de siguranta;
ii. Organizeaza tragerea la sorti pentru premii, așa cum este detaliat în Sectiunea 5;
iii. Constituie si administreaza o baza de date cu ID-urile de campanie câștigătoare;
iv. Trimite baza de date cu ID-urile castigatoare catre Agentie, in conditii de siguranta;
v. Expediaza premiile catre Castigatori, asa cum este detaliat in Sectiunea 5.
1.2 Campania promotionala „Vacanta de dupa vacanta– Segment C” denumita in continuare „Campania”, se va derula sub prevederile prezentului Regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii.
Sectiunea 2 - Durata Campaniei, aria de desfasurare si produsele/serviciile participante
2.1 Campania se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei si in strainatate, in perioada 25.11.2024 – ora 00.01 – 23.02.2025 ora 23.59, ora României, inclusiv, conform mecanismului Campaniei (sectiunea 3 din prezentul Regulament).
2.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prezentul Regulament prin incheierea unui Act aditional la Regulament. In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze/sa prelungeasca perioada Campaniei sau sa modifice Regulamentul, acest fapt va fi adus la cunostinta participantilor utilizand canalele mentionate la pct 3.1.a din prezentul Regulament , cu cel putin 1 zi inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.
2.3 Produsele participante la Campanie sunt urmatoarele: cardurile de debit Mastercard standard sau Mastercard George BCR, BIN 546805, existente in portofoliul Organizatorului la data inceperii Campaniei si selectate pentru participarea la campanie.
2.4 Regulamentul oficial de desfasurare a Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui participant..
2.5 Pentru detalii privind Campania, participantii pot solicita gratuit consultarea Regulamentului, dupa cum urmeaza:
a) in unitatile BCR;
b) apeland InfoBCR (serviciu disponibil zilnic, de luni pana duminica, intre 8.00 si 22.00) la urmatoarele numere de telefon: *2227 apelabil din orice retea nationala sau la +4021 407 42 00, apelabil la tarif normal din strainatate.
Sectiunea 3 - Dreptul de participare. Mecanismul Campaniei
3.1 La Campanie pot participa toate persoanele fizice rezidente romane cu domiciliul stabil in Romania care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) Au fost selectate si informate pentru participarea la campanie, in functie de comportamentul tranzactional, prin urmatoarele canale: notificare Push, aplicatia mobila George sau email
b) Au implinit 18 ani la data inceperii campaniei
c) Au domiciliul stabil in Romania (au inregistrata in baza de date a bancii adresa de domiciliu in Romania)
d) Au rezidenta fiscala pe teritoriul Romaniei
e) Detin un card de debit Mastercard standard sau Mastercard George BCR selectat pentru participarea la campanie, care este in stare „Activ”, la data tragerii la sorti electronicei
f) efectueaza tranzactii valide* cu cardul fizic sau salvat intr-o aplicatie de tip wallet (portofel digital) – pentru plata de bunuri si/sau servicii la comercianti in mediul online (e-commerce) sau in mediu fizic (in magazine prin achitarea la POS), in valoare cumulata de minim 2.500 de lei in perioada campaniei, prin cardul selectat de catre Organizator. Urmatoarele tipuri de tranzactii nu sunt acceptate in Campanie: retragerea de numerar sau transferul de bani;
*Se considera tranzactie valida, tranzactia care este efectuata in perioada Campaniei si este decontata pana pe data de 28.02.2025 inclusiv.
Tranzactie decontata – operatiune efectuata cu cardul si inregistrata in contul curent atasat cardului pentru: plata de bunuri/ servicii la terminalele POS de la comerciantii care au afisate insemnele organizatiei internationale sub sigla careia a fost emis cardul; efectuarea de tranzactii pe Internet sau de tipul mail order/ telephone order (daca este posibila utilizarea cardului in acest mediu)
g) Nu pot participa la aceasta Campanie angajații BCR, grup BCR, angajatii Mastercard, cei ai Agenției si ai MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., angajatii subsidiarelor, ai afiliaților acestora, persoanele care participă la organizarea și desfășurarea Campaniei Promoționale, precum și membrii familiilor tuturor celor mentionati anterior (copii și soț/soție).
3.2 Participarea la Campanie este gratuita si benevola și va fi considerata acceptare a termenilor si conditiilor Campaniei conform celor prevazute in prezentul document si alte anexe care vor fi adaugate ulterior acestuia si comunicate ca atare consumatorilor.
3.3 Pentru a putea castiga premiiile acordate in aceasta Campanie, participantii care utilizeaza produsele mentionate la pct. 2.3, trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile prevazute la pct. 3.1 din Regulament.
3.4 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului/Co-Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
3.5 Participantul este unic responsabil pentru toate consecintele directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a inscrierii in Campanie.
Sectiunea 4 - Descrierea premiilor
4.1 In aceasta Campanie se acorda 101 (o suta unu) premii prin tragere la sorti, constand in:
4.1.1 Categoria I de premii, constand in Excursie in Zanzibar in valoare de 10.000 euro, echivalentul a 50.000 lei, la rata de conversie de 5 lei pentru 1 euro. Se acorda 1 (un) premiu din aceasta categorie. Specificatiile pentru premiile din aceasta categorie se regasesc in Anexa 1.
4.1.2 Categoria II de premii, constand in cupoane valorice denumite in mod conventional „Card cadou eMAG”, fiecare in valoare de 500 lei. Se acorda 100 (o suta) de premii din aceasta categorie. Specificatiile pentru premiile din aceasta categorie se regasesc in Anexa 1.
4.1.3 Toate premiile vor fi achiztionate de Agentie, pentru Mastercard Europe S.A.
4.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a retrage/anula premiul daca nu sunt respectate de catre castigator conditiile din Sectiuna 3 a prezentului Regulament.
4.3 Valoarea premiilor:
4.3.1 Valoarea unitara a premiului constand in Excursie in Zanzibar este de 50.000 lei.
4.3.2 Valoarea unitara bruta a premiului constand in Excursie in Zanzibar este de 55.489 lei.
4.3.3 Valoarea unitara a premiului constand in cupon valoric denumit in mod conventional „Card cadou eMAG” este de 500 lei.
4.3.4 Valoarea unitara bruta a premiului constand in cupon valoric denumit in mod conventional Card cadou eMAG este de 500 lei.
4.3.5 Valoarea totala a premiilor constand in cupon valoric denumit in mod conventional Card cadou eMAG este de 50.000 lei.
4.3.6 Valoarea totala bruta a premiilor constand in cupon valoric denumit in mod conventional Card cadou eMAG este de 50.000 lei.
4.3.7 Valoarea comerciala a premiilor este de 100.000 lei.
4.3.8 Valoarea totală brută a premiilor este de 105.489 lei.
4.4. Intrucat exista posibilitatea ca in cadrul Campaniei, din motive independente de Organizator sau Co-organizator, sa nu se acorde toate premiile/castigurile anuntate la punctul 4.1 de mai sus si/sau sa existe variatii a valorii premiilor acordate, la finalul Campaniei, după finalizarea etapei de predare a premiilor catre castigatori, se vor preciza valoarea comerciala si numarul premiilor acordate printr-un inscris subsecvent Regulamentului.
Sectiunea 5 - Tragerea la sorti. Acordarea premiului
5.1 Modalitatea aleasa de Co-Organizator pentru desemnarea castigatorilor premiilor acordate in prezenta Campanie este tragerea la sorti electronica, care va fi efectuata in mod aleatoriu. Co-Organizatorul, prin intermediul Agentiei, va organiza o tragere la sorti pentru premiile acordate in Campanie, conform punctului 5.3.
5.2 La tragerea la sorti electronica vor fi luate in considerare ID-urile de campanie aferente utilizarii produselor/serviciilor mentionate la pct. 2.3, care indeplinesc si conditiile de la pct. 3.1. Fiecare card al participantului pentru care sunt respectate prevederile punctului 3.1 va primi de la Organizator un identificator dedicat Campaniei (ID de Campanie), care nu identifica in sine un participant. ID-urile de Campanie sunt comunicate de Organizator Co-Organizatorului dupa incheierea perioadei de campanie si sunt utilizate de Agentie pentru realizarea tragerii la sorti a premiilor, prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A.
Dupa realizarea tragerii la sorti, Co-Organizatorul va transmite Organizatorului lista de Campanie IDs castigatoare a premiului, plus rezervele pentru fiecare premiu.
5.3 Se va organiza o tragere la sorti electronica in conformitate cu legile si reglementarile din Romania, in data de 18.03.2025, pentru desemenarea castigatorilor, pentru tranzactiile efectuate in perioada 25.11.2024 – 23.02.2025 si decontate pana la data de 28.02.2025 inclusiv.
5.4 Tragerea la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie. Extragerea se va efectua de catre Agentie, prin intermediul furnizorului sau Mediaposte Hit Mail S.A., in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, compusa dintr-un reprezentant al Mediaposte Hit Mail, la sediul Mediaposte Hit Mail S.A. din Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, in prezenta unui notar public.
5.5 Participantii la Campanie vor fi desemnati Castigatori sau Rezerve pentru fiecare premiu, dupa cum urmeaza: se extrag prima data castigatorii premiilor constand in Excursie in Zanzibar si cupoane valorice denumite in mod conventional „Card cadou eMAG”, iar apoi se extrag 3 rezerve pentru premiul constand in Excursie in Zanzibar si 300 de rezerve pentru premiul constand in cupon valoric denumit conventional „Card cadou eMAG”.
5.6 In cadrul prezentei Campanii, un Participant are dreptul sa castige un numar maxim de 1 premiu. Prin acceptarea premiului, participantii ințeteg ca datele lor cu caracter personal pot fi prelucrate in legatura cu acordarea premiului de catre Organizator, Co-Organizator si Agentie, inclusiv pentru indeplinirea formalitătilor legale aplicabile, fara a se limita la plata si declararea taxelor aferente premiilor.
5.7 Organizatorul va contacta telefonic castigatorii tuturor premiilor, precum si rezervele extrase daca castigatorul initial nu este validat sau nu poate fi contactat. Rezervele vor fi contactate in ordinea extragerii. Fiecare castigator va fi contactat telefonic in maxim 10 zile de la data extragerii, pentru cel mult 3 zile consecutive si de minim 2 ori/zi. Daca in urma efectuarii apelurilor telefonice conform prezentului articol, castigatorul initial nu poate fi contactat, va fi apelata rezerva, urmandu-se aceeasi procedura.
5.8 Se va solicita explicit acordul participantului castigator de a se transfera catre Agentie strict datele personale necesare pentru livrarea premiilor si pentru a se plati taxele aferente premiilor constand Excursie in Zanzibar de catre Co-Organizator. Organizatorul se obliga sa-l contacteze telefonic pe castigatorul premiului in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data extragerii pentru a-l anunta si informa de modul in care va intra in posesia premiului. Acest termen poate fi depasit in situatii mai presus de diligentele Organizatorului. In cazul in care castigatorii nu pot fi contactati din diverse motive (ex: lipsa numar de telefon, in afara ariei de acoperie, numar de telefon invalid sau incorect inregistrat) sau refuza premiul atribuit, se vor apela in ordinea extragerii castigatorii de rezerva. Contactarea telefonica se face doar la numarul de telefon disponibil in sistemul informatic al Organizatorului.
5.9 Pentru a intra in posesia premiului, castigatorii trebuie sa fie de acord cu demersurile Organizatorului si ale Agentiei necesare acordarii premiului. Organizatorul si Co-Organizatorul nu vor fi responsabili pentru oricare reclamatii, de orice natura, referitoare la oricare dintre premiile castigate, ulterior transmiterii premiului prin e-mail sau prin aplicatia George.
5.10 Daca premiul nu va putea fi acordat in urma tragerii la sorti din diverse motive independente de Organizator si Co-Organizator, el va ramane la dispozitia Co-Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
5.11 Dreptul asupra premiului castigat nu poate fi transferat unei alte persoane si nu se poate schimba cu contravaloarea in bani sau inlocui cu alte bunuri și nici nu se poate solicita schimbarea caracteristicilor/parametrilor premiilor castigate.
5.12 Orice alte cheltuieli neprecizate ca reprezentand premiu, nu intra in sarcina Organizatorului ori a Co-Organizatorului si vor fi suportate de catre castigator.
5.13 In ceea ce priveste categoria de premii ce consta in Excursie in Zanzibar si cupon valoric denumit conventional „Card cadou eMAG”, raspunderea Organizatorului si a Co-Organizatorului inceteaza odata cu predarea premiului. Nici Organizatorul si nici Co-Organizatorul nu ofera nicio garantie pentru produsele oferite ca premii si nu vor despagubi pe Castigator in cazul unor probleme in exploatarea produselor oferite drept premii, inclusiv daca acestea se refera la distrugerea premiului, imposibilitatea de folosire, vatamari corporale, alte daune auxiliare, etc. Dupa primirea premiului constand intr-un cupon valoric denumit conventional „Card cadou eMAG”, castigatorul va continua relatia comerciala cu emitentul cuponului valoric denumit conventional „Cardul cadou eMAG”. Este posibil ca detinerea si folosirea cuponului valoric denumit conventional „Card cadou eMAG” să presupuna respectarea unor conditii, prin urmare este recomandat castigatorului sa le verifice inainte de acceptarea premiului. Acceptarea premiului Campaniei de catre castigator implica faptul ca acesta a luat cunostinta de si a acceptat existenta acestor conditii.
5.14 Castigatorul va primi premiul constand in Excursie in Zanzibar pe adresa de e-mail transmisa Agentiei de catre Organizator. Premiul include suma de 5.000 lei ca bani de buzunar, ce vor fi transferati de Agentie in contul Castigatorului. Se va considera ca predarea premiului, respectiv intrarea in posesie, are loc in momentul transmiterii e-mailului, premiul fiind trimis pe cheltuiala Co-Organizatorului în maximum 15 zile lucrătoare de la încheierea procesului de validare.
5.15 In scopul livrarii si predarii premiilor constand in cupoane valorice denumite conventional „Card cadou eMAG” urmatoarele date cu caracter personal vor fi transferate de către Organizator catre Agentie, în depline conditii de siguranta: nume, prenume, adresa de e-mail. Pentru categoria de premii constand in Excursie in Zanzibar, Organizatorul va transfera catre Agentie urmatoarele date: nume, prenume, telefon, adresa de e-mail, CNP, necesar pentru plata la bugetul de stat si declararea impozitului pe venitul din premii si contul IBAN pentru virarea banilor de buzunar. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia în vigoare.
5.16 Organizatorul, Co-Organizatorul si societatile implicate in Campanie:
i. nu sunt raspunzatori pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii;
ii. nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
iii. sunt exonerati de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla acceptare a premiului castigat la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate eventualele prejudicii suferite de catre castigatori in legatură cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale ai/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
iv. nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii
5.17. Organizatorul, Co-Organizatorul si societațile implicate în Campanie nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care, din motive ce tin de persoana castigatorului sau localizarea acestuia, acesta din urma nu poate beneficia/nu beneficiaza efectiv de serviciile ce fac obiectul premiului constand in Excursie in Zanzibar (spre exemplu, dar fara a ne limita la: castigatorul pierde avionul sau nu ajunge la obiectivul de cazare in perioada rezervata, castigatorul nu revendica premiul in perioada indicata in Regulamentul Oficial).
5.18 Organizatorul sau orice alta entitate implicata in organizarea si desfasuraraea Campaniei (inclusiv Agentia) nu va/vor fi raspunzator/oare pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigatorul premiului constand in Excursie in Zanzibar sau insotitotul sau in legatura cu premiul castigat, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
5.19 Castigatorul premiului constand in Excursie in Zanzibar intelege si accepta in mod expres faptul ca Organizatorul, Co-Organizatorul si societațile implicate în Campanie nu isi asuma raspunderea pentru urmatoarele:
• niciun accident, de nicio natura (cum ar fi urmatoarele, dar fara a se limita la acestea: moartea, ranirea, sau orice alta leziune corporala ce afecteaza starea sanatatii, psihica sau mentala), suferit de castigator si/sau de insotitorul castigatorului pe perioada excursiei (incluzand, dar fara a se limita la durata calatoriei cu avionul dus – intors, transfer hotel, etc) si/sau pentru nicio pretentie, de orice natura, din partea niciunei persoane, aparuta ca urmare a unui asemenea eventual accident;
• niciun cost, de nicio natura, aferent ingrijirilor medicale in cazul unor eventuale accidente si/sau imbolnaviri suferite de catre castigator si/sau de insotitorul castigatorului pe perioada excursiei, acestia fiind singurii responsabili, cheltuielile cu asigurarile de calatorie fiind la libera alegere si in sarcina castigatorilor;
• nicio dauna, de nicio natura, ce a fost cauzata oricarei persoane prin neglijenta si/sau actiunea ilegala sau omisiunea castigatorului si/sau insotitorului castigatorului pe perioada derularii experientei si/sau a sejurului;
• pierderea si/sau furtul bunurilor materiale, bagajelor, documentelor de calatorie, rezervarilor, etc. ale castigatorului si/sau insotitorului castigatorului pe perioada derularii experientei si/sau a sejurului;
• imposibilitatea castigatorului si/sau insotitorului castigatorului, indiferent de cauza, de a ajunge in destinatia si in perioada aleasa;
• refuzul imbarcarii/debarcarii sau tranzitarii castigatorului si/sau insotitorului castigatorului de catre autoritatile de frontiera si/sau transportatorul/compania aeriana, precum si refuzul transportatorului/companiei aeriene de a transporta castigatorul si/sau insotitorul castigatorului si/sau bagajele acestora;
• lipsa documentelor valabile de calatorie pentru destinatia aleasa: pasaport si/sau carte de identiate expirate sau care nu se afla in perioada de valabilitate necesara pentru destinatia aleasa, lipsa oricaror vize si/sau documente de calatorie necesare atat pentru participantii romani, cat si cei straini desemnati castigatori pentru a se imbarca pentru destinatie;
• orice modificari/anulari/intarzieri survenite in programul de zbor al transportatorului/companiei aeriene;
• nerespectarea de catre castigator si/sau de insotitorul castigatorului a termenilor si conditiilor de calatorie ale transportatorului/compania aeriana si/sau a politicii de cazare a hotelului in care castigatorul si/sau insotitorul castigatorului vor fi cazati.
Sectiunea 6 - Taxe si impozite aferente
6.1 Agentia de publicitate B.V. McCann-Erickson S.R.L. are obligația de a calcula, retine, declara si plati la bugetul de stat impozitul pe venitul din premii aplicat in cota de 10% in numele Co-Organizatorului, in calitate de Imputernicit al acestuia (conform Regulament) in conformitate cu prevederile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal, articolele 108-110.
6.2 Orice alte obligatii de natura fiscala in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data predarii premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin castigatorului.
Sectiunea 7 - Legea aplicabila. Litigii
7.1 Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti de la sediul Organizatorului.
7.2 Legea aplicabila este legea romana.
7.3 Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in atentia Directiei Produse si Segmente Retail – Departamentul Management Produse Carduri, la urmatoarea adresa: BCR Centrala, Soseaua Orhideelor nr. 15D, Cladirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod postal 060071, Bucuresti, Romania, in termen de maxim 7 zile de la data tragerii de sorti. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.
Sectiunea 8 - Intreruperea/incetarea Campaniei
8.1 Campania va putea fi intrerupta/incetata inainte de termen doar in caz de forta majora si/sau caz fortuit (asa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului. In situatia aparitiei vreunuia din aceste cazuri, Organizatorul va anunta participantii pe portalul Organizatorului (www.bcr.ro).
8.2 In situatiile avute in vedere la pct. 8.1 sunt incluse si hotararile instantelor judecatoresti, precum si actele unor autoritati publice competente.
8.3 Pentru situatiile avute in vedere la pct. 8.1 si pct. 8.2, Organizatorul nu mai are nicio obligatie catre participanti cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despagubire sau alte asemenea pretentii.
SECTIUNEA 9 - PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
9.1 Organizatorul si Co-Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie in in calitate de Operatori. Organizatorul poate transmite datele cu caracter personal ale participanților către Co-Organizator și/sau catre Agenție, în conformitate cu Secțiunile 4 și 5 din acest Regulament. Imputernicitul si subimputernicitul Co-Organizatorului: B.V. McCann-Erickson S.R.L. si Mediaposte Hit Mail SA vor prelucra date personale pe baza instructiunilor Operatorului cu scopul indicat in prezentul Regulament.
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operatori prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului in vederea: (i) organizarii si desfasurarii Campanie; (ii) desemnarii, validarii si contactarii castigatorilor; (iii) atribuirii premiilor (iv) indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
9.2 Datele cu caracter personal prelucrate in cadrul acestei Campanii sunt: nume, prenume, ID campanie, numar de telefon, adresa, adresa de e-mail si IBAN și nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia Co-Organizatorului si/sau Agentiei, precum si a cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal (CNP) va fi colectat doar in cazul castigatorilor premiilor pentru care Co-Organizatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii conform prevederilor legale.
9.3 Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi introduse in baza de date destinata consumatorilor de produse/servicii BCR si vor fi stocate pe durata necesara organizarii Campaniei, precum si ulterior in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Co-Organizatorului inclusiv obligatiile in materie fiscala si in materia arhivarii. Dupa expirarea duratelor de stocare, este posibil ca Organizatorul sa anonimizeze datele, lipsindu-le astfel de caracterul personal, pentru scopuri statistice.
9.4 Participantii la Campanie beneficiaza de urmatoarele drepturi in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la portabilitate, dreptul la stergerea datelor (dreptul de „a fi uitat”), dreptul la restrictionare, dreptul la opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si/sau instantelor competente, in masura in care considera ca este necesar. Pentru mai multe detalii privind activitatile de prelucrare si modul de exercitare a drepturilor, participantii pot contacta Organizatorul la adresa de e-mail: dpo@bcr.ro sau pentru prelucrarile efectuate de Co-Organizator la adresa receptie@mccann.ro
Sectiunea 10 - Alte prevederi ale Regulamentului
10.1 Organizatorul, Co-Organizatorul si societatile comerciale implicate in Campanie:
i. nu sunt raspunzatori pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii si nu acorda termen de garantie de utilizare pentru acestea;
ii. nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
iii. sunt exonerati de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
iv. nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.
10.2 Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord si accepta neconditionat si in mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. In cazul in care Organizatorul constata neindeplinirea si/sau nerespectarea conditiilor stipulate de prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara alte despagubiri sau plati.
10.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare dupa anuntarea prealabila a participantilor prin canalele de informare mentionate la pct 3.1 din Regulament. Anuntul se va face de catre Organizator cu cel putin 1 zi inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.
Prezentul Regulament a fost incheiat si semnat astazi, 25.11.2024, la Bucuresti, intr-un exemplar original care ramane la notarul public, urmand ca Organizatorului sa i se elibereze un duplicat, care va avea aceeasi forta probanta ca originalul.
Denumirea/Adresa Organizatorului
Banca Comerciala Romana S.A., Soseaua Orhideelor nr. 15D, Cladirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod postal 060071, Bucuresti, Romania
-------------------------------------
ANEXA 1
SPECIFICATII PREMII
1. Excursie in Zanzibar
- Excursia in Zanzibar consta intr-un voucher turistic ce poate fi utilizat pentru achizitia de servicii turistice in Zanzibar.
- Voucherul poate fi utilizat pentru achizitia de: bilete de avion, transfer aeroport – hotel – aeroport, cazare, activitati
- Voucherul este valabil pana la data de 31.08.2025 fara posibilitate de prelungire.
- Utilizarea tuturor serviciilor achizitionate trebuie efectuata pana la data de 31.12.2025
- Voucherul nu este transmisibil.
- Voucherul poate fi utilizat doar daca castigatorul este unul dintre participanti. Voucherul poate fi folosit de 2 adulti.
- Castigatorul nu are posibilitatea de a primi contravaloarea in bani.
- In cazul in care valoarea pachetului turistic solicitat de posesorul voucherului depaseste valoarea voucherului, Castigatorul va achita diferenta pana la valoarea finala a pachetului din surse propii, prin orice alt mijloc de plata acceptat de emitentul voucherului. Numai dupa primirea platii integrale a pachetului, posesorul voucherului va primi documentele de calatorie.
- Voucherul poate fi utilizat pentru o singura achizitie, avand o valoare cel putin egala cu cea a voucherului.
- Solicitarea serviciilor poate fi initiata cu minim 30 de zile inainte de data efectuarii serviciilor.
- Data maxima pentru solicitarea serviciilor este 31.08.2025
2. Cupon valoric denumit conventional “Card cadou eMAG”
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG poate fi utilizat drept contrapartida integrala sau partiala pentru achizitia oricaror produse din oferta eMAG, inclusiv a celor aflate in promotie sau alte oferte speciale, cu exceptia urmatoarelor categorii: Microsoft ISA Server, Servicii de telefonie mobilă, internet și televiziune, Vouchere electronice, Vouchere răzuibile, Donații, Autoturisme, Bilete de avion, Activități și cursuri de dezvoltare personală, Servicii medicale, Vouchere de combustibil, Cartele Prepay, Monede și lingouri din metale prețioase, Tractoare și vehicule de construcții, Cumintenia Pamantului, Bijuterii din pietre prețioase, Bilete pentru evenimente, Pachete turistice, Case prefabricate, Servicii de transport urban, Carcase de porc, Oferte din restaurante, Oferte și servicii de înfrumusețare, Proprietăți imobiliare, Țigări și tutun, Asigurări.
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG” poate fi utilizat doar in cadrul magazinului online eMAG, la o singura comanda, fara posibilitatea de a se acorda rest.
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG” poate fi utilizat, ca o contrapartida integrala sau partiala pentru achizitiile realizate pe o singura comanda de la eMAG, valoarea fiind scazuta din totalul comenzii;
- In cazul in care produsele achizitionate au o valoare mai mica decat cea a cuponului valoric denumit in mod conventional “Card cadou eMAG” , suma ramasa necheltuita nu va putea fi utilizata la o data urmatoare.
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG” poate fi utilizat pana la data de 23.02.2026.
- Mai multe informatii despre termenii si conditiile de utilizare a cupoanelor valorice denumite in mod conventional “Carduri Cadou eMAG” sunt disponibile aici: https://www.emag.ro/voucher/gift-card.
Sectiunea 1 - Organizatorul campaniei
1.1 Campania este organizata de Banca Comerciala Romana S.A., institutie de credit, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Soseaua Orhideelor nr. 15D, Cladirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod postal 060071inregistrata in Registrul Institutiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cont bancar cod IBAN RO93RNCB0002B00053474306deschis la Banca Comerciala Romana S.A. – Centrala, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/90/1991, CUI RO 361757, societate comerciala pe actiuni administrata in sistem dualist, avand un capital social subscris si varsat integral in valoare de 1.625.341.625,40 RON, denumita in continuare „Organizator” sau „BCR”, si de Mastercard Europe S.A. o societate belgiana publica cu raspundere limitata, cu numarul de inregistrare RPR 0448038446, al carei sediu social se afla la Chaussée de Tervuren, 198A, 1410 Waterloo, Belgia denumita in continuare “Co-Organizatorul”, prin intermediul:
i. Agentiei de publicitate S.C. B.V. McCann-Erickson S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Calea Floreasca, nr 165, etaj 8, sector 1, avand Cod Unic de Inregistrare 8084031, atribut fiscal RO, denumita in continuare „Agentia”, care va actiona cu aprobarea Co-Organizatorului, ca imputernicit, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor nr 679/2016 și va desfasura urmatoarele activitati:
i. Transmite catre Mediaposte Hit Mail, in conditii de siguranta, baza de date cu ID-urile participante la tragerea la sorti primita de la Organizator; ID-urile de campanie reprezinta coduri numerice atribuite fiecarui client al carui card este eligibil conform prezentului Regulament;
ii. Transmite catre Organizator baza de date cu ID-urile castigatoare, in conditii de siguranta;
iii. Achizitioneaza toate premiile Campaniei. Preda catre Mediaposte Hit Mail premiul constand in Excursie in Zanzibar si cupoanele valorice denumite conventional „Carduri cadou eMAG” pentru predarea/expedierea catre castigatori;
iv. Transfera in contul castigatorului suma de 5.000 lei ca bani de buzunar, parte din premiul constand in Excursie in Zanzibar.
ii. si cu sprijinul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, tronson 1, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40 / 8295/2000, CUI 13351917, atribut fiscal RO, reprezentata de dl. Marian Seitan, in calitate de Director General, care va actiona cu aprobarea Co-Organizatorului, ca subimputernicit, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor nr 679/2016 și va desfasura urmatoarele activitati:
i. Administreaza baza de date care va cuprinde ID-urile de campanie primite de la Organizator, prin intermediul Agentiei, in conditii de siguranta;
ii. Organizeaza tragerea la sorti pentru premii, așa cum este detaliat în Sectiunea 5;
iii. Constituie si administreaza o baza de date cu ID-urile de campanie câștigătoare;
iv. Trimite baza de date cu ID-urile castigatoare catre Agentie, in conditii de siguranta;
v. Expediaza premiile catre Castigatori, asa cum este detaliat in Sectiunea 5.
1.2 Campania promotionala „Vacanta de dupa vacanta– Segment C” denumita in continuare „Campania”, se va derula sub prevederile prezentului Regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii.
Sectiunea 2 - Durata Campaniei, aria de desfasurare si produsele/serviciile participante
2.1 Campania se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei si in strainatate, in perioada 25.11.2024 – ora 00.01 – 23.02.2025 ora 23.59, ora României, inclusiv, conform mecanismului Campaniei (sectiunea 3 din prezentul Regulament).
2.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prezentul Regulament prin incheierea unui Act aditional la Regulament. In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze/sa prelungeasca perioada Campaniei sau sa modifice Regulamentul, acest fapt va fi adus la cunostinta participantilor utilizand canalele mentionate la pct 3.1.a din prezentul Regulament , cu cel putin 1 zi inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.
2.3 Produsele participante la Campanie sunt urmatoarele: cardurile de debit Mastercard standard sau Mastercard George BCR, BIN 546805, existente in portofoliul Organizatorului la data inceperii Campaniei si selectate pentru participarea la campanie.
2.4 Regulamentul oficial de desfasurare a Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui participant..
2.5 Pentru detalii privind Campania, participantii pot solicita gratuit consultarea Regulamentului, dupa cum urmeaza:
a) in unitatile BCR;
b) apeland InfoBCR (serviciu disponibil zilnic, de luni pana duminica, intre 8.00 si 22.00) la urmatoarele numere de telefon: *2227 apelabil din orice retea nationala sau la +4021 407 42 00, apelabil la tarif normal din strainatate.
Sectiunea 3 - Dreptul de participare. Mecanismul Campaniei
3.1 La Campanie pot participa toate persoanele fizice rezidente romane cu domiciliul stabil in Romania care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) Au fost selectate si informate pentru participarea la campanie, in functie de comportamentul tranzactional, prin urmatoarele canale: notificare Push, aplicatia mobila George sau email
b) Au implinit 18 ani la data inceperii campaniei
c) Au domiciliul stabil in Romania (au inregistrata in baza de date a bancii adresa de domiciliu in Romania)
d) Au rezidenta fiscala pe teritoriul Romaniei
e) Detin un card de debit Mastercard standard sau Mastercard George BCR selectat pentru participarea la campanie, care este in stare „Activ”, la data tragerii la sorti electronicei
f) efectueaza tranzactii valide* cu cardul fizic sau salvat intr-o aplicatie de tip wallet (portofel digital) – pentru plata de bunuri si/sau servicii la comercianti in mediul online (e-commerce) sau in mediu fizic (in magazine prin achitarea la POS), in valoare cumulata de minim 2.500 de lei in perioada campaniei, prin cardul selectat de catre Organizator. Urmatoarele tipuri de tranzactii nu sunt acceptate in Campanie: retragerea de numerar sau transferul de bani;
*Se considera tranzactie valida, tranzactia care este efectuata in perioada Campaniei si este decontata pana pe data de 28.02.2025 inclusiv.
Tranzactie decontata – operatiune efectuata cu cardul si inregistrata in contul curent atasat cardului pentru: plata de bunuri/ servicii la terminalele POS de la comerciantii care au afisate insemnele organizatiei internationale sub sigla careia a fost emis cardul; efectuarea de tranzactii pe Internet sau de tipul mail order/ telephone order (daca este posibila utilizarea cardului in acest mediu)
g) Nu pot participa la aceasta Campanie angajații BCR, grup BCR, angajatii Mastercard, cei ai Agenției si ai MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., angajatii subsidiarelor, ai afiliaților acestora, persoanele care participă la organizarea și desfășurarea Campaniei Promoționale, precum și membrii familiilor tuturor celor mentionati anterior (copii și soț/soție).
3.2 Participarea la Campanie este gratuita si benevola și va fi considerata acceptare a termenilor si conditiilor Campaniei conform celor prevazute in prezentul document si alte anexe care vor fi adaugate ulterior acestuia si comunicate ca atare consumatorilor.
3.3 Pentru a putea castiga premiiile acordate in aceasta Campanie, participantii care utilizeaza produsele mentionate la pct. 2.3, trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile prevazute la pct. 3.1 din Regulament.
3.4 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului/Co-Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
3.5 Participantul este unic responsabil pentru toate consecintele directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a inscrierii in Campanie.
Sectiunea 4 - Descrierea premiilor
4.1 In aceasta Campanie se acorda 101 (o suta unu) premii prin tragere la sorti, constand in:
4.1.1 Categoria I de premii, constand in Excursie in Zanzibar in valoare de 10.000 euro, echivalentul a 50.000 lei, la rata de conversie de 5 lei pentru 1 euro. Se acorda 1 (un) premiu din aceasta categorie. Specificatiile pentru premiile din aceasta categorie se regasesc in Anexa 1.
4.1.2 Categoria II de premii, constand in cupoane valorice denumite in mod conventional „Card cadou eMAG”, fiecare in valoare de 500 lei. Se acorda 100 (o suta) de premii din aceasta categorie. Specificatiile pentru premiile din aceasta categorie se regasesc in Anexa 1.
4.1.3 Toate premiile vor fi achiztionate de Agentie, pentru Mastercard Europe S.A.
4.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a retrage/anula premiul daca nu sunt respectate de catre castigator conditiile din Sectiuna 3 a prezentului Regulament.
4.3 Valoarea premiilor:
4.3.1 Valoarea unitara a premiului constand in Excursie in Zanzibar este de 50.000 lei.
4.3.2 Valoarea unitara bruta a premiului constand in Excursie in Zanzibar este de 55.489 lei.
4.3.3 Valoarea unitara a premiului constand in cupon valoric denumit in mod conventional „Card cadou eMAG” este de 500 lei.
4.3.4 Valoarea unitara bruta a premiului constand in cupon valoric denumit in mod conventional Card cadou eMAG este de 500 lei.
4.3.5 Valoarea totala a premiilor constand in cupon valoric denumit in mod conventional Card cadou eMAG este de 50.000 lei.
4.3.6 Valoarea totala bruta a premiilor constand in cupon valoric denumit in mod conventional Card cadou eMAG este de 50.000 lei.
4.3.7 Valoarea comerciala a premiilor este de 100.000 lei.
4.3.8 Valoarea totală brută a premiilor este de 105.489 lei.
4.4. Intrucat exista posibilitatea ca in cadrul Campaniei, din motive independente de Organizator sau Co-organizator, sa nu se acorde toate premiile/castigurile anuntate la punctul 4.1 de mai sus si/sau sa existe variatii a valorii premiilor acordate, la finalul Campaniei, după finalizarea etapei de predare a premiilor catre castigatori, se vor preciza valoarea comerciala si numarul premiilor acordate printr-un inscris subsecvent Regulamentului.
Sectiunea 5 - Tragerea la sorti. Acordarea premiului
5.1 Modalitatea aleasa de Co-Organizator pentru desemnarea castigatorilor premiilor acordate in prezenta Campanie este tragerea la sorti electronica, care va fi efectuata in mod aleatoriu. Co-Organizatorul, prin intermediul Agentiei, va organiza o tragere la sorti pentru premiile acordate in Campanie, conform punctului 5.3.
5.2 La tragerea la sorti electronica vor fi luate in considerare ID-urile de campanie aferente utilizarii produselor/serviciilor mentionate la pct. 2.3, care indeplinesc si conditiile de la pct. 3.1. Fiecare card al participantului pentru care sunt respectate prevederile punctului 3.1 va primi de la Organizator un identificator dedicat Campaniei (ID de Campanie), care nu identifica in sine un participant. ID-urile de Campanie sunt comunicate de Organizator Co-Organizatorului dupa incheierea perioadei de campanie si sunt utilizate de Agentie pentru realizarea tragerii la sorti a premiilor, prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A.
Dupa realizarea tragerii la sorti, Co-Organizatorul va transmite Organizatorului lista de Campanie IDs castigatoare a premiului, plus rezervele pentru fiecare premiu.
5.3 Se va organiza o tragere la sorti electronica in conformitate cu legile si reglementarile din Romania, in data de 18.03.2025, pentru desemenarea castigatorilor, pentru tranzactiile efectuate in perioada 25.11.2024 – 23.02.2025 si decontate pana la data de 28.02.2025 inclusiv.
5.4 Tragerea la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie. Extragerea se va efectua de catre Agentie, prin intermediul furnizorului sau Mediaposte Hit Mail S.A., in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, compusa dintr-un reprezentant al Mediaposte Hit Mail, la sediul Mediaposte Hit Mail S.A. din Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, in prezenta unui notar public.
5.5 Participantii la Campanie vor fi desemnati Castigatori sau Rezerve pentru fiecare premiu, dupa cum urmeaza: se extrag prima data castigatorii premiilor constand in Excursie in Zanzibar si cupoane valorice denumite in mod conventional „Card cadou eMAG”, iar apoi se extrag 3 rezerve pentru premiul constand in Excursie in Zanzibar si 300 de rezerve pentru premiul constand in cupon valoric denumit conventional „Card cadou eMAG”.
5.6 In cadrul prezentei Campanii, un Participant are dreptul sa castige un numar maxim de 1 premiu. Prin acceptarea premiului, participantii ințeteg ca datele lor cu caracter personal pot fi prelucrate in legatura cu acordarea premiului de catre Organizator, Co-Organizator si Agentie, inclusiv pentru indeplinirea formalitătilor legale aplicabile, fara a se limita la plata si declararea taxelor aferente premiilor.
5.7 Organizatorul va contacta telefonic castigatorii tuturor premiilor, precum si rezervele extrase daca castigatorul initial nu este validat sau nu poate fi contactat. Rezervele vor fi contactate in ordinea extragerii. Fiecare castigator va fi contactat telefonic in maxim 10 zile de la data extragerii, pentru cel mult 3 zile consecutive si de minim 2 ori/zi. Daca in urma efectuarii apelurilor telefonice conform prezentului articol, castigatorul initial nu poate fi contactat, va fi apelata rezerva, urmandu-se aceeasi procedura.
5.8 Se va solicita explicit acordul participantului castigator de a se transfera catre Agentie strict datele personale necesare pentru livrarea premiilor si pentru a se plati taxele aferente premiilor constand Excursie in Zanzibar de catre Co-Organizator. Organizatorul se obliga sa-l contacteze telefonic pe castigatorul premiului in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data extragerii pentru a-l anunta si informa de modul in care va intra in posesia premiului. Acest termen poate fi depasit in situatii mai presus de diligentele Organizatorului. In cazul in care castigatorii nu pot fi contactati din diverse motive (ex: lipsa numar de telefon, in afara ariei de acoperie, numar de telefon invalid sau incorect inregistrat) sau refuza premiul atribuit, se vor apela in ordinea extragerii castigatorii de rezerva. Contactarea telefonica se face doar la numarul de telefon disponibil in sistemul informatic al Organizatorului.
5.9 Pentru a intra in posesia premiului, castigatorii trebuie sa fie de acord cu demersurile Organizatorului si ale Agentiei necesare acordarii premiului. Organizatorul si Co-Organizatorul nu vor fi responsabili pentru oricare reclamatii, de orice natura, referitoare la oricare dintre premiile castigate, ulterior transmiterii premiului prin e-mail sau prin aplicatia George.
5.10 Daca premiul nu va putea fi acordat in urma tragerii la sorti din diverse motive independente de Organizator si Co-Organizator, el va ramane la dispozitia Co-Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
5.11 Dreptul asupra premiului castigat nu poate fi transferat unei alte persoane si nu se poate schimba cu contravaloarea in bani sau inlocui cu alte bunuri și nici nu se poate solicita schimbarea caracteristicilor/parametrilor premiilor castigate.
5.12 Orice alte cheltuieli neprecizate ca reprezentand premiu, nu intra in sarcina Organizatorului ori a Co-Organizatorului si vor fi suportate de catre castigator.
5.13 In ceea ce priveste categoria de premii ce consta in Excursie in Zanzibar si cupon valoric denumit conventional „Card cadou eMAG”, raspunderea Organizatorului si a Co-Organizatorului inceteaza odata cu predarea premiului. Nici Organizatorul si nici Co-Organizatorul nu ofera nicio garantie pentru produsele oferite ca premii si nu vor despagubi pe Castigator in cazul unor probleme in exploatarea produselor oferite drept premii, inclusiv daca acestea se refera la distrugerea premiului, imposibilitatea de folosire, vatamari corporale, alte daune auxiliare, etc. Dupa primirea premiului constand intr-un cupon valoric denumit conventional „Card cadou eMAG”, castigatorul va continua relatia comerciala cu emitentul cuponului valoric denumit conventional „Cardul cadou eMAG”. Este posibil ca detinerea si folosirea cuponului valoric denumit conventional „Card cadou eMAG” să presupuna respectarea unor conditii, prin urmare este recomandat castigatorului sa le verifice inainte de acceptarea premiului. Acceptarea premiului Campaniei de catre castigator implica faptul ca acesta a luat cunostinta de si a acceptat existenta acestor conditii.
5.14 Castigatorul va primi premiul constand in Excursie in Zanzibar pe adresa de e-mail transmisa Agentiei de catre Organizator. Premiul include suma de 5.000 lei ca bani de buzunar, ce vor fi transferati de Agentie in contul Castigatorului. Se va considera ca predarea premiului, respectiv intrarea in posesie, are loc in momentul transmiterii e-mailului, premiul fiind trimis pe cheltuiala Co-Organizatorului în maximum 15 zile lucrătoare de la încheierea procesului de validare.
5.15 In scopul livrarii si predarii premiilor constand in cupoane valorice denumite conventional „Card cadou eMAG” urmatoarele date cu caracter personal vor fi transferate de către Organizator catre Agentie, în depline conditii de siguranta: nume, prenume, adresa de e-mail. Pentru categoria de premii constand in Excursie in Zanzibar, Organizatorul va transfera catre Agentie urmatoarele date: nume, prenume, telefon, adresa de e-mail, CNP, necesar pentru plata la bugetul de stat si declararea impozitului pe venitul din premii si contul IBAN pentru virarea banilor de buzunar. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia în vigoare.
5.16 Organizatorul, Co-Organizatorul si societatile implicate in Campanie:
i. nu sunt raspunzatori pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii;
ii. nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
iii. sunt exonerati de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla acceptare a premiului castigat la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate eventualele prejudicii suferite de catre castigatori in legatură cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale ai/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
iv. nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii
5.17. Organizatorul, Co-Organizatorul si societațile implicate în Campanie nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care, din motive ce tin de persoana castigatorului sau localizarea acestuia, acesta din urma nu poate beneficia/nu beneficiaza efectiv de serviciile ce fac obiectul premiului constand in Excursie in Zanzibar (spre exemplu, dar fara a ne limita la: castigatorul pierde avionul sau nu ajunge la obiectivul de cazare in perioada rezervata, castigatorul nu revendica premiul in perioada indicata in Regulamentul Oficial).
5.18 Organizatorul sau orice alta entitate implicata in organizarea si desfasuraraea Campaniei (inclusiv Agentia) nu va/vor fi raspunzator/oare pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigatorul premiului constand in Excursie in Zanzibar sau insotitotul sau in legatura cu premiul castigat, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
5.19 Castigatorul premiului constand in Excursie in Zanzibar intelege si accepta in mod expres faptul ca Organizatorul, Co-Organizatorul si societațile implicate în Campanie nu isi asuma raspunderea pentru urmatoarele:
• niciun accident, de nicio natura (cum ar fi urmatoarele, dar fara a se limita la acestea: moartea, ranirea, sau orice alta leziune corporala ce afecteaza starea sanatatii, psihica sau mentala), suferit de castigator si/sau de insotitorul castigatorului pe perioada excursiei (incluzand, dar fara a se limita la durata calatoriei cu avionul dus – intors, transfer hotel, etc) si/sau pentru nicio pretentie, de orice natura, din partea niciunei persoane, aparuta ca urmare a unui asemenea eventual accident;
• niciun cost, de nicio natura, aferent ingrijirilor medicale in cazul unor eventuale accidente si/sau imbolnaviri suferite de catre castigator si/sau de insotitorul castigatorului pe perioada excursiei, acestia fiind singurii responsabili, cheltuielile cu asigurarile de calatorie fiind la libera alegere si in sarcina castigatorilor;
• nicio dauna, de nicio natura, ce a fost cauzata oricarei persoane prin neglijenta si/sau actiunea ilegala sau omisiunea castigatorului si/sau insotitorului castigatorului pe perioada derularii experientei si/sau a sejurului;
• pierderea si/sau furtul bunurilor materiale, bagajelor, documentelor de calatorie, rezervarilor, etc. ale castigatorului si/sau insotitorului castigatorului pe perioada derularii experientei si/sau a sejurului;
• imposibilitatea castigatorului si/sau insotitorului castigatorului, indiferent de cauza, de a ajunge in destinatia si in perioada aleasa;
• refuzul imbarcarii/debarcarii sau tranzitarii castigatorului si/sau insotitorului castigatorului de catre autoritatile de frontiera si/sau transportatorul/compania aeriana, precum si refuzul transportatorului/companiei aeriene de a transporta castigatorul si/sau insotitorul castigatorului si/sau bagajele acestora;
• lipsa documentelor valabile de calatorie pentru destinatia aleasa: pasaport si/sau carte de identiate expirate sau care nu se afla in perioada de valabilitate necesara pentru destinatia aleasa, lipsa oricaror vize si/sau documente de calatorie necesare atat pentru participantii romani, cat si cei straini desemnati castigatori pentru a se imbarca pentru destinatie;
• orice modificari/anulari/intarzieri survenite in programul de zbor al transportatorului/companiei aeriene;
• nerespectarea de catre castigator si/sau de insotitorul castigatorului a termenilor si conditiilor de calatorie ale transportatorului/compania aeriana si/sau a politicii de cazare a hotelului in care castigatorul si/sau insotitorul castigatorului vor fi cazati.
Sectiunea 6 - Taxe si impozite aferente
6.1 Agentia de publicitate B.V. McCann-Erickson S.R.L. are obligația de a calcula, retine, declara si plati la bugetul de stat impozitul pe venitul din premii aplicat in cota de 10% in numele Co-Organizatorului, in calitate de Imputernicit al acestuia (conform Regulament) in conformitate cu prevederile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal, articolele 108-110.
6.2 Orice alte obligatii de natura fiscala in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data predarii premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin castigatorului.
Sectiunea 7 - Legea aplicabila. Litigii
7.1 Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti de la sediul Organizatorului.
7.2 Legea aplicabila este legea romana.
7.3 Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in atentia Directiei Produse si Segmente Retail – Departamentul Management Produse Carduri, la urmatoarea adresa: BCR Centrala, Soseaua Orhideelor nr. 15D, Cladirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod postal 060071, Bucuresti, Romania, in termen de maxim 7 zile de la data tragerii de sorti. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.
Sectiunea 8 - Intreruperea/incetarea Campaniei
8.1 Campania va putea fi intrerupta/incetata inainte de termen doar in caz de forta majora si/sau caz fortuit (asa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului. In situatia aparitiei vreunuia din aceste cazuri, Organizatorul va anunta participantii pe portalul Organizatorului (www.bcr.ro).
8.2 In situatiile avute in vedere la pct. 8.1 sunt incluse si hotararile instantelor judecatoresti, precum si actele unor autoritati publice competente.
8.3 Pentru situatiile avute in vedere la pct. 8.1 si pct. 8.2, Organizatorul nu mai are nicio obligatie catre participanti cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despagubire sau alte asemenea pretentii.
SECTIUNEA 9 - PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
9.1 Organizatorul si Co-Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie in in calitate de Operatori. Organizatorul poate transmite datele cu caracter personal ale participanților către Co-Organizator și/sau catre Agenție, în conformitate cu Secțiunile 4 și 5 din acest Regulament. Imputernicitul si subimputernicitul Co-Organizatorului: B.V. McCann-Erickson S.R.L. si Mediaposte Hit Mail SA vor prelucra date personale pe baza instructiunilor Operatorului cu scopul indicat in prezentul Regulament.
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operatori prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului in vederea: (i) organizarii si desfasurarii Campanie; (ii) desemnarii, validarii si contactarii castigatorilor; (iii) atribuirii premiilor (iv) indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
9.2 Datele cu caracter personal prelucrate in cadrul acestei Campanii sunt: nume, prenume, ID campanie, numar de telefon, adresa, adresa de e-mail si IBAN și nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia Co-Organizatorului si/sau Agentiei, precum si a cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal (CNP) va fi colectat doar in cazul castigatorilor premiilor pentru care Co-Organizatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii conform prevederilor legale.
9.3 Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi introduse in baza de date destinata consumatorilor de produse/servicii BCR si vor fi stocate pe durata necesara organizarii Campaniei, precum si ulterior in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Co-Organizatorului inclusiv obligatiile in materie fiscala si in materia arhivarii. Dupa expirarea duratelor de stocare, este posibil ca Organizatorul sa anonimizeze datele, lipsindu-le astfel de caracterul personal, pentru scopuri statistice.
9.4 Participantii la Campanie beneficiaza de urmatoarele drepturi in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la portabilitate, dreptul la stergerea datelor (dreptul de „a fi uitat”), dreptul la restrictionare, dreptul la opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si/sau instantelor competente, in masura in care considera ca este necesar. Pentru mai multe detalii privind activitatile de prelucrare si modul de exercitare a drepturilor, participantii pot contacta Organizatorul la adresa de e-mail: dpo@bcr.ro sau pentru prelucrarile efectuate de Co-Organizator la adresa receptie@mccann.ro
Sectiunea 10 - Alte prevederi ale Regulamentului
10.1 Organizatorul, Co-Organizatorul si societatile comerciale implicate in Campanie:
i. nu sunt raspunzatori pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii si nu acorda termen de garantie de utilizare pentru acestea;
ii. nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
iii. sunt exonerati de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
iv. nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.
10.2 Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord si accepta neconditionat si in mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. In cazul in care Organizatorul constata neindeplinirea si/sau nerespectarea conditiilor stipulate de prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara alte despagubiri sau plati.
10.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare dupa anuntarea prealabila a participantilor prin canalele de informare mentionate la pct 3.1 din Regulament. Anuntul se va face de catre Organizator cu cel putin 1 zi inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.
Prezentul Regulament a fost incheiat si semnat astazi, 25.11.2024, la Bucuresti, intr-un exemplar original care ramane la notarul public, urmand ca Organizatorului sa i se elibereze un duplicat, care va avea aceeasi forta probanta ca originalul.
Denumirea/Adresa Organizatorului
Banca Comerciala Romana S.A., Soseaua Orhideelor nr. 15D, Cladirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod postal 060071, Bucuresti, Romania
-------------------------------------
ANEXA 1
SPECIFICATII PREMII
1. Excursie in Zanzibar
- Excursia in Zanzibar consta intr-un voucher turistic ce poate fi utilizat pentru achizitia de servicii turistice in Zanzibar.
- Voucherul poate fi utilizat pentru achizitia de: bilete de avion, transfer aeroport – hotel – aeroport, cazare, activitati
- Voucherul este valabil pana la data de 31.08.2025 fara posibilitate de prelungire.
- Utilizarea tuturor serviciilor achizitionate trebuie efectuata pana la data de 31.12.2025
- Voucherul nu este transmisibil.
- Voucherul poate fi utilizat doar daca castigatorul este unul dintre participanti. Voucherul poate fi folosit de 2 adulti.
- Castigatorul nu are posibilitatea de a primi contravaloarea in bani.
- In cazul in care valoarea pachetului turistic solicitat de posesorul voucherului depaseste valoarea voucherului, Castigatorul va achita diferenta pana la valoarea finala a pachetului din surse propii, prin orice alt mijloc de plata acceptat de emitentul voucherului. Numai dupa primirea platii integrale a pachetului, posesorul voucherului va primi documentele de calatorie.
- Voucherul poate fi utilizat pentru o singura achizitie, avand o valoare cel putin egala cu cea a voucherului.
- Solicitarea serviciilor poate fi initiata cu minim 30 de zile inainte de data efectuarii serviciilor.
- Data maxima pentru solicitarea serviciilor este 31.08.2025
2. Cupon valoric denumit conventional “Card cadou eMAG”
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG poate fi utilizat drept contrapartida integrala sau partiala pentru achizitia oricaror produse din oferta eMAG, inclusiv a celor aflate in promotie sau alte oferte speciale, cu exceptia urmatoarelor categorii: Microsoft ISA Server, Servicii de telefonie mobilă, internet și televiziune, Vouchere electronice, Vouchere răzuibile, Donații, Autoturisme, Bilete de avion, Activități și cursuri de dezvoltare personală, Servicii medicale, Vouchere de combustibil, Cartele Prepay, Monede și lingouri din metale prețioase, Tractoare și vehicule de construcții, Cumintenia Pamantului, Bijuterii din pietre prețioase, Bilete pentru evenimente, Pachete turistice, Case prefabricate, Servicii de transport urban, Carcase de porc, Oferte din restaurante, Oferte și servicii de înfrumusețare, Proprietăți imobiliare, Țigări și tutun, Asigurări.
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG” poate fi utilizat doar in cadrul magazinului online eMAG, la o singura comanda, fara posibilitatea de a se acorda rest.
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG” poate fi utilizat, ca o contrapartida integrala sau partiala pentru achizitiile realizate pe o singura comanda de la eMAG, valoarea fiind scazuta din totalul comenzii;
- In cazul in care produsele achizitionate au o valoare mai mica decat cea a cuponului valoric denumit in mod conventional “Card cadou eMAG” , suma ramasa necheltuita nu va putea fi utilizata la o data urmatoare.
- Cuponul valoric denumit conventional “Card cadou eMAG” poate fi utilizat pana la data de 23.02.2026.
- Mai multe informatii despre termenii si conditiile de utilizare a cupoanelor valorice denumite in mod conventional “Carduri Cadou eMAG” sunt disponibile aici: https://www.emag.ro/voucher/gift-card.