REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI DE PROMOVARE „BCR x Vodafone premiaza tinerii”

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1 Organizatorul campaniei este Banca Comerciala Romana S.A., institutie de credit, persoana juridica romana, cu sediul in București, Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod poștal 060071, inregistrata in Registrul Institutiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cont bancar cod IBAN RO93RNCB0002B00056474306 deschis la Banca Comerciala Romana S.A. – Centrala, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/90/1991, CUI RO 361757, societate comerciala pe actiuni administrata in sistem dualist, avand un capital social subscris si varsat integral in valoare de 1.625.341.625,40 RON, (denumita in continuare „Organizator” sau „BCR")

Campania este implementată de către Organizator prin intermediul Co-Organizatorului VODAFONE ROMANIA S.A., cu sediul in Bucuresti, Str. Barbu Vacarescu, nr 201, etaj 4, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9852/1996 cod fiscal CUI RO8971726, (denumit in continuare „Partenerul”, sau „Vodafone”) care va acorda premiile mentionate la pct.4.1. 1.2 Campania de promovare „BCR x Vodafone premiaza tinerii”, denumita in continuare „Campania”, se va derula in baza prevederilor prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI, ARIA DE DESFASURARE SI PRODUSELE/ SERVICIILE PARTICIPANTE

2.1 Campania se va desfasura in perioada 11.12.2023 – 15.02.2024, pe intreg teritoriul Romaniei, urmand a fi desfasurata prin comunicare directa catre clientii eligibili ai BCR conform prezentului regulament prin canale multiple (de exemplu, dar fara a se limita la sau fara exclusivitate: prin apel direct din Contact Center, intermediul postei electronice sau prin aplicatia George), in baza mecanismului Campaniei (Sectiunea 3 din prezentul Regulament).

2.2 In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze/ prelungeasca Campania, acest fapt va fi adus la cunostinta participantilor prin publicarea informatiei pe website-ul www.bcr.ro cu cel putin 1 zi inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.

2.3. Produsele/ serviciile participante la Campanie sunt urmatoarele:

a) cont curent activ George deschis la BCR si serviciul de internet banking si mobile banking activ

2.4 Pentru detalii privind Campania, Participantii pot solicita gratuit consultarea Regulamentului, dupa cum urmeaza:

a) adresandu-se unitatilor BCR;

b) accesand portalul Organizatorului (https://www.bcr.ro/ro/business/informatii-utile/campanii)

c) apeland InfoBCR (serviciu disponibil zilnic, de luni pana duminica, intre 8.00 si 22.00) la urmatoarele numere de telefon: *2227 apelabil din rețelele Vodafone, Orange, RCS-RDS, Telekom sau + 4021.407.42.00, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate)

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE. MECANISMUL CAMPANIEI

3.1 La Campanie pot participa clientii BCR, persoane fizice rezidente romane, care si-au deschis cont curent George in perioada 01.08.2023 - 15.11.2023 si care, in interiorul perioadei de valabilitate a Campaniei, indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: 

3.1.1 Clientii BCR cu varsta cuprinsa intre 18 si 21 de ani impliniti:

a. sa nu fi efectuat mai mult de o tranzactie in perioada 01.08.2023 – 15.11.2023

b. si-au exprimat anterior lansarii Campaniei acordul de marketing fata de Organizator valabil inclusiv pe toata perioada de desfasurare a Campaniei;

c. au actualizate si valide datele cu caracter personal prelucrate de  Organizator (in special, adresa de email si telefon) pe toata durata de desfasurare a Campaniei, conform reglementarilor in vigoare pentru actualizarea datelor personale.

d. respecta conditiile din prezentul Regulament.

e. nu au poprire instituita asupra conturilor curente deschise la BCR

f. au domiciliul stabil in Romania (au inregistrata in baza de date a bancii adresa de domiciliu in Romania)

g. efectueaza in perioada campaniei minim o tranzactie cu cardul (online sau POS) de minim 1 lei sau un transfer bancar.

3.1.2 Parintitii/tutorii clientilor BCR cu varsta cuprinsa intre 7 si 17 ani impliniti in cazul in care sunt indeplinite urmatoarele conditii cu privire la contul clientilor minori:

a) sa nu fi efectuat mai mult de o tranzactie in contul minorilor in perioada 01.08.2023 – 15.11.2023

b) si-au exprimat anterior lansarii Campaniei acordul de marketing fata de Organizator valabil inclusiv pe toata perioada de desfasurare a Campaniei;

c) au actualizate si valide datele cu caracter personal prelucrate de Organizator (in special, adresa de email si telefon) pe toata durata de desfasurare a Campaniei, conform reglementarilor in vigoare pentru actualizarea datelor personale.

d) respecta conditiile din prezentul Regulament.

e) nu au poprire instituita asupra conturilor curente deschise la BCR

f) sunt rezidenti romani cu domiciliul stabil in Romania (au inregistrata in baza de date a bancii adresa de domiciliu in Romania)

g) efectueaza in perioada campaniei minim o tranzactie cu cardul (online sau POS) de minim 1 lei sau un transfer bancar din conturile George ale minorilor.

3.2 Nu pot participa la Campanie salariatii BCR si salariatii entitatilor la care BCR detine participatii si rudele de gradul I (copiii si parintii) si sotul/sotia celor mentionati anterior. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care persoanele mentionate mai sus nu realizeaza aceasta divulgare, respectivul castigator fiind singurul in culpa.

3.3 Participarea la Campanie este benevola si gratuita si va fi considerata acceptare a termenilor si conditiilor Campaniei conform celor prevazute in prezentul document si alte anexe care vor fi adaugate ulterior acestuia si comunicate ca atare consumatorilor.

3.4 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar pute afecta imaginea aceste Campanii, precum si a participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.

3.5 Pentru a putea castiga unul dintre premiile acordate in aceasta Campanie, utilizatorii produselor/serviciilor mentionate la pct. 2.3 trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute la pct. 3.1 din Regulament.

SECTIUNEA 4 - DESCRIEREA PREMIILOR

4.1 Se vor acorda pana la 15.000 de premii, constand in vouchere de discount valabile in reteaua Vodafone care pot fi folosite ca mijloc de plata pentru achizitionare de telefoane si gadgeturi la abonament de pe website-ul Vodafone (www.vodafone.ro) sau prin intermediul aplicatiei MyVodafone, in valoare de 50/75/100 EUR (TVA inclus) fiecare. Premiile reprezentand vouchere de discount Vodafone vor fi exprimate in EURO. Valoarea totala a premiilor este de pana la 150.000 EUR (potentiala).

4.2 Clientii care au indeplinit conditiile prezentate la pct. 3.1 in perioada campaniei vor fi eligibili pentru urmatoarele premii in functie de numarul de tranzactii efectuate:

a) Voucher de discount in valoare de 50 EUR ( TVA Inclus)- clientii care au efectuat in perioada campaniei o singura tranzactie eligibila;

b) Voucher de discount in valoare de 75 EUR (TVA Inclus), clientii care au efectuat in perioada campaniei doua tranzactii eligibile;

c) Voucher de discount in valoare de 100 EUR (TVA Inclus) , clientii care au efectuat in perioada campaniei cel putin /minim 3 tranzactii eligibile.

SECTIUNEA 5 - ACORDAREA PREMIILOR

5.1 Acordarea premiilor constand in vouchere de discount oferite de Vodafone, se va realiza prin intermediul BCR la adresele de e-mail ale Castigatorilor.

5.2 Modalitatea aleasa de Organizator pentru desemnarea Castigatorilor premiilor acordate in prezenta Campanie este reprezentata de atribuirea directa a voucherelor de discount primilor 15.000 clienti BCR care, incepand cu data inceperii campaniei, indeplinesc cumulativ conditiile de la pct. 3.1. in ordinea numerica si cronologica a tranzactiilor. Clientii eligibli vor fi premiati pana la limita numarului de premii, astfel:

a) Prioritate 1: clientii care au efectuat cel putin/minim 3 tranzactii eligibile

b) Prioritate 2: clientii care au efectuat doua tranzactii eligibile

c) Prioritate 3: clientii care au efectuat o singura tranzactie eligibila

d) In oricare dintre situatiile de la a)-c) este atinsa limita de premii, departajarea se va face pe baza cronologiei datei tranzactiei care a calificat clientul intr-una dintre prioritatile mentionate (data tranzactiei, nu data procesarii).

5.3 Dupa desemnarea de catre Organizator a listei castigatorilor, BCR va comunica Partenerului (Vodafone) numarul castigatorilor in cel mai scurt timp posibil. 

5.4 Partenerul Vodafone va transmite Organizatorului (BCR) codurile voucherelor de discount in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii informarii referitoare la numarul castigatorilor.

5.5 BCR le va pune la dispozitia Castigatorilor prin transmiterea acestora prin email in termen de 5 zile lucratoare de la primirea acestora Accesarea/deschiderea email-ului va reprezenta confirmarea receptionarii premiului de catre Castigator in termen de maxim 72 de ore de la data primirii acestuia.

5.6 Pentru utilizarea premiilor, ce constau in vouchere de discount oferite de Vodafone prin intermediul BCR, castigatorii vor putea utiliza voucherele in maximum 3 luni de la data primirii pe e-mail a acestora. Voucherele vor putea fi folosite EXCLUSIV la achizitionarea de telefoane si gadgeturi la abonament de pe website-ul Vodafone (www.vodafone.ro) sau prin intermediul aplicatiei MyVodafone. Reducerea se aplica la toate gadgeturile sau telefoanele la reinnoirea abonamentului, la portarea la un abonament de servicii mobile de la Vodafone sau la migrarea de la Cartela la abonament. Voucherul nu se cumuleaza cu orice alt voucher de reducere sau cu reduceri procentuale din valoarea abonamentului.

5.7 Premiile care nu vor putea fi acordate din diverse motive (de exemplu, dar fara a se limita la: nerevendicarea premiului de catre castigator, date de contact neactualizate etc), se retuneaza catre Partener (Vodafone) la finalul zilei de premiere. Pentru evitarea oricarui dubiu, in situatia in care numarul castigatorilor eligibli este mai mic de 15.000, diferenta de premii neacordate vor fi restituite Vodafone la finalul zilei de premiere.

5.8 Răspunderea BCR încetează o data cu predarea/retunarea/transmiterea voucherelor catre Castigatori/Partener (Vodafone).

5.9. Pentru evitarea oricarui dubiu, premiile se acorda in maxim 10 zile lucratoare de la data incheierii campaniei.

 

SECTIUNEA 6 - TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

6.1 Partenerul Vodafone se obliga sa calculeze, sa retina, sa vireze si sa declare impozitul datorat, daca este cazul, pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal.

6.2 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data virarii premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin proprietarului.

SECTIUNEA 7 - LEGEA APLICABILA. LITIGII

7.1 Eventualele neintelegeri aparute intre organizatori si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti de la sediul Organizatorului.

7.2 Legea aplicabila este legea romana.

7.3 Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe www.bcr.ro la adresa https://www.bcr.ro/ro/contact/sesizari-si-reclamatii/reclamatii sau la urmatoarea adresa: Direcţia Produse si Servicii Retail, Biroul Management Reclamatii, Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod poștal 060071, București ; in termen de maxim [15]1 zile/ de la data incheierii Campaniei. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.

SECTIUNEA 8 - SUSPENDARE/INCETAREA CAMPANIEI

8.1 Suspendarea si/sau incetarea campaniei poate avea loc inainte de termen in caz de forta majora si/sau caz fortuit (asa cum sunt acestea definite de Codul Civil) ori printr-o decizie a Organizatorului. In situatia aparitiei vreunuia dintre aceste cazuri, Organizatorul va anunta participantii pe portalul pe website-ul BCR (www.bcr.ro) sau prin afisare la unitatile teritoriale. In situatia reluarii campaniei, dupa suspendare, Organizatorul va anunta participantii pe aceleasi canale de informare.

8.2 In situatiile avute in vedere la pct. 8.1 sunt incluse si hotararile instantelor judecatoresti, precum si actele unor autoritati publice competente.

8.3 Pentru situatiile avute in vedere la pct. 8.1 si pct. 8.2, Organizatorul si Partenerul nu au nicio obligatie catre participanti cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despagubire sau alte asemenea pretentii.

SECTIUNEA 9 - PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

9.1 Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie in conformitate cu prevederile legale aplicabile in materia protectiei datelor cu caracter personal, inclusiv, dar fara limitare la prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016.

9.2 Datele cu caracter personal sunt prelucrate in vederea executarii obligatiilor si exercitarii drepturilor care rezulta in privinta Organizatorului prin acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament de catre participanti, dupa cum urmeaza: pentru inscrierea in campanie si desemnarea castigatorilor, realizarea de rapoarte statistice cu privire la clienti, produsele si serviciile BCR si prin transmiterea de informatii privind Campania in derulare.

9.3 Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

9.4. Participantii la Campanie beneficiaza de urmatoarele drepturi in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor (dreptul de „a fi uitat”), dreptul la restrictionare, dreptul la portabilitate, dreptul la opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, in masura in care considera ca este necesar. Pentru mai multe detalii privind activitatile de prelucrare si modul de exercitare a drepturilor, participantii pot contacta Organizatorii la adresa de e-mail: dpo@bcr.ro

SECTIUNEA 10 - ALTE PREVEDERI ALE REGULAMENTULUI

10.1 Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord si accepta neconditionat si in mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. In cazul in care Organizatorul constata neindeplinirea si/sau nerespectarea conditiilor stipulate de prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara alte despagubiri sau plati.

10.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare dupa anuntarea prealabila a participantilor pe website-ul [www.bcr.ro]. Anuntul se va face de catre Organizator cu cel putin 1 zile inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.

Prezentul Regulament a fost redactat si semnat electronic.

Denumirea/Adresa Organizatorului

Banca Comerciala Romana S.A.,

București, Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, cod poștal 060071

VODAFONE ROMANIA S.A.,

Bucuresti, Str. Barbu Vacarescu, nr 201, etaj 4, Sector 2