Regulamentul programului de recompensare Sanopass, prin VISA și BCR

Prezentul program de recompensare (denumit în continuare ,,Programul”) este organizat de societatea comercială SanoPass SA., o societate cu răspundere limitată, cu sediul social str. Gimnaziului, nr. 18, et. 1, Oraș: Târgoviște,  Județ/Sector:  Dâmbovița,  Cod  poștal:  130017,  Cod  fiscal/C.U.I.: 40308760, Nr. Registrul Comerțului: J15/1721/2018, Contul bancar: RO59 BTRL RONC RT04 7970 2201, Banca Transilvania (denumită în continuare

Organizatorul”), în parteneriat cu Visa Romania, în condițiile prezentului regulament (denumit în continuare „Regulamentul”).

 

1. DURATA DE DESFĂȘURARE A PROGRAMULUI

Programul se desfășoară începând cu data de 31 Martie 2022 până în data de 30 Aprilie 2023, exclusiv. Organizatorul își rezervă dreptul de a înceta derularea Programului în orice moment, prin informarea prealabilă a participanților, efectuată prin intermediul site-ului www.sanopass.ro, cu cel puțin 10 zile calendaristice înainte de încetarea efectivă a Programului.

 

2. LOCUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

Campania este organizată și se desfășoară in unitățile care fac parte din rețeaua de parteneri SanoPass („Rețeaua SanoPass”). Mai multe detalii despre clinicile partenere și sălile de fitness afiliate SanoPass și adresele acestora puteți afla direct din Aplicația SanoPass (disponibilă în sistemele de operare iOS și Android).

 

3. PARTICIPARE

Participarea la Program este deschisă oricărei persoane fizice cu cetățenie română și cu domiciliul în România, indiferent dacă are sau nu calitatea de abonat  SanoPass,  și  care  deține  un  card  de  debit  sau  credit  Visa,  din categoria Standard sau Premium (Standard, Gold, Platinum și Infinite), valabil si emis de catre o institutie de plata din Romania, denumit în continuare ”Card Acceptat”).

 

La această Campanie poate participa orice persoană fizică ce îndeplinește în mod cumulativ următoarele condiții (denumită ”Participant”):

  • are vârsta de minimum 18 ani împliniți
  • deține un card de debit sau de credit Visa Standard sau Premium (Standard, Gold, Platinum și Infinite) valabil, activ si emis de catre o institutie de plata din Romania, în calitate de utilizator principal, la data utilizării serviciilor SanoPass;
  • are acces la Aplicația SanoPass prin intermediul unui dispozitiv de telefonie mobilă sistem de operare iOS sau Android.

 

4. MODUL DE DESFAȘURARE A PROGRAMULUI

Începând cu data de 31 Martie 2022, Organizatorul pune la dispoziția

oricărui Participant posibilitatea de a încărca în aplicația SanoPass unul/mai multe Carduri Acceptate, urmând ca Utilizatorul să aibă acces la beneficii sub formă de consiliere medicală telefonică, intrări la sala de fitness sau alte servicii disponibile in rețeaua de parteneri SanoPass („Rețeaua SanoPass”) sau reduceri, pentru orice specialitate disponibilă.

Ulterior încărcării Cardului Acceptat, pentru validarea acestuia va fi procesată și, ulterior, anulată, o tranzacție în sumă de 1 (un) leu. Această tranzacție va fi efectuată exclusiv cu scopul de a permite partenerului nostru – procesator de plăți – verificarea validității cardului dvs., suma retrasă urmând a fi restituită în cel mai scurt timp.

Plățile vor fi efectuate prin intermediul procesatorului de plăți PayU S.A. cu sediul social la Poznań, 60-166 Poznań, la adresa ul. Grunwaldzka 186, înregistrată în registrul antreprenorilor păstrat de Tribunalul pentru Poznań - Nowe Miasto i Wilda în Poznań, a 8-a Secție Comercială a oficiului național de registru cu nr. KRS 0000274399, număr de identificare fiscală nr. (NIP): 779- 23-08-495 („PayU”)

Ulterior aprobării Cardului Acceptat, Aplicația SanoPass vă va permite accesul în Rețeaua Sanopass. Pentru a accesa serviciile oferite în Rețeaua SanoPass, în general este necesară efectuarea unei programări în prealabil, direct din Aplicația SanoPass.

5. ACORDAREA BENEFICIILOR ȘI/SAU APLICAREA REDUCERILOR

În funcție de tipul de Card Acceptat, Organizatorul acordă Participanților acces cu titlu gratuit sau reduceri serviciiledin cadrul Rețelei SanoPass.

Serviciile oferite în Rețeaua SanoPass sunt descrise mai jos:

În cadrul categoriilor de servicii medicale oferite cu titlu gratuit sunt incluse următoarele:

Consiliere medicală telefonică:

Boli Infecțioase; Cardiologie; Diabet, Boli Metabolice; Endocrinologie; Farmacie;   Gastroenterologie;   Kinetoterapie;   Medicină   de   Familie; Medicină Generală; Medicină Internă; Nutriție; Obstetrică-Ginecologie; ORL;    Pediatrie;    Psihiatrie;    Psihiatrie    Pediatrică;    Psihoterapie; Recuperare Medicală; Reumatologie; Stomatologie; Urologie

Intrări la Sălile de fitness din Rețeaua SanoPass:

Acces Fitness DayTime, Acces Fitness FullTime, Assisted weights, Cardio, Cross fit, Free weights, Functional, Abs, Boxing, Cardio, Circuit, Combat, Cycling, Dance, Fitball, Full Body, Hiit, Interval, Kangoo Jumbs, Kickboxing, Lower Body, Mts, Pilates, Postural, Stretching, Tone, TRX, Yoga, Aqua Gym, Indoor pool, Jacuzzi, Outdoor pool, Outdoor terrace, Saunas, MMA, Gracie Jiu Jitsu, Brazilian Jiu Jitsu.

SanoPass nu își asumă răspunderea pentru neîndeplinirea unor condiții prealabile impuse de banca dvs. (cum ar fi autorizarea prealabilă, efectuarea unei tranzacții prealabile sau într-un anumit cuantum pentru activarea cardului, etc.). Acestea vizează exclusiv relația dintre dvs. și banca dvs. și exced răspunderii Organizatorului.

Pentru a avea acces la oricare dintre serviciile furnizate de clinicile și sălile de fitness parteneredin Rețeaua SanoPass, majoritatea partenerilor noștri impun efectuarea unei programări prealabile. Această măsură ține de politica fiecărui partener în parte și SanoPass nu își asumă răspunderea pentru modalitatea în care aceștia aleg să gestioneze accesul persoanelor la serviciile lor. Cu toate acestea, vă reamintim că SanoPass vă asigură întregul suport.

Vă rugăm să aveți în vedere că beneficiile acestui program sunt acordate o singură dată fiecărui utilizator al Aplicației SanoPass. Închiderea contului dvs. din Aplicația SanoPass va avea ca efect çi pierderea tuturor beneficiilor aferente Cardului Acceptat, iar reactivarea ulterioară a contului închis nu va avea ca efect çi reactivarea beneficiilor prezentului program.

De asemenea, în cazul introducerii unui nou Card Acceptat ulterior închiderii çi reactivării contului, nu veți mai putea beneficia de reducerile prevăzute de prezentul program.

 

6.  INFORMAȚII

Participanții se vor asigura că la momentul efectuării tranzacției cardul introdus în Aplicația SanoPass îndeplinește condițiile pentru a fi calificat drept Card Acceptat. Aplicația SanoPass permite introducerea oricărui tip de card acceptat în România (în vederea efectuării achiziționării de servicii sau a efectuării   altor   tranzacții   permise   de   Aplicația   SanoPass),   însă   doar tranzacțiile cu Carduri Acceptate asigură gratuitatea serviciilor sau, după caz,a aplicării reducerilor menționate la Art. 5. Organizatorul atenționează Participanții asupra faptului ca tranzacțiile efectuate cu alte carduri decât Cardurile Acceptate vor fi procesate la prețul de listă al Partenerilor   SanoPass,  iar  Organizatorul  nu  va  fi  sub  nicio  formă responsabil pentru aceste tranzacții.

7. DATE CU CARACTER PERSONAL

Organizatorul se angajează să asigure confidențialitatea datelor personale furnizate prin intermediul canalelor de comunicare și să le prelucreze în strictă conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) și doar în scopul implementării prezentului Regulament.

Organizatorul acționează în calitate de Operator conform GDPR în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale Participanților la acest program.

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri, în temeiul obținerii consimțământului în conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR, în cazul în care prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte  (art.  6 (1)  (b) din GDPR),  în cazul în care prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine operatorului (art. 6 (1) (c) din GDPR) sau în scopul intereselor legitime, în conformitate cu art. 6 (1) lit. (f) din GDPR:

1.  Organizarea si desfășurarea Programului, respectiv acordarea reducerilor și beneficiilor;

2. transmiterea de comunicări comerciale în scop de marketing cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitații de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje și alte comunicări similare (consimțământul persoanelor vizate);

3. emiterea facturilor și procesarea plăților (obligația legală a Organizatorului);

4. soluționarea reclamațiilor, solicitărilor și plângerilor în legătură cu

organizarea și desfășurarea Programului;

5. punerea în aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apărare în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor încălcări, realizarea diverselor raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora;

6. activități de arhivare (obligația legală a Organizatorului).

În cazul în care consimțământul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage acest consimțământ în orice moment.

În cazul în care Participanții își retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri promoționale și publicitare, Organizatorul va înceta respectiva prelucrare. Aceasta nu va afecta însă alte operațiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal, care se fac în baza altor temeiuri juridice. Participanții care refuză să comunice sau își retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea în Program nu vor fi eligibili să participe la această campanie.

Sursa si destinatarii datelor cu caracter personal Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal către:

(i) partenerii săi, acționând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite, notarilor publici/ avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea Programului;

(ii)  Procesatorul de plăți PayU. Pentru mai multe detalii referitoare la Politica de confidențialitate a acestuia și a modului în care aceștiagestionează datele cu caracter personal, vă recomandăm să consultați și Termenii și Condițiile procesatorului de plăți, disponibile pe site-ul acestuia, la adresa https://romania.payu.com/en/privacy-portal/ ; autorități publice sau alte categorii de destinatari, dacă dezvăluireaare la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legala, consimțământul sau interesul legitim).

Durata de păstrare a datelor

Datele cu caracter personal se păstrează cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Programului vor fi stocate pe durata acestuia, plus o perioadă suplimentară de minim 3 ani (echivalent cu termenul de prescripție pentru acțiunile în justiție). Datele Participanților cu privire la care avem diverse obligații de raportare și plată a taxelor și impozitelor, acestea vor fi păstratepentru întreaga perioadă de arhivare prevăzută de regulile financiar- contabile.

Drepturile Participanților în calitate de persoane vizate:

Conform legii, persoanele vizate beneficiază de o serie de drepturi. Începând cu data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiază de următoarele drepturi:

1. Dreptul de acces: în calitate de persoană vizată, aveți dreptul de a obține de la Operator confirmarea că prelucrează datele lor cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării, cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Acest drept vă permite și obținerea cu titlu gratuit a unei copii a datelor cu caracter personal prelucrate, precum și, contracost, orice copii suplimentare;

2. Dreptul   de   rectificare   a   datelor: aveți   dreptul   de   a   solicita modificarea datelor cu caracter personal incorecte ori, după caz, completarea datelor incomplete.

3. Dreptul  la  ștergere: persoanele  vizate  au  dreptul  de  a  solicita

ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
  • a fost retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
  • datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației
  • relevante;
  • în cazul în care contestă corectitudinea datelor cu caracter personal;
  • în cazul în care persoanele vizate s-au opus prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea sau persoana vizată se opune prelucrării în temeiul articolului 21 alineatul (2);
  • datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  • datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine operatorului în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern.

4. Dreptul de retragere a consimțământului si dreptul de opoziție: persoanele vizate au dreptul de a-și retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimțământ. De asemenea, se pot opune oricând prelucrărilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate peinteresul legitim al Operatorului, din motive care țin de situația lorspecifică.

5. Restricționare: persoanele    vizate    au    dreptul    de    a    solicita restricționarea prelucrării datelor în cazul în care contestă exactitatea datelor, dacă prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor, dacă operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizatăi le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui dreptîn instanță; sau persoana vizată s-a opus prelucrării în conformitate cu articolul 21 alineatul (1), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.

6. Dreptul la portabilitate: în măsura în care se prelucrează datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite operatorului furnizarea datelor cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat. Dacă persoanele vizate solicită acest lucru, operatorul poate să transmită datele lor cu caracter personal unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.

7. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere și cerere în justiție: persoanele vizate au dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care consideră ca le-au fost încălcate drepturile: Autoritatea Naționala pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, București;    e-mail anspdcp@dataprotection.ro.    De    asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa în justiție. În speranța că vom putea remedia cu celeritate orice eventuală neînțelegere, vă adresăm rugămintea de a ne contacta pentru clarificarea oricărei chestiuni legate de datele dvs. cu caracter personal.

Pentru exercitarea drepturilor menționate la punctele 1-6, persoanele vizate ne pot contacta utilizând următoarele date de contact:

În atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor (DPO) E-mail: gdpr@sanopass.ro

Înainte de a da curs oricărei astfel de cereri, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate și că nu există riscul dezvăluirii datelor dvs. către terțe persoane.

 

8. TAXE ȘI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula, reține și vira la bugetul de stat orice impozite și taxe care vor reveni în sarcina sa în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015, dacă va fi cazul. Astfel, Organizatorul va achita către Participant valoarea după reținerea impozitelor și altor obligații de natură fiscală, dacă este cazul.

 

9. LITIGII

Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care acest lucru nu va fi posibil, vor fi supuse spre soluționare instanțelor judecătorești române competente în conformitate cu legislația română aplicabilă.

 

10. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Prezentul Regulament este disponibil cu titlu gratuit pe site-ul Organizatorului www.sanopass.ro, pe întreaga perioadă de desfășurare a campaniei. Participarea la campanie implică acceptarea fără rezerve de către Participanți a tuturor dispozițiilor prezentului Regulament