e-BCR

Serviciul de Internet Banking destinat companiilor care doresc o soluţie online de management al operaţiunilor bancare.

Internet Banking este acum George!

Descoperă un online banking inteligent și rapid, așa cum ai nevoie. Deschide un cont George în mai puțin de 10 minute și descoperă tot ce poate face el pentru tine.

Internet Banking este acum George!

Descoperă un online banking inteligent și rapid, așa cum ai nevoie. Deschide un cont George în mai puțin de 10 minute și descoperă tot ce poate face el pentru tine.

Avantaje

  • Acces de la distanţă la conturile bancare
  • Siguranţă: datele sunt transmise pe un canal securizat (SSL – Secure Sockets Layer)
  • Rapiditate: realizaţi operaţiuni cu doar cateva click-uri, fără a mai fi necesară deplasarea la bancă
  • Condiţii avantajoase de procesare: beneficiaţi de ore limită de transmitere a tranzacţiilor şi de comisioane mai avantajoase comparativ cu cele aferente operaţiunilor pe suport hârtie
  • Flexibilitate: definiţi rolurile dorite pentru utilizatori, astfel încât să reflecte distribuţia responsabilităţilor în compania dumneavoastră
  • Nu necesită instalare pe staţia de lucru: aplicaţia este disponibilă prin accesarea unui site (certificat, pentru atestarea autenticităţii lui)
  • Uşurinţa accesării şi utilizării: interfaţa este intuitivă; parolele sunt generate de un dispozitiv eToken/Token
  • Asistenţă telefonică gratuită
     

Funcţionalităţi

  • Plăţi in lei intrabancare, interbancare (inclusiv către Trezoreria statului)
  • Plăţi în valută intrabancare, interbancare (atât către bănci de pe teritoriul Romaniei, cât şi către bănci din străinatate)
  • Depozite la termen
  • Schimburi valutare
  • Informaţii cont: extrase de cont, tranzacţii intra-zilnice, stare financiară
  • Export tranzacţii în formate SWIFT (MT940, MT942) sau CSV (Comma Separated Values)
  • Import operaţiuni în format SWIFT (MT100)
  • Autorizare multiplă: posibilitatea autorizării unui grup de operaţiuni cu o singură aplicare a semnăturii electronice
  • Şabloane/salvare date beneficiari: posibilitatea salvării de informaţii (IBAN beneficiar, nume beneficiar, CUI beneficiar) pentru utilizare frecventă

Cerinţe tehnice minimale

  • Conexiune la Internet
  • Conexiune la Internet

Asistenţă dedicată

În cazul în care aveţi nevoie de asistenţă pentru utilizarea unor funcţionalităţi, sau doriţi să obţineţi informaţii referitoare la aplicaţia e-BCR pe care o accesaţi, vă invităm să contactaţi echipa noastră dedicată:

  • Telefon 0800.801.002 (Telverde, netaxabil, apelabil numai din România);
    +4021.302.01.66 (număr cu tarif normal, apelabil din România şi din străinătate)
  • E-mail: BCR.MulticashSupport@bcr.ro

Reprezentanţii noştri sunt la dispoziţia dumneavoastră între orele 08:00-18:00, în fiecare zi lucrătoare bancară, pregătiţi să vă ofere suport de specialitate.
 

Te-ar mai putea interesa și

eToken BCR

BCR Alert