Asigurarea pentru bunurile din locuința ta
Asigurarea de Bunuri şi Răspundere Civilă îți oferă protecție pentru bunurile din locuință, nominalizate ca fiind asigurate, printr-un pachet de acoperiri din zona nevoilor uzuale de protecție, precum și răspunderea civilă față de terți (pentru situațiile când, din vina ta, le provoci prejudicii altor persoane) și servicii de asistență tehnică la domiciliu (reparații de urgență efectuate de specialiști, direct la tine acasă, exact atunci când ai nevoie de ele).
Asistență tehnică la domiciliu
Intervenție de urgență disponibilă 24/7 pentru avarii la instalațiile de utilități, acoperișului, ușilor, sau furtul cheilor de acces
Acoperire pentru bunurile din locuință
Cum ar fi îmbrăcăminte, mobilier, covoare, aparatură electronică, pentru incendiu, furt, apă de conductă sau fenomene electrice.
Sublimite pentru despăgubire
500 Lei, pentru fiecare bun electrocasnic, electronic, audio-video, și 300 lei pentru fiecare bun îmbrăcăminte sau încălțăminte
Răspundere civilă
daunele (vătămări corporale, deces, pagube la bunuri) provocate terților (vizitatori, trecători, locatarii proprietăților învecinate) din culpa ta.
Cum activez asigurarea?
- Intră în George Store, selectează Casă și bunuri, apoi alege asigurarea Bunuri din locuință
- Citește informațiile generale și urmează pașii pentru procesul de deschidere a asigurării.
- Dacă nu ești client George, îți poți deschide Contul George în doar câteva minute, 100% online
Cum notific o daună la Omniasig?
În cazul producerii unuia dintre evenimentele asigurate, urmează pașii de mai jos:
- Notificarea daunelor poate fi transmisă online pe www.omniasig.ro sau la numarul de telefon 021.9669, sau 004.021.777.9669, pentru apeluri efectuate din străinătate
- Precizează la telefon seria, numărul și perioada de valabilitate a Poliței de asigurare, precum și locul unde se află bunurile avariate sau distruse și/sau după caz persoanele vătămate
- Dacă nu ai la îndemână polița de asigurare, ne poți spune în schimb codul numeric personal în vederea identificării persoanei asigurate.
Ce trebuie să știi despre asigurarea pentru bunuri și răspundere civilă
Cum accesez asistența tehnică la domiciliu?
Serviciile de Asistență tehnică la domiciliu se pot accesa doar prin intermediul Call Center-ului, la numărul 021.9669, sau 004.021.777.9669, pentru apeluri efectuate din străinătate, apasând tasta specifică pentru asistență.
Când și cum plătesc?
Prima de asigurare se va achita către Asigurator la termenul agreat și în moneda în care a fost stabilită suma asigurată. Plata primei de asigurare se efectuează lunar, prin debitarea automată a contului tău.
Plata primei inițiale va fi debitată în momentul emiterii Poliței de asigurare.
Când începe și când încetează acoperirea Poliței?
Perioada de valabilitate este cea menționată în Poliță, fiind de 5 ani. Data de începere a acoperirii asigurării este condiționată de plata primei rate de primă. Polița poate înceta și la o dată anterioară datei expirării valabilității, conform prevederilor contractuale, inclusiv ca urmare a neîndeplinirii obligației de plată. Poți încheia asigurăre pe o perioadă diferită vino într-o unitate BCR.
Cum pot rezilia contractul?
Prin transmiterea unei solicitări de denunțare unilaterală către Asigurator, în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii poliței, fără penalităţi şi fără a fi necesară invocarea unui motiv.
În afara termenului menţionat anterior, la solicitarea ta, contractul de asigurare își încetează efectele în termen de 20 zile calendaristice de la data notificării OMNIASIG în acest sens. Notificarea se transmite prin e-mail la suport-asigurariBCR@omniasig.ro