Serviciul 3D Secure pentru plăți sigure

Funcționalitate 100% gratuită, cu Autentificare Biometrică sau George ID, pentru tranzacții în siguranță.

Serviciul 3D Secure pentru plăți sigure

Funcționalitate 100% gratuită, cu Autentificare Biometrică sau George ID, pentru tranzacții în siguranță.

Avantaje

GRATUITATE
Serviciul 3D Secure este gratuit!

Pensii private | Pensia facultativa Pilonul III si Pensia obligatorie Pilonul II

SIGURANȚĂ
Plătești simplu și rapid iar tranzacțiile tale sunt în siguranță.

CONTROL
asupra cumpărăturilor

ACCESIBILITATE
Cardul tău Visa sau MasterCard beneficiază automat de serviciul 3D Secure.

Vreau să știu mai mult

Începând cu 14 septembrie 2019, au intrat în vigoare prevederile Regulamentului European 389/2018, un act normativ de completare a Directivei Europene 2366/2015 privind Serviciile de Plată PSD2, pe care, pentru ușurință, îl vom numi în continuare RTS (Regulatory Technical Standards). Acest RTS conține reguli cu privire la Autentificarea Strictă a Clientului și anume:

 

Autentificarea Strictă a Clientului pentru plățile efectuate cu cardul în mediul online

  • Utilizarea a minimum două dintre cele trei metode de autentificare a identității clientului pentru autorizarea unei plăți e-commerce
  • Autentificare Biometrică sau codul PIN pentru George ID, prin accesarea notificării push sau direct a aplicației George.
  • Aceste metode de autentificare sunt bazate pe: ceva ce clientul ȘTIE (ex: PIN, parolă), ceva ce POSEDĂ (ex: eToken, SMS OTP) sau ceva ce ESTE (autentificare biometrică, ex: amprentă, recunoaștere facială).

 

Pentru finalizarea plăților online ai la dispoziție următoarele metode

  • Autentificare biometrică sau codul PIN pentru eToken, prin accesarea aplicației eToken, meniul Tranzacții în așteptare
  • Parola statică plus parola dinamică primită prin SMS (la numărul de telefon înregistrat la Bancă)

 

Autentificarea Biometrică sau codul PIN prin eToken

Pentru ca tu să beneficiezi de o experiență bancară cât mai sigură atunci când plătești cu cardul BCR, pentru tranzactiile e-commerce poți utiliza Autentificarea Biometrică (amprentă, recunoaștere facială) sau codul PIN pentru eToken.

Această funcționalitate este disponibilă în aplicația eToken, meniul Tranzacții în așteptare, fără a mai utiliza parola unică/parola primită prin SMS. După autentificare, este necesară revenirea în pagina comerciantului pentru a verifica dacă a fost finalizată plata.

 

Autentificarea Biometrică

La fel de sigur, însă mult mai simplu!

  1. Alegi produsele dorite și finalizezi comanda

  2. Selectezi plata cu cardul și introduci datele cardului

  3. Ești transferat către pagina 3DSecure unde ești direcționat către eToken

  4. În eToken selectezi meniul Tranzacții în așteptare

  5. Confirmi plata cu amprenta, recunoaștere facială sau cod PIN

  6. Revii pe pagina comerciantului pentru a urmări finalizarea tranzacției

  7. Dacă plata a fost finalizată cu succes, atunci trebuie doar să aștepți coletul!

Autentificarea cu George ID

Poți aproba tranzacțiile mai ușor ca niciodată cu George ID.

  1. Alegi produsele și finalizezi comanda

  2. Selectezi plata cu cardul și completezi datele cardului

  3. Vei fi redirecționat către pagina 3D Secure

  4. Ai primit o notificare de la George. Apasă pe notificare și vei fi redirecționat către aplicație

  5. Confirmă tranzacția prin introducerea codului PIN sau a biometriei (amprentă/recunoaștere facială)

  6. Mergi înapoi în pagina comerciantului pentru confirmarea comenzii

Autentificare cu parola statică plus parola dinamică prin SMS

Pentru prima tranzacție, trebuie să urmezi următorii pașii:

  1. Introduci parola inițială*, formată din ultimele 6 cifre ale numărului de card cu care dorești să efectuezi plata plus ultimele 4 cifre/litere din CNP-ul tău (fără spații între cifre/litere)

  2. Îți setezi o parola finală, știută doar de tine, care să cuprindă doar 4 cifre

  3. Introduci codul unic primit prin SMS și confirmi tranzacția

  4. Pentru următoarele plăți online vei utiliza parola setată de tine și codul primit prin SMS.

Exemplu

Numărul cardului este: 1234 5678 1234 5678 și CNP este: 1234567890123

  • Parola statică inițială este: 3456780123
  • Parola statică inițială trebuie modificată la prima plată online cu cardul, astfel: în pagina autorizării tranzacției vei introduce parola statică inițială, apoi îți vei seta parola statică finală prin introducerea și reconfirmarea noii parole statice în câmpurile dedicate.
  • Parola statică finală trebuie să fie formată din 4 cifre.

*Poți afla detalii despre parola inițială contactând serviciul Info BCR disponibil 24h/7 la *2227, (număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe și mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS) sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate cu tarif normal).

Actualizarea numărului de telefon

Pentru a actualiza numărul de telefon pe care primești parola, ai la dispoziție următoarele opțiuni:

  • Accesezi George web în zona de Setări / Detalii Contact

  • Suni la InfoBCR: *2227 sau 021 407 42 00 număr apelabil internațional

  • Vii la orice unitate BCR

Bine de știut

  • Nu se pot efectua plati online doar cu parola initala. Aceasta trebuie modificata
  • Din motive de siguranta, parola ta statica va fi blocata dupa cinci incercari consecutive nereusite
  • Dupa cele 5 incercari consecutive nereusite, pentru a putea autoriza o noua plata, in functie de tipul de autorizare, este necesar sa reintroduci parola statica initiala si sa iti setezi o noua parola statica .
  • Parola statica se poate reseta accesand Am uitat parola din pagina 3DS Secure