George Bills
Gestionezi facturile rapid și usor
George Bills
Gestionezi facturile rapid și usor
Ce este George Bills?
George Bills este soluția ta completă atat pentru gestionarea și plata facturilor de utilități, cat si pentru reîncărcarea cartelei telefonice, totul dintr-o singură aplicație. E rapid, simplu și nu mai pierzi timp să completezi date pe mai multe site-uri sau aplicații diferite.
Funcționalitatea este o colaborare cu fintech-ul Pago.
De ce să folosești George Bills?
Conectezi contul de furnizor și primești notificări automat, când apar facturi noi sau când se apropie scadența
Vezi toate facturile într-un singur loc, direct în George, și le plătești în doar câteva secunde
Scanezi codul de bare al facturii, iar datele se preiau automat
Grupezi facturile pe locații de consum pentru o evidență mai organizată
Plătește facturile direct din aplicație, fără bătăi de cap și fără pași suplimentari, la peste 350 de furnizori de utilități
Activare George Bills
În câțiva pași, activezi ușor și 100% digital funcționalitatea:
- Deschizi aplicația George;
- Intri în Magazin, secțiunea Descoperă;
- Selectezi George Bills, accepți Termenii și condițiile și activezi noua opțiune;
- Te bucuri de plăți rapide pentru facturile de utilități.
Cum funcționează George Bills
Cu George Bills, plătești facturile de utilități către peste 350 de furnizori din România. Rapid și ușor, le primești pe toate într-un singur cont și le ai afișate în ordinea scadențelor. În plus, ai acces la informațiile necesare pentru a gestiona și plăti facturile de la diverși furnizori de utilități.
Cum procedezi? Simplu. Scanezi facturile folosind camera telefonului sau te conectezi direct la furnizorii de utilități pentru preluarea automată a facturilor. Totodată, faci plăți individuale sau multiple printr-o singură apăsare.
Vrei să primești notificări când se emit facturile noi sau la depășirea scadenței? Vrei acces permanent la istoricul plăților? Este suficient să conectezi contul de furnizor. Apoi, te bucuri de toate funcționalitățile.
Cât costă Geoge Bills
În funcție de nevoi, poți opta pentru unul dintre cele trei tipuri de abonamente disponibile:
- Gratuit - poți efectua 4 plăți către furnizorii standard;
- Premium - poți efectua 8 plăți fie către furnizorii premium, fie către furnizorii standard;
- Nelimitat - oferă acces complet la toate funcționalitățile din George Bills.
În plus, ca utilizator nou, poți beneficia de o perioadă de încercare gratuită de două luni* pentru efectuarea plăților către furnizorii premium. În această perioadă, poți plăti până la trei facturi către acești furnizori, fără a fi necesară activarea unei perioade de încercare sau plata unui abonament. Perioada de încercare se va activa automat, odată cu adăugarea primului furnizor premium în aplicație.
* Dacă ai activat un abonament de test sau ai efectuat o plată a unui abonament, nu vei mai beneficia de această perioadă de încercare gratuită.
Reîncărcare cartelă telefonică prin George Bills
Reîncărcare cartelă telefonică prin George Bills
În plus, pe lângă plata facturilor, îți poți reîncărca și cartela telefonică direct din aplicația ta de banking inteligent George – totul într-o singură aplicație.
- Reîncărcare instantanee;
- Compatibilitate cu principalii operatori de telefonie;
- Plata securizată, direct din contul tău;
- Alegi între reîncărcarea cu o opțiune predefinită sau direct cu internet.
Bucură-te de mai mult timp pentru lucrurile care contează și lasă George Bills să se ocupe de restul.
Întrebări frecvente
Un furnizor nou se poate adăuga:
- Prin conectarea contului unui furnizor în aplicație, caz în care facturile vor ajunge în fiecare lună în secțiunea Bills din George app. Pentru conectarea unui furnizor în George app este necesar să ai cont creat pe site-ul furnizorului, apoi îl conectezi cu același user și aceeași parolă ca pe platforma furnizorului.
Excepții de furnizori unde nu este necesar cont pe platforma furnizorului, fiind suficientă doar conectarea cu cod de client: Orange, Ebloc, EON. - Prin scanarea codului de bare de pe factură (de pe factura fizică sau poza din galerie care să conțină doar codul de bare sau prin scanarea PDF-ului de pe un alt device/monitor).
Poți să-l adaugi în două modalități:
- Dacă ești utilizator nou, atunci furnizorul poate fi adăugat din ecranul de Bills (Facturi) prin apăsarea butonului Add supplier (Adaugă furnizor) sau prin apăsarea butonului de (Scan) Scanare din partea dreapta jos sau din ecranul de Suppliers (Furnizori) prin apăsarea butonului Add supplier (Adaugă furnizor).
- Dacă ești utilizator existent (ai deja furnizori adăugați), atunci poți adăuga furnizorul din ecranul de Suppliers (Furnizori) prin apăsarea butonului Add supplier (Adaugă furnizor) sau din ecranul de Bills (Facturi) prin apăsarea butonului de (Scan) Scanare din partea dreaptă jos.
Poți să ștergi un furnizor conectat din ecranul Furnizori → Alegi furnizorul → Apasă pe rotița din partea dreaptă sus → Șterge contul din partea de jos a ecranului.
Pentru a șterge furnizori din lista la care nu ai conectat un cont online sau care sunt marcați ca și furnizori Premium, o poți face din ecranul Furnizori → Alegi furnizorul → se deschide un submeniu în partea de jos a ecranului cu opțiunea Șterge contul.
Locațiile nu se pot șterge din aplicație, dar poți să ascunzi o locație din ecranul Furnizori → Alegi furnizorul → ecranul Locații → Selectează pictograma “ochi“ din partea dreapta sus → apeși toggle pentru a ascunde locație. Prin ascunderea locației nu vor mai fi vizibile facturile emise pe aceasta.
O altă variantă ar fi să ștergi o locație din contul online al furnizorului, iar apoi la o viitoare actualizare a contului aceasta va dispărea automat.
Poți să adaugi o locație din contul online al furnizorului, apoi la următoarea factură emisă se va actualiza și locația în George app.
Dacă facturile nu sunt încă emise și actualizate în contul online, atunci nu sunt disponibile nici în aplicație.
Pot fi mai multe motive din cauza cărora nu se pot conecta conturi:
- Parola greșită la conectare;
- Ultimele facturi mai vechi de 3 luni - în acest caz considerăm locul de consum inactiv iar contul nu va fi conectat în aplicație;
- Nu sunt facturi emise pe cont;
- Nu există cod client / abonament adăugat;
- Nu sunt locații adăugate;
- Furnizorul este în perioada de mentenanță
Facturile în format PDF sunt disponibile și în aplicație atât timp cât acestea există și pe platformele furnizorilor, însă există și câteva cazuri excepționale precum:
Orange – La Orange platforma de unde preluăm noi datele de la ei nu ne permite preluarea istoricului și a facturilor în format PDF.
Digi: La Digi platforma de unde preluăm noi datele de la ei nu ne permite preluarea istoricului și a facturilor în format PDF.
Noi facem actualizarea informațiilor de la furnizori cel puțin o dată pe zi, deci poate să dureze până la 24 - 48 de ore până se văd și în George app facturile noi sau plățile făcute prin alte metode.
Contul aferent furnizorului pe care dorești să îl adaugi în aplicație se creează pe platforma furnizorului și se adaugă ulterior în aplicație. Pentru probleme legate de crearea contului, te rugam să iei legătura cu furnizorul.
Parola poate fi recuperată sau resetată selectând furnizorul dorit și apoi, în ecranul de credentiale, folosind opțiunea “Am uitat parola”. Operațiunea de resetare a parolei se face doar pe platforma furnizorului.
Problemă conectare Orange “La Orange conectarea se face folosind codul de abonat, pe care-l găsești pe orice factură de la ei.”, acest cod de obicei începe cu 0 și are 10 cifre (nu este numărul de telefon).
Pentru conectarea contului E-Bloc te rog să folosești codul de client, pe care-l găsești în codul de bare de pe facturile emise de către ei, începe cu A și are 7 caractere.
Unele conturi Ebloc nu se pot conecta deoarece nu se pot face plăți online la anumite asociații. În acest caz conturile nu se pot conecta nici în aplicație însă clienții pot lua legătura cu administratorul blocului pentru a cere această opțiune.
Pentru conectarea Digi în aplicație este necesar să fie bifat acordul cu Pago app din platforma Digi din secțiunea “Administrare cont”.
Plățile către acest furnizor se pot efectua doar prin scanarea codului de bare de pe factură în format PDF(electronic) sau format fizic. La Cetelem codurile de bare care se pot scana din aplicație, în general, sunt pe extrasul de cont de la ei, au 14 cifre și încep fie cu 12, fie cu 42.
La acest furnizor uneori sunt emise facturi în avans. În aplicație se preiau doar facturile curente emise de furnizor, nu și cele în avans deoarece acestea se anulează când se fac recalculările.
Pentru conectarea acestui furnizor este necesar să folosești codul de încasare și codul de client pe care-l găsești în chenarul din partea dreaptă de pe factură emisă de aceștia.
Plățile de abonamente se procesează automat după expirarea perioadei de încercare de 15 zile.
Poți reveni la varianta gratuită a aplicației din secțiunea Abonamentul meu apăsând pe “steluța“ din partea dreaptă sus din ecranele de Facturi, Furnizori, Istoric. Opțiunea apare la finalul listei de beneficii pentru abonamentul activ.
Dacă nu dorești să folosești abonamentul plătit deja, putem anula plata procesată și să o returnăm în contul din care a fost efectuată. Anularea plății se face doar prin contactarea suportului din George app.
Aplicația este gratuită pentru 1-4 plăți de facturi/lună.
Pentru mai mult de 4 plăți de facturi este nevoie de un abonament. Găsești mai multe detalii despre valoarea abonamentelor și beneficiile lor apăsând pe “steluța“ din partea dreaptă sus din ecranele de Facturi, Furnizori, Istoric.
Unii furnizori nu acoperă costurile de procesare a plăților, motiv pentru care este necesar un abonament, din care acoperim aceste costuri.
Poți să anulezi oricând abonamentul selectând “steluța“ din partea dreaptă sus din ecranele de Facturi, Furnizori, Istoric. Opțiunea de anulare este la sfârșitul listei de beneficii pentru abonamentul activat.