5. Cum semnez tranzacțiile în Internet și Mobile Banking cu dispozitivul Token?

În cazul în care formatul dispozitivului Token arată ca în imaginea de mai jos:

După deschiderea dispozitivului și introducerea codului PIN, este necesară selectarea tastei 2 pentru a genera un cod de semnare. Introdu suma inclusiv cu zecimală, apoi apasă tasta verde “OK”.

Introdu ultimele 4 cifre din IBAN-ul beneficiar (către care se trimit banii) și apasă tasta verde “OK”.

În cazul în care tastezi greșit, poți să utilizezi tasta roșie din partea stânga pentru a șterge ce ai tastat eronat, apoi apasă tasta verde “OK”, iar acesta îți va genera codul pentru semnarea tranzacțiilor, valabil 36 de secunde.

Poți să selectezi generarea de cod folosit pentru autentificarea și codul de semnare prin navigarea în meniu cu tastele albastre din stânga – dreapta.

În cazul în care formatul dispozitivului Token arată ca în imaginea de mai jos:

 După deschiderea dispozitivului și introducerea codului PIN, pe ecran urmează să îți afișeze mesajul “APPLI”, fiind necesară selectarea tastei 3.  Imediat ce pe ecran îți este afișată cifra 1, introdu suma tranzacției prin Internet & Mobile Banking fără virgule, în format întreg (ex: 563,00 se va scrie 56300), apoi apasă lung tasta “◄”.

În momentul în care pe ecran îți este afișată cifra 2, introdu ultimele 4 cifre din IBAN-ul beneficiar al tranzacției prin Internet & Mobile Banking, apoi apasă lung tasta “◄”.

Dispozitivul va genera un cod unic, valabil 36 de secunde.

În cazul în care dorești un nou cod unic, este necesar să apeși din nou pe tasta“◄” și să reiei procesul prin selectarea tastei 3, însă, trebuie să te asiguri că au trecut cele 36 de secunde alocate de la primul cod generat de dispozitivul Token.