Ai grijă de siguranța ta digitală și a conturilor tale

Fii la curent cu cele mai noi și frecvente scheme de fraudare în mediul on-line.

Ai grijă de siguranța ta digitală și de cea a conturilor tale

Fii la curent cu cele mai noi și frecvente scheme de fraudare în mediul on-line.

3 Reguli pentru siguranță

NU transmite nimănui userul și parola de logare / codurile de access la aplicația George și NU divulga codurile de securitate generate de aplicație pentru autorizarea plăților sau datele de pe card (Număr, CVV, dată expirare)

NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tău, NU instala aplicații la cererea acestora, prin care pot să preia controlul dispozitivului tău , indiferent de motivul invocat de aceștia. 

Nu deschide atașamente și nu accesa link-uri primite prin email de la persoane necunoscute. 

 

 

 

 

 

Cele mai frecvente
fraude 

Top fraude cu cardul 

Securitatea tranzacțiilor pe internet

 

 

 

 

 

Securitatea operatiunilor cu carduri

Cum procedez daca am fost victima unei fraude?

În cazul in care ai fost victima unei de metode de fraudare, ai pierdut sau ți s-a furat cardul, nu te panica. Ia legătura cu banca și vezi ce ai de facut.


Blochează cardul din George în cazul
pierdierii / furtului 

Anunta banca

la unul din numerele de telefon +40 21 311 10 01 sau +40 21 311 02 16 valabile 24 de ore din 24

 

Ce fac dacă sunt victimă?

  • Blochează cardul sau schimbă-ți PIN ul din George
  • Nu ezita să ne contactezi! Oricând bănuiești că ești victima unei fraude electronice, te rugăm să transmiți orice e-mail suspect către adresa suport.direct@bcr.ro sau să apelezi serviciul Contact Center, la *2227, apelabil gratuit din orice reţea naţională.
  • Nu uita să te adresezi autorităților pentru a face o plângere penală