3 Reguli pentru siguranță
NU transmite nimănui userul și parola de logare / codurile de access la aplicația George și NU divulga codurile de securitate generate de aplicație pentru autorizarea plăților sau datele de pe card (Număr, CVV, dată expirare)
NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tău, NU instala aplicații la cererea acestora, prin care pot să preia controlul dispozitivului tău , indiferent de motivul invocat de aceștia.
Nu deschide atașamente și nu accesa link-uri primite prin email de la persoane necunoscute.
Cele mai frecvente
fraude
Top fraude cu cardul
Securitatea tranzacțiilor pe internet
Securitatea operatiunilor cu carduri
Cum procedez daca am fost victima unei fraude?
În cazul in care ai fost victima unei de metode de fraudare, ai pierdut sau ți s-a furat cardul, nu te panica. Ia legătura cu banca și vezi ce ai de facut.
Blochează cardul din George în cazul
pierdierii / furtului
Anunta banca
la unul din numerele de telefon +40 21 311 10 01 sau +40 21 311 02 16 valabile 24 de ore din 24
Ce fac dacă sunt victimă?
- Blochează cardul sau schimbă-ți PIN ul din George
- Nu ezita să ne contactezi! Oricând bănuiești că ești victima unei fraude electronice, te rugăm să transmiți orice e-mail suspect către adresa suport.direct@bcr.ro sau să apelezi serviciul Contact Center, la *2227, apelabil gratuit din orice reţea naţională.
- Nu uita să te adresezi autorităților pentru a face o plângere penală