Cum faci banking la feminin: clientele femei sunt din ce în ce mai emancipate financiar, cu avere în creștere și organizată cu finanțele personale
- Banking la feminin: femeile tranzacÈioneazÄ des cu cardul, plÄtesc facturile direct din cont Èi economisesc mai mult decât bÄrbaÈii.
- Clientela femininÄ de Private Banking în creÈtere cu 8%.
- O treime din IMM-urile din România sunt deÈinute de femei; cele mai multe activeazÄ Ã®n Transilvania.
Femeile care apeleazÄ la serviciile BÄncii Comerciale Române (BCR) tranzacÈioneazÄ mai des Èi mai mult cu cardul la POS, încaseazÄ venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bÄrbaÈii Èi sunt mari amatoare de cumpÄrÄturi offline Èi online, conform datelor actualizate ale companiei.
âProfilul clientei BCR relevÄ dinamism, modernitate Èi, mai ales, emancipare financiarÄ. Datele noastre creioneazÄ portretul unei femei care tranzacÈioneazÄ fÄrÄ a recurge la numerar, face cumpÄrÄturi frecvent, dar Èi economii, e obiÈnuitÄ cu plata automatÄ a facturilor Èi opteazÄ pentru internet banking. Un astfel de comportament financiar echilibrat, constructiv Èi inovator ne demonstreazÄ cÄ Ã®n fiecare clientÄ BCR se aflÄ o antreprenoareâ, a declarat Dana Demetrian, VicepreÈedinte retail BCR.
Femeile reprezintÄ 49,4% din numÄrul total de clienÈi ai BCR, iar profilul clientei bÄncii aratÄ cÄ veniturile lunare (de tip salariu sau pensie) ale domniÈoarelor Èi doamnelor sunt în creÈtere faÈÄ de salariul minim net lunar pe economie. Ãn plus, ele încaseazÄ venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bÄrbaÈii.
NumÄrul clientelor BÄncii Comerciale Române care apeleazÄ la serviciile de private banking (accesibil celor care au în cont peste 200.000 de euro) a crescut cu 8% în ultimul an. Unul din trei clienÈi BCR care utilizeazÄ private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii deÈin 30% din totalul activelor aflate în administrarea acestui segment. O treime dintre clientele BÄncii Comerciale Române care folosesc private banking apeleazÄ la acesta pentru a efectua plasamente în fonduri de investiÈii.
Femeile economisesc mai mult decât bÄrbaÈii, depÄÈindu-i atunci când vine vorba despre numÄrul depozitelor la termen.
ApetenÈa femeilor pentru îmbunÄtÄÈirea nivelului de viaÈÄ a întregii familii le situeazÄ pe primul loc atunci când vine vorba de cumpÄrÄturi, femeile fiind Èi principalele deÈinÄtoare de card de debit din portofoliul BCR. AtenÈia Èi grija pentru nevoile curente ale familiei se observÄ Ã®n desfÄÈurÄtorul cheltuielilor lunare a femeilor, de unde se poate observa preocuparea continuÄ pentru oferirea unor servicii de calitate. Vorbim de servicii de educaÈie mai bune pentru copii, de servicii medicale de calitate pentru întreaga familie, de îmbunÄtÄÈiri sau reamenajÄri la nivelul locuinÈei sau chiar de plata la termen a facturilor lunare, pe care majoritatea femeilor le plÄtesc direct din cont, prin serviciul Direct Debit.
Clientele BCR tranzacÈioneazÄ mai des Èi mai mult cu cardul la POS decât bÄrbaÈii Èi au o apetenÈÄ ridicatÄ pentru internet banking, unul din trei clienÈi BCR care utilizeazÄ aceste servicii fiind femeie. TotodatÄ, 56% dintre clientele bÄncii care folosesc internet banking recurg la autentificarea prin token sau etoken.
Femeile care apeleazÄ la serviciile de internet banking ale BÄncii Comerciale Române intrÄ Ã®n cont, în medie, de douÄ ori pe lunÄ Èi efectueazÄ operaÈiuni cel puÈin o datÄ pe lunÄ, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil.
Ãn ceea ce priveÈte femeile de afaceri din portofoliul BCR, majoritatea lor au companii în domeniile comerÈului, producÈiei Èi serviciilor. Peste un sfert din microîntreprinderile din România sunt conduse de femei, iar majoritatea antreprenoarelor din acest sector activeazÄ Ã®n Transilvania.
- Banking la feminin: femeile tranzacționează des cu cardul, plătesc facturile direct din cont și economisesc mai mult decât bărbații.
- Clientela feminină de Private Banking în creștere cu 8%.
- O treime din IMM-urile din România sunt deținute de femei; cele mai multe activează în Transilvania.
Femeile care apelează la serviciile Băncii Comerciale Române (BCR) tranzacționează mai des și mai mult cu cardul la POS, încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații și sunt mari amatoare de cumpărături offline și online, conform datelor actualizate ale companiei.
“Profilul clientei BCR relevă dinamism, modernitate și, mai ales, emancipare financiară. Datele noastre creionează portretul unei femei care tranzacționează fără a recurge la numerar, face cumpărături frecvent, dar și economii, e obișnuită cu plata automată a facturilor și optează pentru internet banking. Un astfel de comportament financiar echilibrat, constructiv și inovator ne demonstrează că în fiecare clientă BCR se află o antreprenoare”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinte retail BCR.
Femeile reprezintă 49,4% din numărul total de clienți ai BCR, iar profilul clientei băncii arată că veniturile lunare (de tip salariu sau pensie) ale domnișoarelor și doamnelor sunt în creștere față de salariul minim net lunar pe economie. În plus, ele încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații.
Numărul clientelor Băncii Comerciale Române care apelează la serviciile de private banking (accesibil celor care au în cont peste 200.000 de euro) a crescut cu 8% în ultimul an. Unul din trei clienți BCR care utilizează private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii dețin 30% din totalul activelor aflate în administrarea acestui segment. O treime dintre clientele Băncii Comerciale Române care folosesc private banking apelează la acesta pentru a efectua plasamente în fonduri de investiții.
Femeile economisesc mai mult decât bărbații, depășindu-i atunci când vine vorba despre numărul depozitelor la termen.
Apetența femeilor pentru îmbunătățirea nivelului de viață a întregii familii le situează pe primul loc atunci când vine vorba de cumpărături, femeile fiind și principalele deținătoare de card de debit din portofoliul BCR. Atenția și grija pentru nevoile curente ale familiei se observă în desfășurătorul cheltuielilor lunare a femeilor, de unde se poate observa preocuparea continuă pentru oferirea unor servicii de calitate. Vorbim de servicii de educație mai bune pentru copii, de servicii medicale de calitate pentru întreaga familie, de îmbunătățiri sau reamenajări la nivelul locuinței sau chiar de plata la termen a facturilor lunare, pe care majoritatea femeilor le plătesc direct din cont, prin serviciul Direct Debit.
Clientele BCR tranzacționează mai des și mai mult cu cardul la POS decât bărbații și au o apetență ridicată pentru internet banking, unul din trei clienți BCR care utilizează aceste servicii fiind femeie. Totodată, 56% dintre clientele băncii care folosesc internet banking recurg la autentificarea prin token sau etoken.
Femeile care apelează la serviciile de internet banking ale Băncii Comerciale Române intră în cont, în medie, de două ori pe lună și efectuează operațiuni cel puțin o dată pe lună, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil.
În ceea ce privește femeile de afaceri din portofoliul BCR, majoritatea lor au companii în domeniile comerțului, producției și serviciilor. Peste un sfert din microîntreprinderile din România sunt conduse de femei, iar majoritatea antreprenoarelor din acest sector activează în Transilvania.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membrÄ a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaÅ£iunile de bancÄ universalÄ (retail, corporate & investment banking, trezorerie Åi pieÅ£e de capital), precum Åi societÄÅ£ile de profil de pe piaÅ£a leasingului, pensiilor private si a bÄncilor de locuinÅ£e. BCR este banca Nr.1 în România dupÄ valoarea activelor (14,4 mld EUR), banca Nr.1 dupÄ numÄrul de clienÅ£i Åi banca Nr.1 pe segmentele de economisire Åi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, dupÄ gradul de încredere al clienÅ£ilor Åi dupÄ numÄrul celor pentru care BCR este principalÄ instituÅ£ie cu care fac banking.
BCR oferÄ gama completÄ de produse Åi servicii financiare prin intermediul unei reÅ£ele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor Åi 509 unitÄÅ£i retail localizate în majoritatea oraÅelor din întreaga Å£arÄ cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaÅ£a tranzacÅ£iilor bancare, clienÅ£ii BCR având la dispoziÅ£ie cea mai mare reÅ£ea naÅ£ionalÄ de ATM - aproape 2.000 de bancomate Åi POS - 13.500 de terminale pentru platÄ cu cardul la comercianÅ£i, precum Åi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking Åi E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.500 de angajati deservesc 16.2 milioane de clienti in cadrul a 2.800 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia). La sfarsitul primului trimestru din 2015, Erste Group detinea active totale in valoare de 202,6 miliarde EUR si inregistra un raport cost/venituri de 56,1 %. Indicele capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) s-a situat la 10,2%.
* *
BCR - Comunicare ExternÄ
Alina Daneasa, e-mail: alina.daneasa@bcr.ro
AceastÄ informaÅ£ie este disponibilÄ Åi pe pagina noastrÄ web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din toate reţelele naţionale
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,4 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 509 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - aproape 2.000 de bancomate şi POS - 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.500 de angajati deservesc 16.2 milioane de clienti in cadrul a 2.800 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia). La sfarsitul primului trimestru din 2015, Erste Group detinea active totale in valoare de 202,6 miliarde EUR si inregistra un raport cost/venituri de 56,1 %. Indicele capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) s-a situat la 10,2%.
* *
BCR - Comunicare Externă
Alina Daneasa, e-mail: alina.daneasa@bcr.ro
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din toate reţelele naţionale