- NumÄrul de clienÈi, persoane fizice, care folosesc serviciile de Mobile Banking Èi Internet Banking furnizate de BCR a crescut semnificativ în ultimul an Èi exponenÈial în ultimii patru ani
- Ãn 2017, BCR a atras, în medie, 10.000 de noi utilizatori de Mobile Banking pe lunÄ, iar la finele lui 2016 a consemnat o creÈtere anualÄ de peste 150% de utilizatori
- Numărul de clienți, persoane fizice, care folosesc serviciile de Mobile Banking și Internet Banking furnizate de BCR a crescut semnificativ în ultimul an și exponențial în ultimii patru ani
- În 2017, BCR a atras, în medie, 10.000 de noi utilizatori de Mobile Banking pe lună, iar la finele lui 2016 a consemnat o creștere anuală de peste 150% de utilizatori
BucureÅti, 18 mai 2017 â Serviciile digitale ale BÄncii Comerciale Române (BCR) au înregistrat creÈteri consistente ale numÄrului de utilizatori, datoritÄ investiÈiilor realizate de bancÄ pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât Èi în educarea angajaÈilor Èi clienÈilor.
âDacâ în 2013, la un an dupÄ ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienÈi activi, anul acesta am ajuns sÄ creÈtem cu 10.000 de clienÈi activi pe lunÄ. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocÄm pentru serviciile noastre digitale.
Avem, în prezent, o comunitate de 2.400 de angajaÈi BCR, supranumitÄ Liga ExperÈilor Digitali, care acÈioneazÄ, atât la nivel central, cât Èi în reÈeaua de unitÄÈi ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajaÈii BCR, care Èi-au asumat promovarea Èi oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaÈilor noÈtri, cât Èi în cel al clienÈilorâ, declarÄ Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.
La ora actualÄ, 99% dintre angajaÈii BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale bÄncii. TotodatÄ, aplicaÈia de Mobile Banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descÄrcÄri în 2017, de peste trei ori mai multe decât în 2014.
âTehnologia schimbÄ rapid modul nostru de viaÈÄ. E suficient sÄ facem o comparaÈie cu felul în care comunicÄm, ne informÄm Èi tranzacÈionÄm în prezent, faÈÄ de ce se întâmpla în 2013-2014, Èi vom realiza cât de multe s-au schimbat. Èi este esenÈial sÄ Èinem pasul. BCR a ales sÄ se implice direct Èi constant în viaÈa financiarÄ a clienÈilor sai, având la baza 2 piloni strategici: leadership în inovaÈia digital Èi educarea clienÈilor Èi angajaÈilorâ, spune Marian Ignat.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membrÄ a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaÅ£iunile de bancÄ universalÄ (retail, corporate & investment banking, trezorerie Åi pieÅ£e de capital), precum Åi societÄÅ£ile de profil de pe piaÅ£a leasingului, pensiilor private si a bÄncilor de locuinÅ£e. BCR este banca Nr.1 în România dupÄ valoarea activelor (14,8 mld EUR), banca Nr.1 dupÄ numÄrul de clienÅ£i Åi banca Nr.1 pe segmentele de economisire Åi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, dupÄ gradul de încredere al clienÅ£ilor Åi dupÄ numÄrul celor pentru care BCR este principalÄ instituÅ£ie cu care fac banking.
BCR oferÄ gama completÄ de produse Åi servicii financiare prin intermediul unei reÅ£ele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor Åi 513 unitÄÅ£i retail localizate în majoritatea oraÅelor din întreaga Å£arÄ cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaÅ£a tranzacÅ£iilor bancare, clienÅ£ii BCR având la dispoziÅ£ie cea mai mare reÅ£ea naÅ£ionalÄ de ATM - peste 2.000 de bancomate Åi POS - 15.200 de terminale pentru platÄ cu cardul la comercianÅ£i, precum Åi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking Åi E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajaÈi deservesc 15,9 milioane de clienÈi în cadrul a 2.700 de filiale din 7 ÈÄri (Austria, Republica CehÄ, Slovacia, România, Ungaria, CroaÈia, Serbia). La sfârÈitul celui de-al treilea trimestru din 2016, Erste Group deÈinea active totale în valoare de 206,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,18 miliarde EUR, precum Èi un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,2%.
* *
BCR - Comunicare ExternÄ
CÄtÄlin IoniÈÄ, e-mail: georgecatalin.ionita@bcr.ro
AceastÄ informaÅ£ie este disponibilÄ Åi pe pagina noastrÄ web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din toate reţelele naţionale
Bucureşti, 18 mai 2017 – Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române (BCR) au înregistrat creșteri consistente ale numărului de utilizatori, datorită investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților.
“Dacâ în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienți activi, anul acesta am ajuns să creștem cu 10.000 de clienți activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale.
Avem, în prezent, o comunitate de 2.400 de angajați BCR, supranumită Liga Experților Digitali, care acționează, atât la nivel central, cât și în rețeaua de unități ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajații BCR, care și-au asumat promovarea și oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaților noștri, cât și în cel al clienților”, declară Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.
La ora actuală, 99% dintre angajații BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii. Totodată, aplicația de Mobile Banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe decât în 2014.
“Tehnologia schimbă rapid modul nostru de viață. E suficient să facem o comparație cu felul în care comunicăm, ne informăm și tranzacționăm în prezent, față de ce se întâmpla în 2013-2014, și vom realiza cât de multe s-au schimbat. Și este esențial să ținem pasul. BCR a ales să se implice direct și constant în viața financiară a clienților sai, având la baza 2 piloni strategici: leadership în inovația digital și educarea clienților și angajaților”, spune Marian Ignat.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,8 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor şi 513 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - 15.200 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajați deservesc 15,9 milioane de clienți în cadrul a 2.700 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul celui de-al treilea trimestru din 2016, Erste Group deținea active totale în valoare de 206,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,18 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,2%.
* *
BCR - Comunicare Externă
Cătălin Ioniță, e-mail: georgecatalin.ionita@bcr.ro
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din toate reţelele naţionale