• Banca Comercială Română continuă în forță procesul de modernizare a sucursalelor bancare
  • 28 de unități BCR din întreaga țară vor deveni cashless, alte 58 vor fi complet optimizate, iar banca va deschide încă 7 noi agenții
  • BCR va investi 50 de milioane de euro până în 2020 în rețeaua teritorială de unități
  • Banca Comercială Română continuă în forță procesul de modernizare a sucursalelor bancare
  • 28 de unități BCR din întreaga țară vor deveni cashless, alte 58 vor fi complet optimizate, iar banca va deschide încă 7 noi agenții
  • BCR va investi 50 de milioane de euro până în 2020 în rețeaua teritorială de unități

București, 4 ianuarie 2017 – Procesul de modernizare a rețelei de unități BCR marchează la 4 ianuarie 2018 o nouă fază, odată cu transformarea a 28 de sucursale bancare din întreaga țară în filiale de tip cashless, complet funcționale începând chiar cu prima zi lucrătoare a noului an.

Rețeaua BCR va dispune, astfel, de 41 de sucursale cashless, iar numărul acestora va crește până la 125 pe parcursul anului 2018. Totodată, BCR va deschide, în acest an, 7 sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiții totale de peste 50 de milioane de euro în următorii doi ani.

“Modernizarea rețelei de unități reprezintă o componentă esențială a strategiei noastre de retail. Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agentii cashless, a fost dezvoltată ținând cont de propunerile venite din partea clienților noștri și în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Prin migrarea completă a operațiunilor curente în numerar înspre mașinile electronice multifuncționale, vom putea oferi, în primul rând, o noua experiență în cadrul agențiilor cashless. Putem vorbi despre un dialog financiar mult mai apropiat, mai deschis, dedicat fiecărui client, în care premisa discuțiilor pleacă de la nevoi, obiective personale și profesionale. Faptul că BCR a investit în cea mai mare rețea din România de automate de retrageri de numerar și plăți, peste 2.500 de mașini, oferind încă din 2015 gratuitate persoanelor fizice care utilizează retragerile de numerar la echipamentele automate, ne conferă azi posibilitatea de a face un pas important în ceea ce înseamnă procesul de deservire al clienților. Avem o responsabilitate în a pune la dispoziție un management corect al numerarului, deoarece România rămâne încă o țară în care predomină operațiunile cash, fără ca acest lucru să ne împiedice să fim banca numărul unu în oferirea ambelor servicii cash/non cash, la nivel național”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

În fiecare dintre cele 33 de unități BCR cashless, clienții vor putea derula operațiuni bancare curente grație celor două tipuri de echipamente de ultimă generație instalate:

  • MFM – Mașini Multifuncționale care permit o gamă largă de operațiuni
  • APT – Ghișeu Automat BCR (APT) destinat persoanelor fizice, prin intermediul căruia se pot efectua depuneri de numerar și plăți facturi.

Regăsiți mai jos lista extinsă de operațiuni disponibile prin MFM și APT, precum și lista celor 28 de sucursale cashless disponibile începând cu 4 ianuarie 2018.

“Modernizarea rețelei de unități reprezintă o componentă esențială a strategiei noastre de retail. Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agentii cashless, a fost dezvoltată ținând cont de propunerile venite din partea clienților noștri și în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Prin migrarea completă a operațiunilor curente în numerar înspre mașinile electronice multifuncționale, vom putea oferi, în primul rând, o noua experiență în cadrul agențiilor cashless. Putem vorbi despre un dialog financiar mult mai apropiat, mai deschis, dedicat fiecărui client, în care premisa discuțiilor pleacă de la nevoi, obiective personale și profesionale. Faptul că BCR a investit în cea mai mare rețea din România de automate de retrageri de numerar și plăți, peste 2.500 de mașini, oferind încă din 2015 gratuitate persoanelor fizice care utilizează retragerile de numerar la echipamentele automate, ne conferă azi posibilitatea de a face un pas important în ceea ce înseamnă procesul de deservire al clienților. Avem o responsabilitate în a pune la dispoziție un management corect al numerarului, deoarece România rămâne încă o țară în care predomină operațiunile cash, fără ca acest lucru să ne împiedice să fim banca numărul unu în oferirea ambelor servicii cash/non cash, la nivel național”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

În fiecare dintre cele 33 de unități BCR cashless, clienții vor putea derula operațiuni bancare curente grație celor două tipuri de echipamente de ultimă generație instalate:

  • MFM – Mașini Multifuncționale care permit o gamă largă de operațiuni
  • APT – Ghișeu Automat BCR (APT) destinat persoanelor fizice, prin intermediul căruia se pot efectua depuneri de numerar și plăți facturi.

Regăsiți mai jos lista extinsă de operațiuni disponibile prin MFM și APT, precum și lista celor 28 de sucursale cashless disponibile începând cu 4 ianuarie 2018.

Operațiuni MFM - Deținători de carduri BCR

Persoane Fizice

Persoane Juridice

 

Card debit

Card credit

Card debit

Card credit

Eliberare numerar

x

x

x

x

Plată facturi (în baza unei convenții

semnate între client și BCR)

x

x

x

x

Interogare sold

x

x

x

x

Schimbare PIN

x

x

x

x

Miniextras

 

x

 

x

Reîncărcare cartele de telefonie mobilă

x

x

x

x

Transfer între conturile proprii

(card credit, cont de economii și alt cont propriu)

x

 

 

 

Vizualizare conturi curente și a soldurilor

acestora pe fiecare valută în parte

x

x

x

x

Depunere de numerar

în conturi proprii PF - LEI/EUR/USD

în conturi proprii PJ - LEI

în alt IBAN BCR

 

x

x

x

(doar LEI)

x

(doar LEI)

Transfer între conturile clientului (transferurile se efectuează

între conturile în aceeași valută ale aceluiași client)

x

x

 

 

NOU! Alimentare carduri prepaid reîncărcabile

x

x

 

 

Schimb valutar între conturile clientului,

la cursul de schimb practicat de BCR în ziua tranzacției

x

x

 

 

Plată sablon cu numerar

x

x

 

 

Plată sablon din cont current

x

x

 

 

Rambursare sume pentru carduri de credit în

LEI, EURO și USD, în limita a 10.000 EURO echivalent

x

x

 

 

Transfer intrabancar (mai puțin transferuri în valută

către beneficiari persoane juridice)

x

 

x

 

Operațiuni MFM - deținători de carduri non BCR

Persoane fizice & Persoane juridice

 

Card debit, credit, charge cards

Eliberare numerar

x

Interogare sold

x

Reîncărcare cartelă telefonie mobilă

x

Dinamic Currency Conversion (DCC) pentru cardurile emise de Visa și MasterCard

x

Operațiuni disponibile fără autentificare cu cardul

Persoane fizice & Persoane juridice

 

Card debit, credit, charge cards

Plăți sablon cu numerar

x

Rambursare sume pentru carduri de credit BCR în LEI, EUR, USD

x

Schimb valutar cu numerar din EUR și USD în LEI

x

Operațiuni disponibile prin APT

Metodă autentificare

Disponibil pentru

Card BCR

(debit / credit)

Cartonaș cu cod

de bare BCR

Fără

autentificare

Clienți

 BCR

Non clienți BCR

 (clienți care nu dețin

 produse bancare ale BCR)

Vizualizare conturi curente, depozite la termen și conturi de economii

x

x

 

x

 

Depunere numerar în conturile proprii în lei

(conturi curente, conturile de economii și

depozitele la termen)

x

x

 

x

 

Depunere numerar în conturile altui client BCR

x

   

x

 

Plăți facturi cu numerar

x

 

x

x

x

Plată facturi din contul curent BCR (fără numerar)

x

   

x

 

Rambursare rată card de credit BCR în lei

x

 

x

x

 

Rambursare rată card de credit BCR

 în lei  din contul curent BCR (fără numerar)

x

 

 

x

 

NOU! Alimentare carduri prepaid reîncărcabile

x

x

 

x

 

Deținători de carduri non BCR

Persoane fizice & Persoane juridice

 

Card debit, credit, charge cards

Eliberare numerar

x

Interogare sold

x

Reîncărcare cartelă telefonie mobilă

x

Dinamic Currency Conversion (DCC) pentru cardurile emise de Visa și MasterCard

x

 Operațiuni disponibile fără autentificare cu cardul

Persoane fizice & Persoane juridice

 

Card debit, credit, charge cards

Plăți sablon cu numerar

x

Rambursare sume pentru carduri de credit BCR în LEI, EUR, USD

x

Cele 28 de noi sucursale BCR cashless, disponibile începând cu 3 ianuarie:

*  *

Erste Private Banking este unul dintre liderii segmentului de gestionare a averii în Europa Centrală şi de Est şi cel mai mare administrator de averi din Austria. Erste Private Banking îşi desfăşoară activitatea în 6 ţări. EPB se concentrează pe clienţii persoane fizice şi intermediari, oferind ca servicii: private banking, management al averii, servicii fiduciare şi de brokeraj la nivel internaţional. EPB are un portofoliu de 15.000 clienţi cu 17 miliarde euro total active în administrare. În România, serviciul Erste Private Banking este oferit de Banca Comercială Română.

*  *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor şi 514 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - 15.200 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce. 

*  *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajați deservesc 15,9 milioane de clienți în cadrul a 2.700 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul celui de-al treilea trimestru din 2016, Erste Group deținea active totale în valoare de 206,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,18 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,2%.

*  *

BCR - Comunicare Externă

Cătălin Ioniță, e-mail: georgecatalin.ionita@bcr.ro

Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro

Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact

 

InfoBCR

Web: www.bcr.ro

Email: contact.center@bcr.ro

TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din toate reţelele naţionale