- Soluția de plată cu carduri contactless Mastercard și Visa, emise oriunde în lume, este disponibilă începând din această lună în toate mijloacele de transport ale societății de transport local OTL
- Orice posesor de card bancar, cu facilitate contactless, indiferent de banca emitentă din România sau din strainătate, va putea, astfel, să-și achite imediat călătoria în Oradea, prin simpla apropiere a cardului de aparatele disponibile în mijloacele de transport OTL, în mediu deplin securizat
- Oradea devine astfel al doilea oraș din România care introduce acest sistem
București, 16 ianuarie 2019 - Soluția de plată contactless a călătoriilor, direct în mijloacele de transport în comun din Oradea, a fost implementată de Banca Comercială Română, în parteneriat cu OTL și în colaborare cu Telekom Romania. Astfel, toate mijloacele de transport ale societății locale de transport, OTL, dispun de câte două validatoare de plată, cu ajutorul cărora oricine își poate achita călătoria prin simpla apropiere a cardului bancar contactless (Mastercard sau Visa), indiferent de banca emitentă a cardului.
„Cardul tău este si biletul tău pe mijloacele de transport în comun din Oradea. Achiziția biletelor de călătorie cu cardul contactless direct din tramvai sau autobuz ușurează accesul la transportul în comun din Oradea” a declarat Romeo Nica, Director Economic Compania de Transport Public Oradea SA.
“Ne bucurăm că reușim la Oradea să extindem sistemul de plată contactless în transportul public. Peste 80% din piața de carduri este contactless, iar plățile contactless au devenit ceva firesc în comportamentul utilizatorilor de carduri, așa că e normal ca acestea să se extindă și către alte servicii din activitatea cotidiană a fiecăruia dintre noi, așa cum este transportul public. Vom investi în continuare în programul integrat Smart City și suntem convinși că, alături de partenerii noștri Mastercard si Visa, soluțiile de plată avansate vor transforma viața românilor într-o viață mai bună”, a declarat Ciprian Nicolae, Șef Departament Acceptare Carduri BCR.
Sistemul de plată contactless din mijloacele de transport OTL este extrem de simplu: călătorii trebuie să apropie cardul bancar contactless de validatoarele din autobuze, după care vor primi imediat înștiințarea de realizare a tranzacției. Echipamentul de plată va elibera apoi o dovadă de plată, pe care utilizatorul trebuie să o păstreze până la coborârea din mijlocul de transport. Călătoria achitată contactless în autobuz nu este comisionată și are același tarif ca cel perceput prin alte metode de plată deja existente.
Sistemul propus de BCR a fost construit având la bază arhitectura de funcționare reglementată de Mastercard și VISA, astfel încât orice card emis oriunde în lume sub însemnele celor două organizații să poată fi utilizat pentru plata călătoriilor.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor şi 514 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - 15.200 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajați deservesc 15,9 milioane de clienți în cadrul a 2.700 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul celui de-al treilea trimestru din 2016, Erste Group deținea active totale în valoare de 206,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,18 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,2%.
* *
BCR - Comunicare Externă
Cătălin Ioniță, e-mail: georgecatalin.ionita@bcr.ro
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din toate reţelele naţionale