- Dezvoltată de Banca Comercială Română, alături de QUALITANCE, Casa Mea este prima soluție digitală pentru credite ipotecare care simplifică procesul de achiziție a unei locuințe
- Toate documentele pot fi încărcate online de client, direct în aplicație, de pe telefon sau calculator, ceea ce reduce durata întregului proces cu cel puțin 50%
- Clientul este la curent, în permanență, cu stadiul în care se află procesul de achiziție a casei sale, află ce documente sunt necesare în fiecare etapă și cum poate să le obțină, primește notificări privind stadiul dosarului și poate discuta cu banca pe chat
- Aplicația a fost utilizată deja de peste 1.300 de clienți BCR
București, 18 septembrie 2019 – Banca Comercială Română (BCR) a dezvoltat alături de QUALITANCE, companie internațională de tehnologie și inovație fondată în România, prima platformă digitală pentru credite ipotecare – Casa Mea - cu scopul de a transforma procesul de achiziție a unei locuințe într-o experiență simplă și intuitivă.
„Aplicația Casa Mea este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului, care vine în sprijinul clienților ce aplică la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discuțiile purtate cu aceștia, înțelegând nevoile lor reale – transparență, predictibilitate și conveniență în relația cu banca, atunci când decid să-și achiziționeze o locuință.
Prin Casa Mea, orice client BCR are la dispoziție, online, oriunde s-ar afla, un adevărat sistem de control al întregului proces de creditare, oferind permanent suport și transparență. Aplicația este unică în România și poate fi accesată foarte ușor, într-un mediu securizat, atât de pe telefon, cât și de pe tabletă sau calculator. Este încă un pas important pe care BCR îl inițiază în piața bancară din România. Un pas care face parte din strategia de Open Banking și urmărește dezvoltarea unor parteneriate în beneficiul clienților noștri.
Este responsabilitatea noastră să oferim soluții eficiente de creditare, astfel încât să contribuim la creșterea gradului de accesabilitate a populației la serviciile bancare. Alături de un produs solid de creditare imobilară, aplicația Casa Mea vine să confirme implementarea planului de investiții financiare în tehnologie pe care BCR le-a realizat în ultimii ani și care a condus la lansarea ecosistemului digital George, primul banking inteligent,” a declarat Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.
“În civilizația modernă, achiziția unei locuințe este cea mai importantă decizie financiară pe care 80% dintre oameni o vor lua în timpul vieții lor. În același timp, momentul creditului ipotecar este între top 5 cele mai stresante experiențe de viață. Împreună cu BCR, am decis să contestăm ceea ce toată lumea acceptă ca fiind un dat și să ne asumăm aceasta încercare curajoasă. Și împreună, am reușit imposibilul.
Societatea a făcut demult pasul în era digitală, iar companii precum Apple, Amazon, Google sau Uber au reașezat așteptările în ceea ce privește modul în care interacționăm cu produse și servicii. Oamenii se așteaptă la același nivel de experiență simplă și intuitivă din partea băncilor. Există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul acestor așteptări.
Platforma digitală Casa Mea demonstrează contrariul - împreună cu BCR, am reușit într-un timp record – am avut prima versiune în 10 săptămâni de la pornirea dezvoltării - să transformăm experiența stresantă de obținere a unui credit ipotecar într-o experiență neașteptat de ușoară și plăcută.
Nu o spunem noi – o spun utilizatorii noștri. Pentru că am construit această platformă împreună cu ei – în mii de iterații de prototipare cu sute de utilizatori. Este o premieră în România, pe care BCR a făcut-o posibilă datorită unui mindset inovator și a unei echipe vizionare”, a declarat Ioan Iacob, CEO și co-fondator QUALITANCE.
Cu ajutorul platformei digitale Casa Mea, achiziția unei locuințe se face rapid și transparent deoarece:
✔ încarci simplu și confortabil în aplicație toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară:
✔ nu mai este nevoie să vii la bancă pentru fiecare document sau etapă în parte. În aplicație pot fi încărcate: antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară și orice alte documente mai solicită punctual banca.
✔ afli de la început care sunt documentele de care ai nevoie în fiecare etapă, cum ar trebui să arate și de unde le poți obține. Ești în permanență la curent cu stadiul dosarului tău și știi cât mai durează până la transferarea banilor către vânzător:
✔ colaborezi direct în aplicație cu celelalte părți implicate în procesul de achiziție, respectiv vânzătorul, notarul sau agentul imobiliar. Aceștia pot să încarce documentele solicitate de către bancă, iar aplicația trimite notificări clientului și băncii la fiecare pas;
✔ primești notificări pe măsură ce stadiul dosarului tău sau stadiul documentelor se modifică, respectiv ori de câte ori este necesară o nouă acțiune din partea ta;
✔ salvezi astfel cel puțin 50% din timpul necesar întregului proces și nu mai trebuie să vii la bancă.
Aplicația este disponibilă în App Store și Google Play și a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienți BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces, ușurându-le achiziția locuinței mult visate. Casa Mea poate fi accesată simplu și sigur, folosind numele de utilizator și parola aferente platformei inteligente de banking – George.
* *
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 21 de centre de afaceri și 22 de birouri mobile dedicate companiilor și 482 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de bancomate - 2.000 de bancomate, 16.750 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.700 de angajați deservesc 16,2 milioane de clienți în cadrul a 2.500 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul lui 2018, Erste Group deținea active totale în valoare de 236,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,79 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,5%.
* *
QUALITANCE este o companie internațională de tehnologie și inovație care creează și investește în produse și businessuri digitale pentru organizații globale și startup-uri. QUALITANCE folosește experience design, rapid prototyping și tehnologii emergente precum AI si Machine Learning pentru a crea produse și servicii digitale inovatoare și pentru a ajuta organizații mari să facă pasul către economia digitală hiperscalabilă a secolului 21.
Compania a fost înființată în 2007 și are peste 200 de angajați în birourile din București, San Francisco, New York, Londra și Sydney. Printre clienții QUALITANCE se numără brand-uri precum Ford, Virgin, IKEA, Deutsche Telekom, Johnson & Johnson sau News Corp.
QUALITANCE a fost desemnată de către Deloitte Technology Fast 50 Central Europe și de Inc. 5000 Europe drept una dintre companiile de tehnologie cu cea mai rapidă creștere a veniturilor. În 2017, QUALITANCE a primit titlul de Compania Anului din partea Asociației Patronală a Industriei de Software și Servicii (ANIS)
BCR - Comunicare Corporativă
Cătălin Ioniță, e-mail: georgecatalin.ionita@bcr.ro telefon: 0740.247.336
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact:
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
Telefon: *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS
QUALITANCE - Relații cu presa
Anamaria Putinica, e-mail: anamaria.putinica@qualitance.com telefon: 0723.306.717
Info QUALITANCE
Web: www.qualitance.com
Email: bucharest@qualitance.com
Tel: 0372.944.741