Ca mÄsurÄ suplimentarÄ pentru protejarea sÄnÄtÄÈii angajaÈilor Èi a clienÈilor sÄi Èi pentru reducerea timpilor de aÈteptare, Banca ComercialÄ RomânÄ va permite accesul în unitÄÈi exclusiv pe bazÄ de programare. BCR extinde astfel proiectul-pilot de programÄri telefonice, derulat în ultimele luni, care s-a dovedit de succes
Ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților săi și pentru reducerea timpilor de așteptare, Banca Comercială Română va permite accesul în unități exclusiv pe bază de programare. BCR extinde astfel proiectul-pilot de programări telefonice, derulat în ultimele luni, care s-a dovedit de succes
BucureÈti, 14 octombrie 2020 â Banca ComercialÄ RomânÄ va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcÈionare la nivelul întregii reÈele teritoriale, prin care clienÈii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programÄri telefonice.
BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programÄri prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenÈii din ÈarÄ, care s-a dovedit a fi unul de succes. Programul a fost conceput pentru a pregÄti migrarea cÄtre un nou mod de funcÈionare în reÈeaua bÄncii, care urmÄreÈte creÈterea gradului de confort Èi protecÈie pentru clienÈi, reducerea timpilor de aÈteptare, îmbunÄtÄÈirea eficienÈei operaÈionale Èi încurajarea utilizÄrii lui George, platforma BCR de digital banking. Extinderea sistemului la nivelul întregii reÈele, începând de luni, este una temporarÄ Èi a fost acceleratÄ de escaladarea, la nivel naÈional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum Èi de apropierea sezonului rece, în contextul în care existÄ cazuri în care se formeazÄ cozi în faÈa unitÄÈilor bancare.
âSiguranÈa Èi sÄnÄtatea clienÈilor noÈtri continuÄ sÄ fie cele mai importante preocupÄri pentru noi. Ãn ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitalÄ Èi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienÈilor cu soluÈii cât mai practice. Ca urmare a contextului actual Èi a creÈterii numÄrului de infectÄri, am decis sÄ extindem imediat, în toatÄ reÈeaua BCR, sistemul de acces în agenÈii doar pe bazÄ de programare. Este o mÄsurÄ unicÄ Ã®n sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientÄ Ã®n alte industrii, aÈa cum este în medicinÄ, servicii Èi în multe alte domenii. AceastÄ decizie se aliniazÄ strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor Èi a produselor bancare, cât Èi prin deservirea clienÈilor pe principii de consiliere personalizatÄ. ÃncurajÄm clienÈii sÄ apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece îi va ajuta sÄ efectueze la timp Èi rapid orice operaÈiune bancarÄ, iar timpul petrecut la bancÄ va fi mult mai scurtâ, a declarat Dana Dima, VicepreÅedinte Executiv Retail Åi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
Fiecare agenÈie BCR va beneficia de un numÄr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile Èi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a bÄncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar Èi la sediul fiecÄrei sucursale. Astfel, orice client, persoanÄ fizicÄ sau juridicÄ, va trebui sÄ sune la numÄrul de telefon aferent agenÈiei unde doreÈte sau necesitÄ asistenÈÄ din partea unui angajat BCR. TotodatÄ, angajaÈii BCR prezenÈi în sucursale vor fi pregÄtiÈi sÄ ajute clienÈii în stabilirea programÄrilor.
De la izbucnirea pandemiei, BCR Èi-a extins progresiv Èi accelerat serviciile Èi produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât Èi telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienÈii au posibilitatea, încÄ de anul trecut, sÄ Ã®Èi gestioneze complet relaÈia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare Èi deblocare carduri, mÄrire limitÄ de acces la cash prin card, platÄ facturi de furnizori, accesare & obÈinere credit de nevoi personale sau refinanÈare credite de la alte bÄnci, asset-management, asigurÄri Èi multe altele.
GraÈie eforturilor de popularizare a soluÈiilor digitale, volumul tranzacÈiilor prin George a crescut cu 130% în primele Èase luni din 2020 comparativ cu aceeaÈi perioadÄ de anul trecut, iar numÄrul de utilizatori a trecut de 900.000, în creÈtere cu 70% faÈÄ de 2019. BCR a înregistat o creÈtere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.
Pentru a veni Èi în sprijinul persoanelor care nu sunt atât de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins Èi gama de operaÈiuni disponibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. Astfel, în prezent, telefonic, se pot efectua urmÄtoarele operaÈiuni:
· Verificare cont curent;
· AsistenÈÄ de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet Èi Mobile Banking;
· AsistenÈÄ de urgenÈÄ si suport utilizare pentru carduri;
· Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;
· PlatÄ facturi (în limita unei singure facturi Èi a unei sume maxima de 300 de lei);
· InformaÅ£ii personalizate Èi generale despre produsele Åi serviciile BCR;
· Transferuri bancare prin serviciul Alo24;
· Actualizare de date.
Contact Center-ul BCR este funcÈional non-stop, la urmÄtoarele numere de telefon: *2227 â numÄr cu tarif normal apelabil din reÈelele naÈionale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 â numÄr cu tarif normal, apelabil din strÄinÄtate.
* *
Banca ComercialÄ RomânÄ (BCR), membrÄ a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaÅ£iunile de bancÄ universalÄ (retail, corporate & investment banking, trezorerie Åi pieÅ£e de capital), precum Åi societÄÅ£ile de profil de pe piaÅ£a leasingului, pensiilor private Èi a bÄncilor de locuinÅ£e.
BCR oferÄ o gamÄ completÄ de produse Èi servicii financiare, printr-o reÈea de 19 centre de afaceri Èi 17 birouri mobile dedicate companiilor Èi 428 de unitÄÈi retail situate în majoritatea oraÈelor din ÈarÄ cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piaÈa tranzacÈiilor bancare, clienÈii BCR dispunând de cea mai mare reÈea naÈionalÄ de ATM-uri Èi maÈini multifuncÈionale â aproape 2.000 de echipamente, 14.500 POS-uri Èi servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking Èi E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.700 de angajaÈi deservesc 16,2 milioane de clienÈi în cadrul a 2.500 de filiale din 7 ÈÄri (Austria, Republica CehÄ, Slovacia, România, Ungaria, CroaÈia, Serbia). La sfârÈitul lui 2018, Erste Group deÈinea active totale în valoare de 236,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,79 miliarde EUR, precum Èi un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,5%.
BCR â Comunicare:
CÄtÄlin IoniÈÄ, e-mail: catalin.ionita@bcr.ro
AceastÄ informaÅ£ie este disponibilÄ Åi pe pagina noastrÄ web la: www.bcr.ro
București, 14 octombrie 2020 – Banca Comercială Română va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcționare la nivelul întregii rețele teritoriale, prin care clienții vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.
BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenții din țară, care s-a dovedit a fi unul de succes. Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care urmărește creșterea gradului de confort și protecție pentru clienți, reducerea timpilor de așteptare, îmbunătățirea eficienței operaționale și încurajarea utilizării lui George, platforma BCR de digital banking. Extinderea sistemului la nivelul întregii rețele, începând de luni, este una temporară și a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare.
“Siguranța și sănătatea clienților noștri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală și am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienților cu soluții cât mai practice. Ca urmare a contextului actual și a creșterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată rețeaua BCR, sistemul de acces în agenții doar pe bază de programare. Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, așa cum este în medicină, servicii și în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor și a produselor bancare, cât și prin deservirea clienților pe principii de consiliere personalizată. Încurajăm clienții să apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp și rapid orice operațiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile și numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar și la sediul fiecărei sucursale. Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat BCR. Totodată, angajații BCR prezenți în sucursale vor fi pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor.
De la izbucnirea pandemiei, BCR și-a extins progresiv și accelerat serviciile și produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât și telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienții au posibilitatea, încă de anul trecut, să își gestioneze complet relația cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare și deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obținere credit de nevoi personale sau refinanțare credite de la alte bănci, asset-management, asigurări și multe altele.
Grație eforturilor de popularizare a soluțiilor digitale, volumul tranzacțiilor prin George a crescut cu 130% în primele șase luni din 2020 comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, iar numărul de utilizatori a trecut de 900.000, în creștere cu 70% față de 2019. BCR a înregistat o creștere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.
Pentru a veni și în sprijinul persoanelor care nu sunt atât de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins și gama de operațiuni disponibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. Astfel, în prezent, telefonic, se pot efectua următoarele operațiuni:
· Verificare cont curent;
· Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
· Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri;
· Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;
· Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxima de 300 de lei);
· Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR;
· Transferuri bancare prin serviciul Alo24;
· Actualizare de date.
Contact Center-ul BCR este funcțional non-stop, la următoarele numere de telefon: *2227 – număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 – număr cu tarif normal, apelabil din străinătate.
* *
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private și a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 19 centre de afaceri și 17 birouri mobile dedicate companiilor și 428 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 2.000 de echipamente, 14.500 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.700 de angajați deservesc 16,2 milioane de clienți în cadrul a 2.500 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul lui 2018, Erste Group deținea active totale în valoare de 236,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,79 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,5%.
BCR – Comunicare:
Cătălin Ioniță, e-mail: catalin.ionita@bcr.ro
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro