- BCR accelerează migrarea portofoliului de carduri din plastic către materiale reciclate, mai prietenoase cu mediul
- Peste 90% din cardurile emise în ultimele șase luni, în cadrul noilor pachete de cont curent ale BCR - George și George pentru tineri, sunt din material reciclat
- Banca a lansat procesul de tranziție în octombrie 2021, cu obiectivul ca, până în 2023, toate cardurile BCR să fie produse exclusiv din materiale sustenabile
București, 22 iunie 2022 – Tranziția către un portofoliu “verde” de carduri a fost accelerată, în ultimele șase luni, de către BCR, ca parte din angajamentul băncii de a reduce amprenta de carbon prin activitățile și serviciile sale.
Astfel, peste 90% din cardurile emise din decembrie până în prezent, prin noile pachete de cont curent pentru persoane fizice disponibile la BCR, George și George pentru tineri, sunt produse din materiale reciclate, ceea ce înseamnă o reducere a amprentei de carbon cu aproximativ 2,7 tone.
„Ne-am angajat pe acest drum cu dorința de a crea cultură a sustenabilității, atât pentru noi și colegii noștri, cât și pentru clienții și comunitățile din România. Trebuie să le oferim oamenilor oportunitatea de a se implica în demersurile de protejare a mediului chiar și prin simpla alegere a produselor și serviciilor financiare. Vom continua în ritm susținut această traziție către carduri realizate din materiale prietenoase cu mediul, cu promisiunea că le vom furniza, în același timp, și cele mai noi și accesibile produse”, a declarat Ramona Badea, Director Executiv Adjunct, Produse și Segmente Retail, BCR.
În prezent, BCR emite carduri atât din plastic reciclat – cu un nivel de inserție cuprins între 85-100% –, cât și din material biodegradabil.
Poluarea cu plastic este, la ora actuală, una dintre cele mai presante probleme de mediu din lume. BCR își concentrează de ceva timp eforturile în urmărirea lanțurilor valorice de producție care au un impact pozitiv asupra societății, prin protejarea mediului înconjurător. În același timp, banca va continua promovarea unor practici bancare responsabile, susținând și promovând operațiunile digitale, comerțul electronic și plățile contactless. Digitalizarea accelerată a serviciilor BCR a ajutat banca să folosească mult mai puțină hârtie în operațiuni, în condițiile în care oferă de mai mulți ani produse care pot fi acordate 100% online (62% din creditele personale sunt acordate online prin George, alături de 55% din toate cardurile de credit și 64% din toate produsele de descoperit de cont).
* * *
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 323 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.700 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
* * *
BCR - Comunicare Corporativă
Cătălin Ioniță, e-mail: catalin.ionita@bcr.ro telefon: 0740.247.336
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele și serviciile BCR vă rugăm să folosiți următoarele modalități de contact
web: www.bcr.ro
email: contact.center@bcr.ro
telefon: *2227, apelabil gratuit din toate reţelele naţionale