
Contul curent
Contul curent pentru persoane juridice este produsul bancar prin intermediul caruia persoanele juridice isi pot gestiona platile, incasarile si lichiditatile.
Pachetul de semnatură electronică Trans Sped este oferit clienţilor BCR cu reducere de 23%. Conform Ordinului ANAF nr. 2520/2010, “Contribuabilii mari şi contribuabilii mijlocii, definiţi conform reglementărilor în vigoare, cât şi sediile secundare ale acestora au obligația depunrii unor declaraţii fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, prin intermediul Sistemului Electronic Naţional", începând cu obligaţiile cu termen de declarare 25 noiembrie 2010. Pentru celelalte tipuri de contribuabili, raportarea electronică se poate folosi ca metodă alternativă de declarare. Semnarea declaraţiilor fiscale se realizează prin utilizarea unui certificat digital calificat emis de un furnizor de servicii de certificare, acreditat în condiţiile Legii 455/2001 privind semnatura electronică.
Contul curent pentru persoane juridice este produsul bancar prin intermediul caruia persoanele juridice isi pot gestiona platile, incasarile si lichiditatile.