Strategie
BCR își propune să fie membru activ în comunitățile unde își desfășoară activitatea, le înțelege nevoile și acționează pentru dezvoltarea comunităților locale unde își desfășoară activitatea.
Astfel, direcţiile strategice ale BCR în ceea ce priveşte implicarea în comunitate sunt următoarele:
- Educația financiară este una din direcțiile strategice de implicare în comunitate pornite de la o nevoie foarte clară: România are unul dintre cele mai scăzute niveluri de educație financiară din Uniunea Europeană conform studiilor realizate de Comisia Europeană. Prin programul nostru gratuit de educație financiară, Școala de Bani, ne propunem să îi ajutăm pe români să înțeleagă mai bine factorii care le influențează deciziile financiare și să dezvolte un comportament financiar responsabil
- Educaţie pentru dezvoltarea competenţelor practice, având parteneriate strategice cu cele mai mari universităţi din ţară cu scopul principal de a crea proiecte care să ajute la dezvoltarea abilităţilor practice ale studenților pentru o mai uşoară integrare în piaţa muncii.
- Leadership-ul civic si proiecte pentru tineri, prin dezvoltarea unor proiecte care vin în sprijinul a sute de ONG-uri anual (Bursa Binelui), încurajarea angajaţilor săi pentru a fi cetăţeni responsabili, integrând banca în ţesătura comunităţii (Brutăria de Fapte Bune), precum si motivarea tinerilor sa se implice mai mult in viata comunitatilor din care fac parte prin proiuect
- Proiecte pentru tineri si sustinerea comunitatilor locale , susținem dezvoltarea comunităților locale și încurajăm tinerii să se implice mai mult în comunitățile din care fac parte. Unul din proictele prin care inspirăm tinerii să facă mai multe pentru comunitățile lor locale si le oferim instrumente prin care sa ii inspire si ei, la randul lor, pe alții este Capitala Tineretului din România.